Mitä mieltä, onko pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja Suzann
  • Ensimmäinen viesti
Suzann
Mies on vappubileissä. Aika raju meno ja simahtaa sitten johonkin sängylle. Miehellä iskee aamuyöstä stondis. Niinkuin miehillä aika usein iskee ihan itsestään. Joku nainen tulee ja vetää alkkarit pois ja ottaa munan suuhun ja alkaa imemään. Mies kyllä herää, mutta antaa naisen hoitaa homman loppuun, koska on kiihkossa.

Joo, kuullostaa varmaan provolta, mutta samapa se. Miten ajattelisitte, että onko mies pettänyt vai ei?
 
"Huhhuh"
[QUOTE="Mies";28418582]No ei ole. Kukaan mies ei tossa vaiheessa pystyis laittamaan poikki hommaa. Etenkin jos on vähänkin kauniimpi nainen.[/QUOTE]

Siat. Kyllä minä ainakin pystyisin minkä tahansa uroksen omasta jalkovälistä hätyyttämään varsinkin jos ei ole oma mies kyseessä.
 
"Weeruska"
Mun mielestä raja menee just siinä, että onko homma alkanut unissa. Jos on alkanut unissa, niin on vaikeempi tapaus. Jos on alkunut silleen että mies on hereillä, niin sitten on miehen moka.

Silti jos herää tohon, niin mun mielestä mies ei sais tulla sen naisen suuhun eikä naamalle. Pitäis ihan loppu hoitaa ite, niin ei olis pettämistä. Mut jos tulee suuhun, naamalla tai rinnoille. Niin sitten on selkeemmin harrastanut seksiä sen naisen kanssa.

Vaikee vetää rajaa tietysti. Tietty kunnon mies olis keskeyttänyt homman ja jos olis kiihkoa ollut liikaa, mennyt hoitamaan vessaan omin käsin homman loppuun.
 
-
[QUOTE="Mies";28418582]No ei ole. Kukaan mies ei tossa vaiheessa pystyis laittamaan poikki hommaa. Etenkin jos on vähänkin kauniimpi nainen.[/QUOTE]

Aliarvioitko sä jotenkin miehiä? Miten ihmeessä ei pystyis laittamaan hommaa poikki?
 
[QUOTE="Tina78";28418591]Miten se on raiskaus jos ukko kerran herää ja antaa naisen tehä homman loppuun?[/QUOTE]

En tiedä onko kiihkoa vai hämmennystä? Jos ite heräisin vastaavassa tilanteessa niin en usko, että kiihko ois se tunne mitä tuntisin vaan lähinnä lamaannusta ja kauhua. Miehenkin voi raiskata.
 
"vieras"
[QUOTE="Mies";28418582]No ei ole. Kukaan mies ei tossa vaiheessa pystyis laittamaan poikki hommaa. Etenkin jos on vähänkin kauniimpi nainen.[/QUOTE]

Kysyin asiaa juuri mieheltäni (ihmetteli hieman outoa aamukysymystäni...) ja laittais todellakin homman poikki. Mikä helvetti teitä joitakin miehiä vaivaa, sitä en vaan ymmärrä. Pettäminen jopa hyväksytään joissakin tapauksissa, jos känni vie tai on liian kaunis nainen kyseessä. Nuo on kaikki ihan pelkkiä munattoman miehen tekosyitä pettämiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
En tiedä onko kiihkoa vai hämmennystä? Jos ite heräisin vastaavassa tilanteessa niin en usko, että kiihko ois se tunne mitä tuntisin vaan lähinnä lamaannusta ja kauhua. Miehenkin voi raiskata.
No kun tässä nimenomaan nyt sanottiin, että oli kiihkoa. Siksi mun on hyvin vaikea nähdä tuota raiskauksena.

Voisin josakin määrin ajatella, että se alkoi raiskauksena, mutta jatkui vapaaehtoisena. Mutta jos se on jatkunut vapaaehtoisena, onko se oikeasti edes voinut sitten alkaa raiskauksena?

Eri asia olisi toki silloin, jos se olisi jatkunut siksi, että mies olisi lamaantunut, mutta kun nyt nimenomaan kyse oli kiihkosta, eikä lamaantumisesta, niin kyllä tässä nyt on käynyt niin, että mies on pettänyt, eikä häntä siis ole raiskattu.

