pois se meistä että kisoista jauhettaisJaxuheilit mulle, tinkulle ja LG.lle, kun joudutaan noita lätkähommia kuulemaan ja näkemään joka tuutissa.
pois se meistä että kisoista jauhettaisJaxuheilit mulle, tinkulle ja LG.lle, kun joudutaan noita lätkähommia kuulemaan ja näkemään joka tuutissa.
mää ajaisin sellasen pois vähänkö se keskittyy nyt ihan väärään asiaan,kuku hitto varsinkin mies tuijottaa mielummin äijälaumaa jonkun mustan lätyskän perässä huitelevii kuin nam nam naistaKaveri kattoo makkarissa lätkää..
Eix mulle ollenkaan :'(Jaxuheilit mulle, tinkulle ja LG.lle, kun joudutaan noita lätkähommia kuulemaan ja näkemään joka tuutissa.
toisaalta vannomatta paraspois se meistä että kisoista jauhettais
...
niin ja onko täällä edes ketään vieläkään?!
Mulle kävi kerran niin että sitä oli vielä illallakin käsissä ja arvaappa huvikseen loput :snotty:Hyvä neuvo:
pese kätesi kun olet käsitellyt tuoretta chiliä
Mulle kävi kerran niin että sitä oli vielä illallakin käsissä ja arvaappa huvikseen loput :snotty:
Tutulle kävi kerran niin että mies oli käsitellyt hevoslinimenttiä ennen lemmekästä hetkeä vaimon kanssa. Voit arvata loputMulle kävi kerran niin että sitä oli vielä illallakin käsissä ja arvaappa huvikseen loput :snotty:
hierasit silit ... silmiinMulle kävi kerran niin että sitä oli vielä illallakin käsissä ja arvaappa huvikseen loput :snotty:
Jep.Mulle kävi kerran niin että sitä oli vielä illallakin käsissä ja arvaappa huvikseen loput :snotty:
:heart:
Jotenki sillai siinä kävi.hierasit silit ... silmiin
Lämpenikö rouvaTutulle kävi kerran niin että mies oli käsitellyt hevoslinimenttiä ennen lemmekästä hetkeä vaimon kanssa. Voit arvata loput
TT me huomattiin sut vaik ootki ruvennu ninjaksi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28422143:
Hyvin, hyvin pieneksi hetkeksiLämpenikö rouva
Kaikenlaisia ajatuksia ja toivomuksia siinä kyllä pyöri mielessä.Jep.
Toivoitko, että poista polte, mutta jätä herkkyys?