The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ja tais sitten porukka mennä nukkumaan jo ja mua ei väsytä yhtään:kieh: vaikka pitäs kyllä mennä kun herätys 7.30 kun se ukkeli tulee klo 8 tai jotain sellasta milloin nyt sit suvaitsee tulla.

Viimeksi muokattu:
mulla on nyt vähän saman värinen tukka kuin tuolla hansulla, eikös se ollut tuo tummatukkanen?
mulla vaan vielä vähän punasempi :D
juu hansuhan se. mulla ollut kans tota punasävyy joskus päässä eri muodoissaan mutta oon luopunut siitä kun aurinko haalistaa sen hetkessä,tosin ei ehkä tähän aikaan vuodesta mut kesällä ja kun kampaaja sit sano kun värjäytän aina kestolla ni sano ettei kannata rahoja tuhlata siihen punasävyyn kun se haalistuu niin nopeesti.no ei se muutenkaan ole mun väri mutta onpahan tullut kokeiltuu.

juu hansuhan se. mulla ollut kans tota punasävyy joskus päässä eri muodoissaan mutta oon luopunut siitä kun aurinko haalistaa sen hetkessä,tosin ei ehkä tähän aikaan vuodesta mut kesällä ja kun kampaaja sit sano kun värjäytän aina kestolla ni sano ettei kannata rahoja tuhlata siihen punasävyyn kun se haalistuu niin nopeesti.no ei se muutenkaan ole mun väri mutta onpahan tullut kokeiltuu.
mulla tämä on joku kevytväri joka kestää paketin mukaan 6-8 viikkoa
katotaan nyt kauanko kestää mut aina voin sitten laittaa uuden :)
kestoväristä en tykkää kun jättää juurikasvua
mä olen aina tykännyt punertavasta jos väriä olen laittanut
musta tukkakin on joskus muutaman kerran ollut

jos raitoja laittaisin, nekin olis punasävysiä :)

kahvikirahvi
Joo ja huomenta vaan! Vähän naiivi olin eilen kun asettelin herätyskellon soittaamaan puoli kahdeksalta. Hevonkukkuako kuvittelin että niin myöhään sais nukkua :D

IhanaValo
Huomenta famille ja sirahvillekin!

Miulla oli kello soimassa 6.10..esikoinen herätti varttia vaille 6 :kieh: Sit alkoikin kissat pitää konserttiaan niin haaveilin nukkumisesta sen loppuajan ja nousin sillon 10 yli :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä