The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
teitkö oikein LOHIsoppaa

kuohukerma tais käydä hyvin?
Enpä viitsiny lähteä tuon kipeän jälkeläisen kanssa kauppaan, niin heitin sinne pakasteseitä. Ja sen lisäksi siel oli perunoita, tuoretta porkkanaa, parsakaalia, kukkakaalia ja kesäkurpitsaa.
Ja kuoharipurkki oli avattu perjantaina ja luki että säilyy avattuna 3-4pv niin en kehdannu enää laittaa. Vaan lorautin tilkkasen maitoa niin kyllä siitä hyvää tuli niinkin :)

IhanaValo
:wave:
Miten mie taas oon näin väsy..iltapäivällä otin pienet nokosetkin, tosin se oli vähän semmoista pilkkimistä se nukkuminen.

Mies ei taaskaan kuule mitä puhun sille niin en jaksa yksinkään purpattaa..istuu luurit korvilla toisel koneella pelaamassa :kieh: menee taas hermo niin parempi mennä nukkuu.Öitä teille!

kahvikirahvi
Mää mietin tossa tänään et mulla on käyny ihan uskomaton tuuri kun oon tollasen lapsen saanu.

Se oli vauvana niin helppo ja rauhallinen, se ei oo koskaan vierastanut, ei oo kiukutellut hoidossa ollessaan, ei oo ollut juuri kipeänäkään. Tuttipullosta vierottamisessa ei ollu ongelmia, tutistakin luovuttiin ilman itkuja. Omaan huoneeseen siirtyminen kävi ilman itkuja, jatkettavaan sänkyyn on jääny alusta asti nukkumaan eikä lähe riekkumaan ja pelleilemään. Tarhakin on menny kolme viikkoa kun unelma ja potalla käyminenkin sujuu hienosti.

Mitähän määki oon tehny ansaitakseni tommosen aarteen? On se vaan ihana :heart:

• Tykkää
Reactions: famipala
Mää mietin tossa tänään et mulla on käyny ihan uskomaton tuuri kun oon tollasen lapsen saanu.

Se oli vauvana niin helppo ja rauhallinen, se ei oo koskaan vierastanut, ei oo kiukutellut hoidossa ollessaan, ei oo ollut juuri kipeänäkään. Tuttipullosta vierottamisessa ei ollu ongelmia, tutistakin luovuttiin ilman itkuja. Omaan huoneeseen siirtyminen kävi ilman itkuja, jatkettavaan sänkyyn on jääny alusta asti nukkumaan eikä lähe riekkumaan ja pelleilemään. Tarhakin on menny kolme viikkoa kun unelma ja potalla käyminenkin sujuu hienosti.

Mitähän määki oon tehny ansaitakseni tommosen aarteen? On se vaan ihana :heart:
ei tommosia lapsia ole normaaleilla kuolevaisilla

mitä jos vaihtaisit nikin neitsyt mariaksi?

kahvikirahvi
ei tommosia lapsia ole normaaleilla kuolevaisilla

mitä jos vaihtaisit nikin neitsyt mariaksi?
Siinä nyt oli vaan ekat kivat jutut pp.stä mitkä tuli mieleen, mutta en mää nyt viitti koko palstaa tukkia listaamalla kaikkia :D

Se kiva setä kenen kanssa höpöttelin tossa yks päivä linkussa, luuli mua kans neitsyt mariaks kun sille selvis et mulla on muksu muttei miestä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä