Ei auta, vaikka kuin hyvin peset. Habaneroa sitte pilkoin paljain käsin, pesin kädet T O D E L L A huolella. Hierasin silmiä ja loput voinet arvata. Mä suosittelen käsineitä käsiin chilin kansHyvä neuvo:
pese kätesi kun olet käsitellyt tuoretta chiliä
Mul on punaista chiliä. Mä kaivoin nenää.Ei auta, vaikka kuin hyvin peset. Habaneroa sitte pilkoin paljain käsin, pesin kädet T O D E L L A huolella. Hierasin silmiä ja loput voinet arvata. Mä suosittelen käsineitä käsiin chilin kans
jotahi pirruutta olis hyvä keksiämitä tehtäis?opcorn:
Mul on jotain kivaa mielessä.jotahi pirruutta olis hyvä keksiä
:kiss:Mitäs metsänneito?
=)
Sä mitään nähnyt, vai yritätkö sanoa että kannattaa pitää päivätyö?TT me huomattiin sut vaik ootki ruvennu ninjaksi :heart:
Hmmmh..kilpailija. Pitäisi sut tunnistaa jostain? Olen ollut "hieman" poissaoleva viime aikoina, joten excuse me.
Ja AVA:lla sinulle on postia.thelma ja louise leffa nelosella alkoikin juuri
kilttiä vai tuhmaa...tosin sulta on turha kysyy kun tietää vastauksen:snotty:jotahi pirruutta olis hyvä keksiä
Kunhan matkin ja kiusaan sua..Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28422349:Hmmmh..kilpailija. Pitäisi sut tunnistaa jostain? Olen ollut "hieman" poissaoleva viime aikoina, joten excuse me.
meijän vai sen kaveris kanssa:xmas:Mul on jotain kivaa mielessä.
Teidän tietysti. :xmas:meijän vai sen kaveris kanssa:xmas:
kelläpä ei olis...Mul on jotain tuhmaa mielessä.
kelläpä ei olis...
ei tää oo kivaa,en mä tykkää tälläsestä
niin, eihän se miehiltä mihkään lattialle ruukaakkaanno nyt ruiskahti valkosta tahnaa lattialle eikä täällä oo ees miestä
ai jaa,kyllä mä oon sellasenkin nähnyt tapahtuvanniin, eihän se miehiltä mihkään lattialle ruukaakkaan
Tinkun paljastukset osa 1ai jaa,kyllä mä oon sellasenkin nähnyt tapahtuvan
Itse asiassa se on kivaa kun mua ruoskitaan.ei tää oo kivaa,en mä tykkää tälläsestä