mulla herätys 6.30 mutta heräsin 6.10Huomenta famille ja sirahvillekin!
Miulla oli kello soimassa 6.10..esikoinen herätti varttia vaille 6 :kieh: Sit alkoikin kissat pitää konserttiaan niin haaveilin nukkumisesta sen loppuajan ja nousin sillon 10 yli
oothan ettinyt sieltä kaapin perältä sen kaikista olemattomimman yöpaidan ukkelia silmälläpitäen?Huomentaaaaaaaa!
mun pitäs vielä nukkuu....silmät ristissä oottelen sitä ukkelia tulevaks.
ai nii,pyykkikoneen vois napata päälle kun tässä nyt ylhäällä jo olen.
pitäskös niin tehä:O en mä taida vaivautuu,se ukkeli on aika...no ei sitä varten viitti tuhlata.oothan ettinyt sieltä kaapin perältä sen kaikista olemattomimman yöpaidan ukkelia silmälläpitäen?
ei järvi soutamalla kulupitäskös niin tehä:O en mä taida vaivautuu,se ukkeli on aika...no ei sitä varten viitti tuhlata.
parikaan sinkkiämpärillistä kahvia niin kyl se siit...Tarttis nyt sen verran herätä, että pääsis hyppäämään tuohon työpisteelle. Olis pari hamosta jotka tarttis saada valmiiksi...
kyllä se voi ennenpitkää kuivua jos liikaa souteleeei järvi soutamalla kulu
:hug: Teille molemmille!Voi jälkeläisraukka, vieläki lämpöä ja kovasti kiukuttaa
Nii joku huoltoukkeliko siellä kävi? Mitä varten?ja se tuli ja meni...ei se sitten onnistunut,sitten ootellaan taas vaihteeks puhelinsoittoa.
tajusin just et nythän mä kuulen suomipopin aamulypsyn,en oos itä koskaan saanut kuunneltua kokonaan,no en nytkään kun alkanut jo 6 aikaa mutten koskaan kuule näitä myöhempiä juttuja.tosin tässä kun puuhailee muuta niin ei silleen ees keskity joka sanaan tosin kuin autossa.
semmosia ne huoltomiehet on, ne tulee ekaksi paikalle niinkuin hierojat eili tyhjin käsin ja vain tarkastavat tilanteen ekalla käynnilläja se tuli ja meni...ei se sitten onnistunut,sitten ootellaan taas vaihteeks puhelinsoittoa.
tajusin just et nythän mä kuulen suomipopin aamulypsyn,en oos itä koskaan saanut kuunneltua kokonaan,no en nytkään kun alkanut jo 6 aikaa mutten koskaan kuule näitä myöhempiä juttuja.tosin tässä kun puuhailee muuta niin ei silleen ees keskity joka sanaan tosin kuin autossa.
Mää tykkään siitä Marry yousta. Ja olikohan se Count on me tjsp yks biisi.
juuuh,kävi rassaamassa uunia.Nii joku huoltoukkeliko siellä kävi? Mitä varten?