Stressaava suhde mieheen, joka on julkisuudessa..

  • Viestiketjun aloittaja Vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti
Leona Y hrm
"Lööppijulkkiksella" tarkoitin sellaista ihmistä, joka on usein julkisuudessa ja turhan takia. Tämä mies on kuitenkin Suomessa sen verran tunnettu, että kyllä se avioero jossain vaiheessa uutisoidaan, toivon vain että ilman minua. Ja tämä aiheuttaa ne tilanteet, etten uskalla olla miehen kanssa esimerkiksi ravintolassa yhdessä syömässä, kun ero on kesken ja tuntuu, että kaikki tujiottavat..

En olisi odottanut ihan näin paljon katkeria vastauksia, mutta juu.
Katkeria? :) Sä sepittelet nyt aika epäuskottavasti. Hauska aihe sinänsä.

Ei ole ainesta julkkiksen seurustelukumppaniksi jos pelkää tuijotusta ja ties mitä myttyä nurkassa.
Et ole pitkäaikainen. Siihen kannattaa varautua. :)
 
"vieras"
Anteeksi nyt mutta kuulostat niin sinisilmäiseltä.

Mistä tiedät että miehellä ei ole ollut yhtäaikaa suhdetta sinuun ja vaimoonsa? Mistä tiedät että heidän suhteensa oli jo loppu kun teidän alkoi? Mistä edes tiedät että heidän suhteensa on lopussa ollenkaan?

No kun mies on sen sanonut ja sinä tunnet hänet niin hyvin ja luotat häneen. Faktat vain puhuvat toista kieltä: mies asuu edelleen vaimonsa kanssa, avioeroa ei ole laitettu vireille ja te ette voi näyttäytyä missään julkisella paikalla yhdessä.

Oli sitten kuka tahansa vieras ihminen kyseessä ( ja lasken kyllä vielä vieraaksi ihmisen jota olisin tuntenut muutaman kuukauden ), niin itse luotan kyllä tutustumisvaiheessa enemmän tekoihin kuin sanoihin.
Ja tässä aloittajan tapauksessa teot kyllä puhuvat puolestaan tai pikemminkin ne tekemättömät teot.
 
Vainoharhainen
Käsittääkseni en ole sanonut mitään, mikä viittaisi siihen että minut lempataan tässä kohta? :)

Kyllä mies teoillakin todistaa haluavansa olla minun kanssani. Tilanne on vain se, että nyt tätä onnea ei kannata julkisesti julistaa. Minä TIEDÄN, että ero tulee. Ja minä voin vain LUOTTAA.
 
"Vieras"
Unohda koko juttu jos on noin vaikeaa. Ei avioerot kiinnosta lehdistöä muuten kuin että pari haki avioeroa ja myöhemmin aiheella ero astui voimaan. Ei kukaan sinusta ala kirjoitella jos et itse anna haastatteluja.
 
Vainoharhainen
No jos aloitusviestissä kävi ilmi, olen hieman vainoharhainen tämän miehen julkisuuden suhteen! Ja siitä, että mitä se tekee meidän suhteellemme. Ja mitä suhteemme paljastuminen liian aikaisin voi tehdä minulle. Tajusitko?
 
"vieras"
No jos aloitusviestissä kävi ilmi, olen hieman vainoharhainen tämän miehen julkisuuden suhteen! Ja siitä, että mitä se tekee meidän suhteellemme. Ja mitä suhteemme paljastuminen liian aikaisin voi tehdä minulle. Tajusitko?
No mitä väliä sillä on, kun olette kumpikin niin sitoutuneet toisiinne ja rakkautta riittää ja avioero on varma, vaikkei ole vielä aloitettukaan...?
 
"Mä vaan"
Jos tää nyt on sitten totta (mitä epäilen) niin et ole maininnut miehen lapsia juurikaan?! Millainen mies on isänä, miten hän hoitaa suhteensa lapsiin jos hän nyt suurimman osan ajasta punkkaa muualla kuin kotona? Minkä ikäisiä lapset ovat? Ja by the way, suhde ei voi olla kuollut mikäli vaimo on edelleen rakastunut mieheen (ellei vaimo ole täysin "retard")!
 
"vieras"
Niin. Ensinnäkin kannattaisi aloittaa suhde vapaan miehen kanssa, ei naimisissa/avoliitossa olevan kanssa. Että jos palaatte asiaan sitten jos mies joskus vaimostaan eroaa. Epäilen ettei niin edes tapahdu.
 
Vainoharhainen
Lapsesta/lapsista ei nyt puhuta tässä ketjusta, koska he eivät liity tähän eroon. Enkä halua nyt sotkea heitä tähän ketjuun muutenkaan.

