Lady Gardenea
Siinä mielessä paha että ei ole mun makuun tuo musa.
Oliko tuo hyvä vai paha "kops"
Siinä mielessä paha että ei ole mun makuun tuo musa.
Oliko tuo hyvä vai paha "kops"
Niilloli hauskasti osa biiseistä räimettä ja sitten oli tämmösiä herkkisbiisejä aika paljon kans :heart:ainaski sinäputkessa muzakki kuulosti hirveeltä räimeeltä mutta sitä tyttöä jakso jonku sekunnin katella kun pani äänet hiljasemmalle
pakko kuulostaa paikanpäällä paremmalta jos kerta ovat Oulusta
Kait ne oli ihan jees, en oo tennariasiantuntija. Vai pitäskö mun sanoo et "Tsot tsot geelady, pukeudu kuin ikäisesi!"Eiks kukaan huomaa hienoja lenkkareita? :attn: :vampire:
huomattiin mutta älysin tällä kertaa pitää mölyt mahassaEiks kukaan huomaa hienoja lenkkareita? :attn: :vampire:
Kerro pois, en loukkaannu. :xmas:huomattiin mutta älysin tällä kertaa pitää mölyt mahassa
no mun mielestä lenkkarit sopii vaan lenkkeilykäyttöön eivätkä siinä toimessaankaan ole erityisen sievännäköisetKerro pois, en loukkaannu. :xmas:
Sirahvi sää et oo tosissas! Yritätkö sanoa ettei puolikkaalla ookaan vielä kevätkesän mallisto suunniteltuna värikoodattuna hankittuna ja tärkättynä? Toukokuun kolmantena päivänä??Mitähän kivaa kevät/kesävaatetusta sitä huomenna tolle naperolle menis ostamaan? Mikähän olis hyvä ulkovaatetus sitten kun on sen verran lämmin ettei oo enää vk-haalarikeli? Ja miten lämmin pitää olla että voi mennä ulos ilman haalaria?
Oon ihan pihalla, vauvan pukeminen oli niin paljon helpompaa kun laitto vaan rutkasti päälle.
Mut ei nuo ole lenkkeilyyn sopivat. Mä en käytä ns. tavallisia lenkkareita. Yhdet espritin lenkkarit mulla on mutta ei niillä voi lenkkeillä.no mun mielestä lenkkarit sopii vaan lenkkeilykäyttöön eivätkä siinä toimessaankaan ole erityisen sievännäköiset
Ei nuilla voi lenkkeillä, ne on tennarit. Niillä voi käsittääkseni rullalautailla sekä olla katu-uskottava, ei niinkään urheilla.no mun mielestä lenkkarit sopii vaan lenkkeilykäyttöön eivätkä siinä toimessaankaan ole erityisen sievännäköiset
Meikä on varautunu siihen että vielä juhannuksenakin sataa lunta, että älä yhtään syyllistä siinä kun yritän pitää lapseni lämpimänä :stick:Sirahvi sää et oo tosissas! Yritätkö sanoa ettei puolikkaalla ookaan vielä kevätkesän mallisto suunniteltuna värikoodattuna hankittuna ja tärkättynä? Toukokuun kolmantena päivänä??
LS-ilmon paikka :attn:
Huomasin, ihan kivat..en silti ehkä itelle ottais.Eiks kukaan huomaa hienoja lenkkareita? :attn: :vampire:
vk-haalari on hyvä aina tonne 10...15 asteen lämpöihin asti kun ei pane liian paljon alleMitähän kivaa kevät/kesävaatetusta sitä huomenna tolle naperolle menis ostamaan? Mikähän olis hyvä ulkovaatetus sitten kun on sen verran lämmin ettei oo enää vk-haalarikeli? Ja miten lämmin pitää olla että voi mennä ulos ilman haalaria?
Oon ihan pihalla, vauvan pukeminen oli niin paljon helpompaa kun laitto vaan rutkasti päälle.
Siinä on kyllä eroa että millä se lapsi pidetään lämpimänä. Vai haluutko traumatisoida pikkupeen jo alkuunsa jollain epäkoordinoiduilla markettiasuilla :'(Meikä on varautunu siihen että vielä juhannuksenakin sataa lunta, että älä yhtään syyllistä siinä kun yritän pitää lapseni lämpimänä :stick:
Ei meil oo herkkuja mut rauhottuivat kun luettiin kirjastosta lainattuja kirjoja hetki.jäätelöllä ehkä?
ai jaaEi nuilla voi lenkkeillä, ne on tennarit. Niillä voi käsittääkseni rullalautailla sekä olla katu-uskottava, ei niinkään urheilla.
Voi ei.. Oon epäonnistunut äiti :'( Meillä on vaan käytettynä ostettu ciraf-haalari Pitäisköhän mun alkaa säästämään rahaa pp.lle terapiamaksuihin?Siinä on kyllä eroa että millä se lapsi pidetään lämpimänä. Vai haluutko traumatisoida pikkupeen jo alkuunsa jollain epäkoordinoiduilla markettiasuilla :'(
:kiss:
no niimpä, miikkaria alle ja lippua taivaaseen päälleSiinä on kyllä eroa että millä se lapsi pidetään lämpimänä. Vai haluutko traumatisoida pikkupeen jo alkuunsa jollain epäkoordinoiduilla markettiasuilla :'(
:kiss:
no jos on kirahvi äitinä niin toki lapsella voi olla ciraf-vaatteitaVoi ei.. Oon epäonnistunut äiti :'( Meillä on vaan käytettynä ostettu ciraf-haalari Pitäisköhän mun alkaa säästämään rahaa pp.lle terapiamaksuihin?
Mää suosittelen et laitat semmosen erityisen säästöpossun, ja sit aina ku tulee näitä "tilanteita" (puuro, haalari tms) niin nakkaat sinne pari euroo :flower:Voi ei.. Oon epäonnistunut äiti :'( Meillä on vaan käytettynä ostettu ciraf-haalari Pitäisköhän mun alkaa säästämään rahaa pp.lle terapiamaksuihin?
Paljon parempi onkii harhauttaa kirjallisuudella ku herkuilla :heart:Ei meil oo herkkuja mut rauhottuivat kun luettiin kirjastosta lainattuja kirjoja hetki.
Oh god, musta tuntuu että kuulen tästä vielä kauanMää suosittelen et laitat semmosen erityisen säästöpossun, ja sit aina ku tulee näitä "tilanteita" (puuro, haalari tms) niin nakkaat sinne pari euroo :flower: