Suomen Selviytyjät: Tuo JARKKOHAN ON IHAN SIKAmainen TÖRKEÄ KIUSAAJA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikessa pelaamisessakin on säännöt. Pia noudatti niitä sääntöjä. Nuo kolme, Jarkko mukaan lukien eivät.

Ei sodassakaan tapeta kaikkia eläviä ihmisiä. Sodankäynnissäkin on säännöt.
On olemassa sivistys ja omatunto, jos sitä on ihmisen päässä, ei ihminen tapa kuin raakalainen edes sodassa. Eikä käyttäydy Selviytyjissä Jarkon tavoin. Mutta jos ei ole sivistystä eikä järkeä, vaan sadistisuus saa vallan, niin silloin näköjään tuommoinenkin onnistuu...

Kyllä! Hölmöläinen on hyvä sana kuvaamaan Jarkkoa. Emähölmöläinen.

En lähde Janin ja Jarkon kelkaan tylyttämään Piaa. Todellakaan.
Kuinka tyhmänä te J & J pidätte katsojia? Että katsojat hyväksyisivät tuollaisen ja lähtisivät siihen mukaan kuten heikkoHeini?
Tuntekoon Jarkko nahoissaan tylytyksen itse!! Tylytyksen jolla Piaa pelotteli.

Sanattomaksi veti Jarkko Kortesojan suorittama henkinen kidutus. "Mä haluan Janin kanssa finaaliin". Sissus. Tuli mieleen kolmivuotiaan pojan väsyneenä suoritetut kiukuttelut.

[QUOTE="Vieras";28388484]Peli on peliä, ei sinne ystäviä menty saamaan. Formaatissa on kyse siitä, kuka selvityy niin haastavissa kilpailuissa, karuissa oloissa, fyysisen rasituksen kuin psyykensä kanssa.
Peli pitää ottaa pelinä, eikä henkilökohtaisena. Omalla käytöksellään voi vaikuttaa paljon siihen miten muut sinuun suhtautuvat. Sekin on osa pelistrategiaa.[/QUOTE]

juu peli on peliä ja siihen pitäisi jäädä, se että puhuu kuten jarkko puhui, että peli jatkuu kun peli on ohi, suomen kansa jatkaa, on jotain aika pahaa.

Voi vidu mitä ääliöitä kumpikin ukko on. En meinannut uskoo korviani kun alko Jarkko haukkumaan Piaa. Jos joku on munanut ittensä televisiossa se on kyllä Jarkko eikä Pia!

Oli aika yllättävä veto mutta en mä nyt näe tossa mitään muuta kun peliä. Enkä usko, että ihan oikeesti tarkoitti mitä sanoi - halusi vaan pian tippuvan.

Eikä se Piakaan mikään puhdaspulmunen ole ollut. Kieroja koko sakki. Viihdettä ikävimmillään.

Meillä oli yläasteella tuollainen kiusausporukka, minkä Jarkko ja Jari heti alkutouhuikseen perusti tuonne Selviytyjät leiriin. Ihan törkeää akkamaista juoruamista ja haukkumista noilta miehiltä. Se on tosi vaikee tilanne kun kaksi tuollasta fyysisesti vahvaa, itserakasta ja ylimielistä miestä on niin hölmäjä että sekoavat noin, että alkavat juoruilla ja kiusata jotain naista. Ikävää oli että toi Heini oli noin lapsellinen ja vedätettävissä ja pelkäs omaan peppuaan, että meni mukaan Pian haukkumiseen ja kiusaamiseen.
Kysymyshän on siitä että Jarkolla näyttää olevan olematon erilaisuuden sietokyky. Kun Pia ei hännystellyt häntä, niin ei muuta kuin kiusausrinki pystyyn ja kiusaamaan. Se mitä torstai-iltana toosasta nähtiin oli sen kiusaamisen törkeä ja aivoton huipentuma.
Uskokaa jo, että tuo ei mitenkään mene "pelin piikkiin" tuollainen käytös.
Ei varsinkaan kun äijät ja Heini on itkeneet koko ajan itse että Pia on heille uhka kun eivät voi sinisilmin luottaa Piaan. Ei kai tuonne menty luottamaan kehenkään. Vaan pelaamaan, mutta ei kiusaamaan ja nöyryttämään ketään!!!!
Pia oli ainoa vahva vastus heille. Tän vuoksi noi kakarat valitsi Pian kiusattavaksi.
Tsemppiä Pialle. Olet paras, sanois juoruämmäinen kakararinki mitä tahansa.