Tosin musta koko juttu kuulostaa niin utopistiselta, että epäilen miehen keksineen tuon alkkusepustuksen omasta päästään. On varmaan alunperinkin ollut muna pystyssä kiihkossa ja ihan siis hereillä. Mutta vaimolle on sitten päättänyt kertoa hieman toisenlaisen version, jotta voisi edes osittain välttyä pettämis-syyttelyiltä.

Vaan kun ei voi. Mies voi kyllä kesken kiihkonkin sanoa halutessaan ei. Vaan kun ei tuo ukko halunnut.
 
Ucc
[QUOTE="Huhhuh";28418586]Siat. Kyllä minä ainakin pystyisin minkä tahansa uroksen omasta jalkovälistä hätyyttämään varsinkin jos ei ole oma mies kyseessä.[/QUOTE]

Ei ole kaikilla sama asia. Voihan mies kokea tuon kiihottavaksi ja minkä hän juuri sillä sekunnilla sille voi jos tuntee. Mahdoton siinä on vetää katki. Ei siinä järki pelaa vaan nauttii vaan tilanteesta. Mut eihän tätä jokku akat tajua.

Ja varmaan se jollaikin naisellakin menis noin.
 
[QUOTE="Tina78";28418591]Miten se on raiskaus jos ukko kerran herää ja antaa naisen tehä homman loppuun?[/QUOTE]

Sama kuin jotkut naiset, hämmentyvät. Se, onko kyseessä raiskaus, riippuu miten mies siihen suhtautuu. Kynnys raiskauksesta (paremminkin hyväksikäyttö) syyttämiseen on kuitenkin miehillä korkeampi.
 
hihhh
[QUOTE="vieras";28418597]Kysyin asiaa juuri mieheltäni (ihmetteli hieman outoa aamukysymystäni...) ja laittais todellakin homman poikki. Mikä helvetti teitä joitakin miehiä vaivaa, sitä en vaan ymmärrä. Pettäminen jopa hyväksytään joissakin tapauksissa, jos känni vie tai on liian kaunis nainen kyseessä. Nuo on kaikki ihan pelkkiä munattoman miehen tekosyitä pettämiselle.[/QUOTE]

Ja mies vastasi täysin rehellisesti sun kysymykseen? :D Välttyi sodalta kun vastasi sen mitä sinä halusit kuulla.
 
"vieras"
Jos nainen alkaa imemään sammuneen miehen mulkkua niin on se ainakin hyväksikäyttö jos ei peräti raiskaus.Sillä ei ole mitään merkitystä että mies herää kesken homman.Saman voi kuvitella toisinpäin,mies menee nuolemaan sammuneen naisen pillua.Varma raiskaus syyte tulisi.
 
"mies"
Ja mies vastasi täysin rehellisesti sun kysymykseen? :D Välttyi sodalta kun vastasi sen mitä sinä halusit kuulla.
Tuo varmaan riippuu onko kyynikko vain romantikko :) Kyynikoita on nykyään enemmistö. Suomi ei muutenkaan ole järin romanttinen paikka, me pidetään yleensä sisällä sellainen.

Minä en käytännössä ikinä valehtele naiselle - mutta kiinnostunkin vain naisista, joista minun ei tarvitse puhua kaunistellen "joo joo, hyvältä sun peppu näyttää" vaan haluan tarkoittaa sitä. Haluan siis puhua aidosti todellisuutta myönteisemmin, koska tunnen niin, en siksi, ettei akka suutu.

Jos itse olisin tajuissani ja varattuna, varmaan keskeyttäisin tuollaiset toimet ja aika hämmentävää se olisi. Toisaalta unessa tms. se olisi vaikeampaa. En kylläkään seurustelevana edes kaipaisi kovin rajuja bileitä.
 
"vieras"
Ja mies vastasi täysin rehellisesti sun kysymykseen? :D Välttyi sodalta kun vastasi sen mitä sinä halusit kuulla.
Se on niin huono valehtelemaan, että rehellisesti vastasi kyllä. Onko niin vaikea uskoa, että on olemassa totta puhuviakin miehiä? Mulla on ollut myös aikaisemmissa suhteissani rehellisiä miehiä, epärehellisiä en kattelis päivääkään.
 

Yhteistyössä