K
kohta varmaan suurperheellinen
Vieras
Noniin, taitaa vissiin olla niin että minulle ei ole olemassakaan sopivaa ehkäisykeinoa... Minulla on harvinainen geenivirhe jonka vuoksi minkäänlaiset hormonaaliset ehkäisykeinot ei tule kohdallani kuuloonkaan. Söin vähän aikaa minipillereitä mutta jouduin ne sivuoireiden vuoksi lopettamaan, ja nyt siiten gynekologi kielsi minulta nekin sekä hormonikierukan kun aloin tarkemmin selvittelemään että voisinko kokeilla jotain toista merkkiä tai sitä kierukkaa... Viimeinen vaihtoehto olisi sitten kuparikierukka mutta lääkäri oli senkin suhteen vähän epäileväinen, kun luki tiedoista että minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Yleensä ei kuulema laiteta pahoista kuukautisista kärsiville kun saattaa aiheuttaa jopa anemiaa. Voin kuulema kuitenkin kokeilla.
Ehkäisypuikot on kokeiltu, eivät sovi, niistä tuli vain kauheaa polttelua ja mukava ärhäkkä hiivatulehdusten sarja siihen perään... Sama juttu kondomien kanssa, tuntuu että niiden kanssa pukkaa hiivatulehdusta jatkuvaan, kokeiltiin olla ilman niitä pidempi pätkä ja ei ollut sinä aikana mitään ongelmia. Lisäksi kumpikaan ei niistä tykkää, menee maku koko touhusta. Taitaa olla pakko nyt vaan kokeilla sitä kuparia. Pelottaa vaan kauheasti ettei senkään kanssa pysty elämään... Mitäs sitten teen? Onko se vaan tyydyttävä osaansa ja annettava niiden lasten tulla jos ovat tullakseen..? Yksi on jo, sekin ei niin suunniteltu. Ja ikää on itsellä vasta nipinnapin yli kahdenkymmenen, joten sterilisaatio ei vielä tule kuuloonkaan...
Kohtalotovereita?
Ehkäisypuikot on kokeiltu, eivät sovi, niistä tuli vain kauheaa polttelua ja mukava ärhäkkä hiivatulehdusten sarja siihen perään... Sama juttu kondomien kanssa, tuntuu että niiden kanssa pukkaa hiivatulehdusta jatkuvaan, kokeiltiin olla ilman niitä pidempi pätkä ja ei ollut sinä aikana mitään ongelmia. Lisäksi kumpikaan ei niistä tykkää, menee maku koko touhusta. Taitaa olla pakko nyt vaan kokeilla sitä kuparia. Pelottaa vaan kauheasti ettei senkään kanssa pysty elämään... Mitäs sitten teen? Onko se vaan tyydyttävä osaansa ja annettava niiden lasten tulla jos ovat tullakseen..? Yksi on jo, sekin ei niin suunniteltu. Ja ikää on itsellä vasta nipinnapin yli kahdenkymmenen, joten sterilisaatio ei vielä tule kuuloonkaan...
Kohtalotovereita?