Mies näkee kuitenkin häntä/heitä, älkää siitä huolehtiko. Ja mies on työnsä takia ollut aina paljon pois kotoa.
 
"vieras"
Miten niin lapset ei liity eroon?
Mä kyllä luulen, että tämä vaimo ei tiedä miehensä eroaikeista mitään. Kunhan pitää hauskaa kanssasi samalla kun vaimolleen kertoo olevansa työmatkalla. Mutta sitä saa mitä tilaa.
 
"vieras"
Tämä tuoksahtaa nyt vakavasti siltä, että ap joko keksii koko jutun, tai sitten tahtoo retostella julkkismiesystävällään ja on juuri nyt hieman harmissaan, kun ketjussa ei ole liiemmälti esitelty arvailuja, joita hän sitten voisi torjua. Mitään erityistä vainoharhaisuuden aihetta en jutussa keksi. Jos alkaa suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, voi hieman tulla ryöpytystä jossain vaiheessa, ei kai se mikään yllätys ole? Mutta jos se on sen arvoista, niin mikä hätä?
 
Leona Y hrm
Lapsesta/lapsista ei nyt puhuta tässä ketjusta, koska he eivät liity tähän eroon. Enkä halua nyt sotkea heitä tähän ketjuun muutenkaan.

Mies näkee kuitenkin häntä/heitä, älkää siitä huolehtiko. Ja mies on työnsä takia ollut aina paljon pois kotoa.
Eli et sinäkään ole häntä paljon ehtinyt näkemään. Reissumiehen aika on aika vähissä jos se pitää jakaa työn, lasten, vaimon ja hoidon kesken.
 
"CIS"
ootte ollut suhteessa muutaman kuukauden, eikä avioeroa ole vieläkään laitettu vireille??
olet siis toinen nainen. olet suhteessa varatun miehen kanssa tasan niinkauan kun se ero on virallinen.
tietääkö tuo vaimo edes että mies miettii eroa?
jo on kumma kun pitkittää ja pitkittää.. kerrasta poikki ja erohakemus menemään. siinä on vielä 6kk aikaa muuttaa mieli, mutta nyt mies pyörittää kahta naista jotka molemmat rakastaa.

eikö tää aihe oo koluttu jo ties kuinka moneen kertaan? kyllä se ero tulee.. joo niin tulee, siihen toiseen naiseen eikä vaimoon. jos mies on julkisuuden henkilö, niin luulisi hoitavansa asiansa hieman paremmin kun salasuhteella toiseen naiseen.
siistimmät otsikot tulee kun laittaisi (tai olisi JO laittanut kuukausia sitten) erohakemuksen menemään.
JOS se erohakemus vasta kuukausien suhteenjälkeen menee eteenpäin, niin kyllä, sotkuinen,ruma ja riitaisa ero tulee joka sitten riemastuttaa meitä seiskan lukijoita.

tai iltasanomat ja iltalehtikin on nykyään ruvennut uutisoimaan noita kohueroja jne.
 
[QUOTE="Mä vaan";28404121]Osui ja upposi, eli vastauksesi lapsiin liittyvään kysymykseen osoitti että koko juttu on feikkiä. Dream on ja kirjoita vaikka reginaan novelli...[/QUOTE]

Ap:lla on fantasia julkisuuden henkilöstä ja elää sitä täällä palstalla.
 
"vieras"
Kyllä se avioerohakemus nyt vaan kannattisi laittaa ennemmin eikä myöhemmin. Jos olette jo useamman kuukauden tapailleet, eikä eropaperi ole vieläkään vetämässä, niin ei hyvältä vaikuta. Mies taitaa pitää takaporttia auki. Jos mies kuitenkin sattuisi olemaan tosissaan, tietää vaikeuksia myöhemmin, kun antaa (entisen)vaimon huomata, että hänen pillinsä mukaan tanssitaan. Ei se tule myöhemmin tälle naiselle yhtään sen helpompaa olemaan, mutta se, ettei eropapereita laiteta vireille, antaa turhaa toivoa.
 
"Eee"
Olet useamman kerran maininnut, että miehen teot puhuvat sen puolesta, että rakastaa sua ja avioliitto on ohi. Mitä nämä teot siis ovat, kun kerran avioerohakemusta ei ole jätetty eikä vaimon luota ole muutettu pois?
 
efwv
Mä kyllä pysyisin visusti erossa tuollaisesta sotkusta ja sanoisin miehelle, että ottaa yhteyttä sitten, kun avioeropaperit on todistettavasti jätetty ja eroa on käytännössä alettu tehdä. Vähän pelkään, että mies vie nyt sinua 6-0, vaikka täällä häntä kovasti puolusteletkin.
 

Yhteistyössä