Nimenomaan, oon samaa mieltä että Jarkko hölmö. Peli on peliä ja siihen pitäisi jäädä. Se että puhuu kuten jarkko puhui, että peli jatkuu kun peli on ohi, ja että suomen kansa jatkaa Pian kiusaamista ja tylyttämistä, on jotain liian pahaa. Aivan liian pahaa.

Jarkolla ei mitään järkeä. Ei mitään järkeä tai tajua missä menee sovinaisen käytöksen rajat. Se oli törkeintä mitä koskaan tv:stä on nähty.
Se mitä pitää nyt tehdä on tehdä selväksi, että tuollainen ei vetele. Suomen kansa on oikeudenmukaista ja valtaosa Pian puolella. Harva vain voi olla niin seko, että lähtee Jarkon jälkipeliin mukaan.

[QUOTE="vieras";28393484]Nimenomaan, oon samaa mieltä että Jarkko hölmö. Peli on peliä ja siihen pitäisi jäädä. Se että puhuu kuten jarkko puhui, että peli jatkuu kun peli on ohi, ja että suomen kansa jatkaa Pian kiusaamista ja tylyttämistä, on jotain liian pahaa. Aivan liian pahaa.

Jarkolla ei mitään järkeä. Ei mitään järkeä tai tajua missä menee sovinaisen käytöksen rajat. Se oli törkeintä mitä koskaan tv:stä on nähty.
Se mitä pitää nyt tehdä on tehdä selväksi, että tuollainen ei vetele. Suomen kansa on oikeudenmukaista ja valtaosa Pian puolella. Harva vain voi olla niin seko, että lähtee Jarkon jälkipeliin mukaan.[/QUOTE]

No mä en kyllä usko, että Jarkko tai muutkaan kilpailijat pelin loputtua, ulkomaailmassa kiusaisivat Piaa.
Tarkoitus varmasti oli saada Pia hermostumaan ja menettämään keskittymisensä, tuskin kenelläkään muuten on kiinnostusta häntä häiritä.

Nuo Jarkon kommentit oli kyllä sillä tasolla että ihan lapsellisesta yläasemeiningistä oli kyse. Ihan sikamaista. Tosi halpamaista. Pelin henki on se että tuolla tavalla ei pelata. Selviytyjät pelissä ei ole voittaja se joka on törkein ja paskamaisin porukalla muita ihmisiä kohtaan. Se EI ole kilpailu siitä kuka saa pystyyn ilkeimmän kiusaajaringin ja saa vallan valita ne joita kiusataan.

Pahimmalta tuntui se että Jarkko vänkäsi ja jankkasi Pialle että Jarkko on kaikkien muiden kanssa Pian seläntakana toimimalla, porukalla saaneet aikaan seläntakana Piaa tylttämällä ja paskaa puhumalla sellaisen tilanteen aikaan että Piaa tullaan tylyttämään julkisuudessa tosi rankasti ohjelman tullessa julkisuuteen. Se kuulosti tosi pahalta ja uhkaavalta. Meni kaikkien rajojen yli. Juontajakin yritti saada sitä loppumaan, mutta minkä voi juontaja aikuiselle höyrypäiselle miehelle.
Ei tylytystä Pialle. Olet upea kilapilija Pia.

[QUOTE="Taru";28393461]Meillä oli yläasteella tuollainen kiusausporukka, minkä Jarkko ja Jari heti alkutouhuikseen perusti tuonne Selviytyjät leiriin. Ihan törkeää akkamaista juoruamista ja haukkumista noilta miehiltä. Se on tosi vaikee tilanne kun kaksi tuollasta fyysisesti vahvaa, itserakasta ja ylimielistä miestä on niin hölmäjä että sekoavat noin, että alkavat juoruilla ja kiusata jotain naista. Ikävää oli että toi Heini oli noin lapsellinen ja vedätettävissä ja pelkäs omaan peppuaan, että meni mukaan Pian haukkumiseen ja kiusaamiseen.
Kysymyshän on siitä että Jarkolla näyttää olevan olematon erilaisuuden sietokyky. Kun Pia ei hännystellyt häntä, niin ei muuta kuin kiusausrinki pystyyn ja kiusaamaan. Se mitä torstai-iltana toosasta nähtiin oli sen kiusaamisen törkeä ja aivoton huipentuma.
Uskokaa jo, että tuo ei mitenkään mene "pelin piikkiin" tuollainen käytös.
Ei varsinkaan kun äijät ja Heini on itkeneet koko ajan itse että Pia on heille uhka kun eivät voi sinisilmin luottaa Piaan. Ei kai tuonne menty luottamaan kehenkään. Vaan pelaamaan, mutta ei kiusaamaan ja nöyryttämään ketään!!!!
Pia oli ainoa vahva vastus heille. Tän vuoksi noi kakarat valitsi Pian kiusattavaksi.
Tsemppiä Pialle. Olet paras, sanois juoruämmäinen kakararinki mitä tahansa.[/QUOTE]

