Y
ystävyys mennyt?
Vieras
Minulla on hyvä ystävä, joka erosi pari vuotta sitten huonosta liitosta. Hän tapasi noin vuosi sitten uuden miehen ja olin tietysti iloinen hänen puolestaan koska hän tuntui olevan onnellinen. Mutta sitten tapasin tämän miehen... Joka on aivan täysi idiootti kusipää! Ystäväni puolustelee häntä ja sanoo että sillä on vain "erilainen huumorintaju". Mun mielestä taas huumorintaju ja alkeellistenkin käytöstapojen puute ovat täysin eri asioita. Sen lisäksi se mies käyttää aika reilusti alkoholia ja ystävänikin on nyt alkanut juoda enemmän. Ystäväni on lisäksi alkanut etääntyä, vastaa viesteihin vielä huonommin kuin ennen, jättää asioita kertomatta ja häneltä saa tivata oikeasti vastausta kun tulee yksi asia kerrallaan jne. Minä en halua viettää minuuttiakaan tuon miehen seurassa, joten totta kai se vaikuttaa myös meidän ystävyyteen. Enkä muuten ole ainoa ystävistä joka on tätä mieltä tuosta miehestä, eräs toinen ystävä on ilmoittanut ettei koskaan enää halua nähdäkään sitä miestä.
Nyt meidän pitäisi lähteä yhdessä pienelle reissulle, alunperin ystäväni ei ollut lähdössä lainkaan, mutta se mies sitten ehdotti että mitä jos kuitenkin lähdettäisiin. Ja mun pitäisi olla neljä päivää sen seurassa jota en siedä lainkaan. Pelkään, että sen jälkeen meidän ystävyys on historiaa koska en jaksa idiootteja mutta en myöskään idiotismin puolustelua. Mitä voisin tehdä?
Nyt meidän pitäisi lähteä yhdessä pienelle reissulle, alunperin ystäväni ei ollut lähdössä lainkaan, mutta se mies sitten ehdotti että mitä jos kuitenkin lähdettäisiin. Ja mun pitäisi olla neljä päivää sen seurassa jota en siedä lainkaan. Pelkään, että sen jälkeen meidän ystävyys on historiaa koska en jaksa idiootteja mutta en myöskään idiotismin puolustelua. Mitä voisin tehdä?