The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28414017:
Jotkuthan tekee sisään alkuviikosta, mutta se on vähän periaatekysymys. Mä kun en mieluusti tee ylitöitä ilman korvausta. Eli siis en harrasta tuota sisälle tekemistä, kun en hyödy siitä periaatteessa mitenkään, että oon joku päivä 10-12 tuntia töissä, pääsen vaan toisena päivänä aiemmin. Kun normaalisti jos tekee työpäivän päälle, vaikka 4h ylitöitä, niin siitä tulee jo 7h palkka.
jos aattelet tota sisälle tekemistä työnantajan näkökulmasta niin hoksaat että ei ole mitään järkeä maksaa siitä yhtään sen enmpää kuin normaalin listan mukaan tekemisestä

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28414017:
Jotkuthan tekee sisään alkuviikosta, mutta se on vähän periaatekysymys. Mä kun en mieluusti tee ylitöitä ilman korvausta. Eli siis en harrasta tuota sisälle tekemistä, kun en hyödy siitä periaatteessa mitenkään, että oon joku päivä 10-12 tuntia töissä, pääsen vaan toisena päivänä aiemmin. Kun normaalisti jos tekee työpäivän päälle, vaikka 4h ylitöitä, niin siitä tulee jo 7h palkka.
jos esim menis to töihin 12-22 ja pe 14-20 niin sama tuntimäärähän tulis viikolle?

jos aattelet tota sisälle tekemistä työnantajan näkökulmasta niin hoksaat että ei ole mitään järkeä maksaa siitä yhtään sen enmpää kuin normaalin listan mukaan tekemisestä
Siis sen takia en teekkään tunteja sisälle. Kun emmä saa niistä tunneista sellasta korvausta. Mut jos joku muu haluaa niin siinähän tekee. Toiset oli jopa itsenäisyyspäivänä tekemässä sisälle seuraavaa päivää, mua ei tosiaan sais tuollasena pyhänä tekemään töitä normipalkalla.

kahvikirahvi
kirahvi, jos kuume ei johdu korvista, jos siis lääkäriajan saat ja korvat katsotaan, voisit koittaa myös joskus antaa särkylääkettä kun pp nukkuun menee?
Joo kyllä mää sille oon särkylääkettä antanutkin ennen nukkumaanmenoa, ja sen avulla on nukkunut paremmin. Mutta hyvähän se on käydä tarkistuttamassa (mikäli nyt joskus saan jonkun terveyspalveluita edustavan henkilön kiinni..)

jos esim menis to töihin 12-22 ja pe 14-20 niin sama tuntimäärähän tulis viikolle?
Nii, mutta siis tuo 10h työpäivä on 8h normia ja 2h ylitöitä, noista tunneista sais 50% ja noiden yli menevistä 100%, niin en siitä periaatteesta tee ylitöinä sisälle tunteja. Ymmärsitkö? Eikä me pystytä tekemään sisälle menemällä 12 töihin, vaan meidän pitäis sitte olla 24 asti töissä, jos haluttais se pari tuntia tehä sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28414053:
Siis sen takia en teekkään tunteja sisälle. Kun emmä saa niistä tunneista sellasta korvausta. Mut jos joku muu haluaa niin siinähän tekee. Toiset oli jopa itsenäisyyspäivänä tekemässä sisälle seuraavaa päivää, mua ei tosiaan sais tuollasena pyhänä tekemään töitä normipalkalla.
sulla on jännä asenne

et tekis viikon töitä 4 päivässä vaikka haluaist pitkän pyhän vain siksi että siitä ei saa sen enempää palkkaa

vasuri?

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28414075:
Nii, mutta siis tuo 10h työpäivä on 8h normia ja 2h ylitöitä, noista tunneista sais 50% ja noiden yli menevistä 100%, niin en siitä periaatteesta tee ylitöinä sisälle tunteja. Ymmärsitkö? Eikä me pystytä tekemään sisälle menemällä 12 töihin, vaan meidän pitäis sitte olla 24 asti töissä, jos haluttais se pari tuntia tehä sisälle.
jep, ymmärsin :)

enkä noista tiedäkään mitään, kuullut vain että joissain työpaikoissa tehdään perjantaita sisään :)
tai sitten ne tulee automaattisesti lyhennyksenä, en tiedä :D

sulla on jännä asenne

et tekis viikon töitä 4 päivässä vaikka haluaist pitkän pyhän vain siksi että siitä ei saa sen enempää palkkaa

vasuri?
No mä oon joutunu niin paljon tekemään töitä ilman lisiä, ylityökorvauksia tai pyhäkorvauksia, etten todellakaan sitä enää tee jollei oo pakko. Itsenäisyyspäivä on sellanen pyhä, etten todellakaan ole silloin töissä, en tekemässä sisälle, enkä edes ylitöihin tuollon suostuis.

Mä en luokittele itteäni poliittisesti millekään puolelle, en kannata mitään puoluetta.

Nii, en mä tekis muutenkaan ainakaan iltavuoroviikkoa 10h/päivä ja perjantai pois. En jaksais millään herätä muksujen kanssa 6 pintaan, kun oon ollu 12 jälkee kotona. Eikä tuo oo meillä edes mahdollista, joten turha edes miettiä tuota vaihtoehtoa.

5-vuotias poika ampui pikkusiskonsa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Poika oli saanut ampumisessa käytetyn Crickett-kiväärin lahjaksi viime vuonna. 22-kaliiperinen pieni kivääri on suunniteltu erityisesti lapsille.

Kuolemansyyntutkijan mukaan kivääriä oli säilytetty huoneen nurkassa eikä perhe ollut huomannut, että ase oli ladattu.

:headwall: :headwall:
ei jumaliste että joku voi olla yksinkertainen, säilyttää nyt asetta LADATTUNA niin että lapset pääsee siihen käsiksi

sun erosta vaan oli ketju : /

täällä tulee viikonloppuna 5 viikkoa kun mies muutti pois
heheh, onhan se hyvä, että joku pui eroa...oltiin me vappu yhdessä kun se oltiin jo ehditty suunnitella ja lapset odotti. Aiheutti se hiukan hilpeyttä kun miehen opiskelukaverit ei tunne mua...muutama vain ja luulivat, että olen miehen uusi tyttöystävä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä