The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meikä koittaa tässä kahvin avulla heräillä. Toivottomalta näyttää vielä, mutta onneksi ei oo mikään kiire kouluun kun vasta kymmeneltä alkaa. Ysin linkkuun jos ehtii niin hyvä on. Ehin rauhassa kahvien jälkeen syötellä pp.lle aamupuurot ennen lähtöä, sitten käyn herättämässä mp.n ja se saa viedä mukelon tohtorille.

Huamenta. Heräiltii puol 7 aikoihin poikien kanssa. Tai no mä oon heräilly vähän väliä koko yön.

Alkaa pikkuhiljaa hajottamaan, ku mä oon ens viikonki vielä iltavuorossa. KETTU! 3 viikkoa putkeen iltaa, onneks ens viikkoki on vajaa viikko kuitenki :)

Tänää pitäs käydä kaupassa ja ehkä tehä jotain ruokaa ennen töihin menoa.

Hiuksista kun tuli puhe, niin mulla on nykysin tummanruskee/musta ja ehkä jotain muuta väriä, tehosteraita tmv. Nyt on vähän vaaleeta tuolla "keesin" päissä, muuten musta. :)

ja se tuli ja meni...ei se sitten onnistunut,sitten ootellaan taas vaihteeks puhelinsoittoa.

tajusin just et nythän mä kuulen suomipopin aamulypsyn,en oos itä koskaan saanut kuunneltua kokonaan,no en nytkään kun alkanut jo 6 aikaa mutten koskaan kuule näitä myöhempiä juttuja.tosin tässä kun puuhailee muuta niin ei silleen ees keskity joka sanaan tosin kuin autossa.

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
ja se tuli ja meni...ei se sitten onnistunut,sitten ootellaan taas vaihteeks puhelinsoittoa.

tajusin just et nythän mä kuulen suomipopin aamulypsyn,en oos itä koskaan saanut kuunneltua kokonaan,no en nytkään kun alkanut jo 6 aikaa mutten koskaan kuule näitä myöhempiä juttuja.tosin tässä kun puuhailee muuta niin ei silleen ees keskity joka sanaan tosin kuin autossa.
Nii joku huoltoukkeliko siellä kävi? Mitä varten?

semmosia ne huoltomiehet on, ne tulee ekaksi paikalle niinkuin hierojat eili tyhjin käsin ja vain tarkastavat tilanteen ekalla käynnillä

täähän on vaan bisnestä, näin saadaan laskuttaa kahdesta käynnistä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä