toki niinkin mutta vaihtelukseksi...sutinaa tulee ilman mitään päällä
ootteko muuten tutustuneet Samppa Linnan levyyn, me kuunneltiin lasten kans sinäputkesta pari biisiä ja on kyllä aikamoinen rimanalitus
toki niinkin mutta vaihtelukseksi...sutinaa tulee ilman mitään päällä
niin, vaihtelukseksitoki niinkin mutta vaihtelukseksi...
ootteko muuten tutustuneet Samppa Linnan levyyn, me kuunneltiin lasten kans sinäputkesta pari biisiä ja on kyllä aikamoinen rimanalitus
mä kyllä loukkaantuisin jos waimo tempasis kammarissa kynttiln esille :ashamed:niin, vaihtelukseksi
kynttilätkin tuo vaihtelua
en ole kuunnellut samppaa
koko samppa linna on riman alitus hirvinielmeltä,luttinenkin oli jo sinne suuntaan mut tää on ihan vessakamaa.toki niinkin mutta vaihtelukseksi...
jaa jos sen/niitä laittaa tunnelmaa tuomaan :Omä kyllä loukkaantuisin jos waimo tempasis kammarissa kynttiln esille :ashamed:
onneksi viikot menee nopeastiarki-yh-isän pitää satsata viikonloppuihin että on edes joskus romantiikkaa :heart:
no mulla ainakin latistuis tunnelma jos kilpakosija ponnahtais paikallejaa jos sen/niitä laittaa tunnelmaa tuomaan :O
tai toki joskus jotain päällä :snotty:sutinaa tulee ilman mitään päällä
no ei ne kyllä mene, varsinkaan kun koipi on katkionneksi viikot menee nopeasti
kun ei kiekostakaan saa puhuaÄlkää puhuko sutinoista!mä sellasia saa:'(
no joo, ei ehkä tuossa tapauksessa :hug:no ei ne kyllä mene, varsinkaan kun koipi on katki
kynttilä kilpakosijanano mulla ainakin latistuis tunnelma jos kilpakosija ponnahtais paikalle
varsinkin jos se olis hyvin kookas
on sulle sutinat ennen passanneetÄlkää puhuko sutinoista!mä sellasia saa:'(
joo ei, en mäkään niistä tykkääÄlkää puhuko etanoista!mä sellasia saa:'(
eks muista sitä aikaa ennen oikeita dildoja kun naisten vitsailtiin käyttävän kynttilöitä muuhunkin kuin valon ja savun tuottamiseenkynttilä kilpakosijana
noku ikuva iskion sulle sutinat ennen passanneet
:hug:noku ikuva iski
mää tiesin mitä tarkotiteks muista sitä aikaa ennen oikeita dildoja kun naisten vitsailtiin käyttävän kynttilöitä muuhunkin kuin valon ja savun tuottamiseen
jaa, en mä tuollaista ajatelluteks muista sitä aikaa ennen oikeita dildoja kun naisten vitsailtiin käyttävän kynttilöitä muuhunkin kuin valon ja savun tuottamiseen
voi sua :hug:noku ikuva iski
kyllä mäkin tiesin mitä ruutis ajoi takaamää tiesin mitä tarkotit