ei oo rahaa yhtään ylimäärästä kun ostin justiinsa telkan.no huomenna hommaat sellasen
tää on käsky eikä määräys
ei oo rahaa yhtään ylimäärästä kun ostin justiinsa telkan.no huomenna hommaat sellasen
tää on käsky eikä määräys
kirpalta lähtee halvallaei oo rahaa yhtään ylimäärästä kun ostin justiinsa telkan.
:xkirpalta lähtee halvalla
mä ostin viimeksi 3+1 päiviltä kympillä:x
ehkä mä sääsätän seuraavaks siihen,eikai ne montaa kymppiä uutena maksa.
:wave:Mie oottelin että tuleeko kukaan tunnustamaan että "väärillä välineillä" on liikkeellä tuossa hommassa Ite yleensä ihan käsin saan sen leivän sieltä tulemaan, joskus pitää vähän haarukoida, ihan varovasti vaan :ashamed:
Sinä olet ollut ahkerana ! Mulla on vielä koko residenssin ikkunat pesemättä, voi plaah! Vaikka onhan se sitten hienoa kun saa ihastella loisteliaan puhtaita ikkunoita....sen viis sekuntia Mullakin olis tuolla odottamassa ihan uuden uutukaiset kesäverhot ...Heippistä! nyt on kaik verhot silitetty ja laitettu roikkuu tai no ne pimentävät puuttuu edelleen enkä taida sellasii ikinä saadakaan kun pitäs olla ne roikko malliset. No ainakin nyt on pikkusen eri näköstä kun on erilaiset verhot,ei ihan kyllä ole alhaalta kauniit kun ovat vähän epäsymmetriset mutta kai noi nyt mulle passaa ,ei niitä muut kattele.Kylässäkin ehin poiketa ja sitten vielä lenkillä tai no kävelyllä.
Viestiinkin sitten vastasin....en olis voinut olla vastaamatta.Ihan neutraalin viestin pistin,ikinä vois olla paskamainen tai töykee sille.Ei siihen jäänyt mitään kysymystä tai mitään että tuskin sieltä enää mitään uutta viestiä tulee vaikka koko tän ajan olen miettinyt et olenko edes käynyt sen mielessä.
no höh :hug:No ihmekkös että pp on ollu koko päivän ihan kärtymakkara, sillä on taas lämpöä
*lällättää simmut kiinni ja kädet korvilla eikä siis näe eikä kuule mitään*:wave:
..mä sulle tämän vaan sipisen, kun olet kans "syntinen kanssasisar", että mä ruukaan yleensä poistaa sen leivän veitsen kärjellä keihästämällä ....
..juuh :ashamed:, on mua tuosta ripitetty ja tiiänkin teoriassa...muttakun se veitsi ruukaa oleen aina niin kätevästi käden ulottuvilla, sen vika että mä aina hairahdun :attn:!!!vilukissalle ja ihqulle
vain sähköä johtamattomalla tikulla saa tökkiä
"Putkassakaan ei ole vielä montaa väsynyttä juhlijaa."
siinä on hengenlähtö meleko lähellä jos samaan aikaan toinen käsi lepää tiskipöydän kannella..juuh :ashamed:, on mua tuosta ripitetty ja tiiänkin teoriassa...muttakun se veitsi ruukaa oleen aina niin kätevästi käden ulottuvilla, sen vika että mä aina hairahdun :attn:!!!
pankkiherra pian kiikuttaa sun hynät kreikkaan, paree tuhlata iteAi niin,partsi tarvii laittaa,ostaa uudet tuolit ja pöytä ja sit keksii sinne jotain pientä kivaa jospa siten tulis sielläkin sit istuttuu joskus,viime kesänä mulla ei siellä ollut yhtään mitään ni enpä paljoo käyttänyt sitä.
kyllä saa taas tehä töitä että saa tienattua kaikki mitä haluaa mutta eikös sitä varten töitä tehä,turha sitä rahaa pankissa on makuuttaa:xmas:
....:ashamed:....*korvat punoittaaaaa ja posket punoittaaa ja...**lällättää simmut kiinni ja kädet korvilla eikä siis näe eikä kuule mitään*
Joo,no tässä omaan tahtiin tehnyt,kirkastu kummasti silmissä kun ikkunat pesi ei mulla oo onneks montaa ikkunaa kun tälläne pieni asunto.Sinä olet ollut ahkerana ! Mulla on vielä koko residenssin ikkunat pesemättä, voi plaah! Vaikka onhan se sitten hienoa kun saa ihastella loisteliaan puhtaita ikkunoita....sen viis sekuntia Mullakin olis tuolla odottamassa ihan uuden uutukaiset kesäverhot ...
Ja hyvä kun vastasit .
Totta puhut, näinhän se on.siinä on hengenlähtö meleko lähellä jos samaan aikaan toinen käsi lepää tiskipöydän kannella
nimenomaan siksipä pitää tuhlata äkkii pois kaikki.pankkiherra pian kiikuttaa sun hynät kreikkaan, paree tuhlata ite