The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Määkään en kyllä ostais käytettyä leivänpaahdinta.. Mutta äitiltä voisin kyllä pyytää omani takasin kun mp vei omansa pois. Jes muuten, tänään pääsin vihdosta viimein eroon kahesta vanhasta ja rumasta nojatuolista sekä rikkinäisestä sohvapöydästä. Wohoo! Nyt olis olkkarissa tilaa ja takapihallekki mahtuu kulkemaan ilman akrobaattisia taitoja :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Mie oottelin että tuleeko kukaan tunnustamaan että "väärillä välineillä" on liikkeellä tuossa hommassa :D Ite yleensä ihan käsin saan sen leivän sieltä tulemaan, joskus pitää vähän haarukoida, ihan varovasti vaan :ashamed:
:wave: :D

..mä sulle tämän vaan sipisen, kun olet kans "syntinen kanssasisar", että mä ruukaan yleensä poistaa sen leivän veitsen kärjellä keihästämällä :p....

Mitäköhän mun pitäs seuraavaks tehä kun on ikkunat pesty ja verhot vaihettu...uusia mattoja pitäs pari saada,ei ooo löytynyt vielä sopivia.uuden kirjahyllyn saan muutaman viikon sisään tai pitäs saada, mulle uus mut käytettyhän se on ja oikeestaan se on vaan hylly kun en ota siihen sitä kirjahylly osaa,mitäs sellasella kun kirjojakaan ole,tulee vaan tv taso ja vitriinit ja pari muuta tasoa niitä saa sitten muunneltua. Sänkyy en nyt ole vielä ostanut ja uus sohvakin olis kiva,.oikeestaan mä uudistan kaikki tässä pikkuhiljaa mikään hoppu ole.

Viimeksi muokattu:
Heippistä! nyt on kaik verhot silitetty ja laitettu roikkuu tai no ne pimentävät puuttuu edelleen enkä taida sellasii ikinä saadakaan kun pitäs olla ne roikko malliset. No ainakin nyt on pikkusen eri näköstä kun on erilaiset verhot,ei ihan kyllä ole alhaalta kauniit kun ovat vähän epäsymmetriset mutta kai noi nyt mulle passaa ,ei niitä muut kattele.Kylässäkin ehin poiketa ja sitten vielä lenkillä tai no kävelyllä.

Viestiinkin sitten vastasin....en olis voinut olla vastaamatta.Ihan neutraalin viestin pistin,ikinä vois olla paskamainen tai töykee sille.Ei siihen jäänyt mitään kysymystä tai mitään että tuskin sieltä enää mitään uutta viestiä tulee vaikka koko tän ajan olen miettinyt et olenko edes käynyt sen mielessä.
Sinä olet ollut ahkerana :)! Mulla on vielä koko residenssin ikkunat pesemättä, voi plaah! Vaikka onhan se sitten hienoa kun saa ihastella loisteliaan puhtaita ikkunoita....sen viis sekuntia :D Mullakin olis tuolla odottamassa ihan uuden uutukaiset kesäverhot :)...

Ja hyvä kun vastasit :).

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Ai niin,partsi tarvii laittaa,ostaa uudet tuolit ja pöytä ja sit keksii sinne jotain pientä kivaa jospa siten tulis sielläkin sit istuttuu joskus,viime kesänä mulla ei siellä ollut yhtään mitään ni enpä paljoo käyttänyt sitä.

kyllä saa taas tehä töitä että saa tienattua kaikki mitä haluaa mutta eikös sitä varten töitä tehä,turha sitä rahaa pankissa on makuuttaa:xmas:

Ai niin,partsi tarvii laittaa,ostaa uudet tuolit ja pöytä ja sit keksii sinne jotain pientä kivaa jospa siten tulis sielläkin sit istuttuu joskus,viime kesänä mulla ei siellä ollut yhtään mitään ni enpä paljoo käyttänyt sitä.

kyllä saa taas tehä töitä että saa tienattua kaikki mitä haluaa mutta eikös sitä varten töitä tehä,turha sitä rahaa pankissa on makuuttaa:xmas:
pankkiherra pian kiikuttaa sun hynät kreikkaan, paree tuhlata ite

Sinä olet ollut ahkerana :)! Mulla on vielä koko residenssin ikkunat pesemättä, voi plaah! Vaikka onhan se sitten hienoa kun saa ihastella loisteliaan puhtaita ikkunoita....sen viis sekuntia :D Mullakin olis tuolla odottamassa ihan uuden uutukaiset kesäverhot :)...

Ja hyvä kun vastasit :).
Joo,no tässä omaan tahtiin tehnyt,kirkastu kummasti silmissä kun ikkunat pesi:D ei mulla oo onneks montaa ikkunaa kun tälläne pieni asunto.

ja pakko oli vastata,ihan oman itteni takia,en usko että enää kirjottelee ei siksi että oisin jotain rumasti kirjottanut mutta tuli vaan tunne että...Jotenkin nyt kun saanut hetken miettiä niin lämmittää ajatus että mua on ajateltu ei oo unohettu heti:) vissiin jonkinsortin vaikutuksen olen sitten tehnyt.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä