ja tais sitten porukka mennä nukkumaan jo ja mua ei väsytä yhtään:kieh: vaikka pitäs kyllä mennä kun herätys 7.30 kun se ukkeli tulee klo 8 tai jotain sellasta milloin nyt sit suvaitsee tulla.
Viimeksi muokattu:
Vasta miekin olen kotiutunut ja nyt pitää leikkiä hetken kotia ennen sänkyyn menoa.sullekko ei uni taas tule kun noin levoton olet
missäs sitä on hilluttu jos nyt vasta kotiin tullu?Vasta miekin olen kotiutunut ja nyt pitää leikkiä hetken kotia ennen sänkyyn menoa.
mikäs sut sai melkeen ahistuu? ja joo,pitäs nukkua meidän KAIKKIEN.:vampire:
Meinas tulla ahistus, mutta selvisin Noooh, seuraavalla kerralla taas viisaampi, toivottavasti.
Pitäskö nukkua?
Yhistysasiat... Ehkä tuota kohta joutaa nukkuun.mikäs sut sai melkeen ahistuu? ja joo,pitäs nukkua meidän KAIKKIEN.
ei:vampire:
Meinas tulla ahistus, mutta selvisin Noooh, seuraavalla kerralla taas viisaampi, toivottavasti.
Pitäskö nukkua?
kuulostaa tylsältä kyllä mä ainakin lähen petiä kohden heti kun olen legot käyny pesee.Yhistysasiat... Ehkä tuota kohta joutaa nukkuun.
mulla herätys 6.30ja tais sitten porukka mennä nukkumaan jo ja mua ei väsytä yhtään:kieh: vaikka pitäs kyllä mennä kun herätys 7.30 kun se ukkeli tulee klo 8 tai jotain sellasta milloin nyt sit suvaitsee tulla.
muuten saisin nukkuakin kun vapaa mutta se penteleen ukkeli tulee aikasin aamulla.ois saanut tulla tänää. no mut maanantaina taas 5.25 herätys että ei toi puol8 nyt NIIN aikasin ole.mulla herätys 6.30
mulla on nyt vähän saman värinen tukka kuin tuolla hansulla, eikös se ollut tuo tummatukkanen?
myöhänen aika työaamuun verrattunamuuten saisin nukkuakin kun vapaa mutta se penteleen ukkeli tulee aikasin aamulla.ois saanut tulla tänää. no mut maanantaina taas 5.25 herätys että ei toi puol8 nyt NIIN aikasin ole.
juu hansuhan se. mulla ollut kans tota punasävyy joskus päässä eri muodoissaan mutta oon luopunut siitä kun aurinko haalistaa sen hetkessä,tosin ei ehkä tähän aikaan vuodesta mut kesällä ja kun kampaaja sit sano kun värjäytän aina kestolla ni sano ettei kannata rahoja tuhlata siihen punasävyyn kun se haalistuu niin nopeesti.no ei se muutenkaan ole mun väri mutta onpahan tullut kokeiltuu.mulla on nyt vähän saman värinen tukka kuin tuolla hansulla, eikös se ollut tuo tummatukkanen?
mulla vaan vielä vähän punasempi
Iteasiassa mielenkiintosta hommaakuulostaa tylsältä kyllä mä ainakin lähen petiä kohden heti kun olen legot käyny pesee.
:O No huomenta!huomenta ihqu :flower:
mä tiedän että oot hereillä ja lymyilet taustalla
mulla tämä on joku kevytväri joka kestää paketin mukaan 6-8 viikkoajuu hansuhan se. mulla ollut kans tota punasävyy joskus päässä eri muodoissaan mutta oon luopunut siitä kun aurinko haalistaa sen hetkessä,tosin ei ehkä tähän aikaan vuodesta mut kesällä ja kun kampaaja sit sano kun värjäytän aina kestolla ni sano ettei kannata rahoja tuhlata siihen punasävyyn kun se haalistuu niin nopeesti.no ei se muutenkaan ole mun väri mutta onpahan tullut kokeiltuu.