Olet ihana ja viisas! Olisipa enemmän kaltaisiasi! Totta joka sana!

Olen yllättynyt ja iloinen ja onnellinen kun luen tällaista, että on viiasutta ja hyvyyttä ja kauneutta maailmassa.

Ehkä samat tyyhpit jotka päivästä toiseen jaksaa kiusata johanna tukiaista, mistä tuo kiusaamishenki suomessa johtuu?
en jaksa uskoa, että missään muussa maassa porukka jahkaa netissä ja toistensa kanssa ja esittää tappouhkauksia johanna tukaisien kaltaisille ihmisille, tai tekee aloituksia joka päivä jostain ihanasta pipsasta.

suomessa on aivan sairasta kiusaamismeininkiä, eikä kansa edes häpeä!

Missä jaksossa se Jarkko sitä piiaa törkeästi tylyttää?

Onko se tämä semifinaali-uusinta, joka nyt tulee telkkarista?
Vai mikä jakso?
Ennen Akin ja Hannan tippumista,vai jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja yllättynyt ja iloinen;28393601:
Ja miehethän näissä on useina pahimmat kiusaajat ja juoruajat!

:O Tätä et usko kyllä itsekään! Oletko koskaan ollut vaikkapa työpaikalla, jossa ylivoimaisesti suurin osa työntekijöistä on naisia? Minä olen ollut useammassakin ja voin kertoa, että se meininki on todella rumaa.

:O Tätä et usko kyllä itsekään! Oletko koskaan ollut vaikkapa työpaikalla, jossa ylivoimaisesti suurin osa työntekijöistä on naisia? Minä olen ollut useammassakin ja voin kertoa, että se meininki on todella rumaa.

Totta. Työpaikkakiusaamisessa miehet ei ikipäivänä pääse edes lähelle samaa liigaa, jossa 30+ naiset työpaikalla pelaavat.

Miehet pelaa ehkä jossain kakkosdivarissa.

Sitten mulla on ollut hyvä onni naispuolisten työkavereiden suhteen. Olen ollut töissä jossa enemmistö naisia, enkä ole kiusaajia tavannut töissä heidän joukossaan.

Selviytyjen Jarkon toiminta oli pahimmanlaatuista kiusaamista. Sitä ei enää muuta se vaikka Jarkko pyytäisi anteeksi Pialta ja koko suomen kansalta. Vaikka ei varmasti edes tajua, että miksi hänen niin pitäisi tehdä. Siksihän kiusaaminen jatkuu ja päätyy lopulta kouluampumisiin, kun kuisaajat ei ymmärrä että törkeyden raja heidän käytöksessään on kauan aikaa sitten ylitetty.

Maikkarin pyskologin olis pitänyt ottaa Jarkko pois sieltä kauan sitten, kun näkivät että homma menee hänellä yli. Et kiusaaminsen halu soikaisee Jarkon ja Jarkon toiminta sai sadistisia ja sairaita piirteitä. Mut maikkari tarvi rahaa ja katsojia, kun tuo tuotantokausi meni penkin alle sen vuoks, kun Jarkko ja Jani onnistu saamaan Heinit ja muut heikot vedätettävät mukaan kiusaamiseen.

En tosiaan haluais olla Jarkon, Janin tai Heinin kaa samas työpaikas. Puukkoa tulis ja paskaa niskaan heiltä heti kun pienikin kilpailutilanne työpaikalla. Selviytyjät paljastaa sen todellisen luonteen.

Oli kyllä vähän nolo se Jarkon mukapeli. En pitänyt Piiasta aiemmin, mutta sai kyllä sympatiani tuon esityksen jälkeen. Näytti siltä, että Jania siellä lankulla seistessä vähän nolotti, miten oli masinoinut Jarkon hölmöilemään. Viisaasti oli kyllä hiljaa.

Yhteistyössä