Mitä ihmeen puhelinnumeroita? Kenelläkään tietoa?

• Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti
"Lucy"
Minulle on nyt kahtena päivänä soitettu 044- alkuisista numeroista 10-11 välillä aamupäivällä... Eilen kerran, tänään eri numerosta kaksi kertaa. Kumpanakaan päivänä en ole soittohetkellä ollut puhelimen ääressä.

Numerot ovat muuten täysin identtiset, kaksi viimeistä vain ovat eri numeroita... Kun numeroihin on yrittänyt soittaa takaisin, todetaan "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"

Mitä kummaa? Häiritsevää ja ahdistavaa...

täh
Mustalla magialla vai millä ajattelit että tuo voidaan selvittää kun mainitsit vain kolme ensimmäistä numeroa? Palstan selvänäkijät tietysti varmaan voivat kahvinporoista tai koiran jätöksistä vastauksen sinulle yrittää etsiä.

044 on DNA:n suunta mutta voi tietysti olla siirretty muullekin operaattorille. Huokaus.

"Lucy"
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28388785:
Mustalla magialla vai millä ajattelit että tuo voidaan selvittää kun mainitsit vain kolme ensimmäistä numeroa? Palstan selvänäkijät tietysti varmaan voivat kahvinporoista tai koiran jätöksistä vastauksen sinulle yrittää etsiä.

044 on DNA:n suunta mutta voi tietysti olla siirretty muullekin operaattorille. Huokaus.
En nyt ajatellutkaan että kukaan minulle soittajien nimen, osoitteen ja kengännumeron ennustaisi. Kysyin siksi josko jollekkin muullekkin olisi tullut samankaltaisia soittoja numeroista, joihin ei takaisin soitettaessa saa ikinä yhteyttä

"vieras"
[QUOTE="Lucy";28388807]En nyt ajatellutkaan että kukaan minulle soittajien nimen, osoitteen ja kengännumeron ennustaisi. Kysyin siksi josko jollekkin muullekkin olisi tullut samankaltaisia soittoja numeroista, joihin ei takaisin soitettaessa saa ikinä yhteyttä[/QUOTE]

Eiköhän ne ole puhelinmyyjiä. Jos on tärkeää asiaa, niin soittavat kyllä uudestaan.

Noin yleisesti, niihin outoihin numeroihin ei välttämättä kannata soitella takaisin, voi tulla ylläreitä laskussa.

i8605
Samaa sanon mitä joku muukin ettei kannata soitella takaisin outoihin numeroihin ellei just sit oo odottanut soittoa jostain... Puhelinmyyjiä luultavasti ovat, niillä on monesti firmassa numerot silleen että niissä on joku parin numeron ero.

"joo"
Mua on nyt pari viikkoa pommittanut joku 0444-alkuinen numero, tosiaan viimeiset numerot vaihtuvat aina. Parhaimmillaan soittaa 8-9 kertaa päivässä, eilen illalla vielä klo 20:15 tuli puhelu tosta numerosta. Että ärsyttää ihan oikeesti, kotirauhan häirintää jo kohta!

i8605
[QUOTE="joo";28388863]Mua on nyt pari viikkoa pommittanut joku 0444-alkuinen numero, tosiaan viimeiset numerot vaihtuvat aina. Parhaimmillaan soittaa 8-9 kertaa päivässä, eilen illalla vielä klo 20:15 tuli puhelu tosta numerosta. Että ärsyttää ihan oikeesti, kotirauhan häirintää jo kohta![/QUOTE]

Et osaa vastata siihen puhelimeen? Voi elämä mitä urpoilua. Vastaa ja sano ettet osta tai tilaa mitään eikä sulle saa enää soitella.

"joo"
Et osaa vastata siihen puhelimeen? Voi elämä mitä urpoilua. Vastaa ja sano ettet osta tai tilaa mitään eikä sulle saa enää soitella.
Vastasinkin jo kerran ja sanoin juurikin noin, seuraavana aamuna oli työpäivän aikana tullut jo kaksi puhelua samasta firmasta. Ja ihan periaatteessa ärsyttää kaikenlainen kaupustelu ja soittelu, osaan tilata itse jos jotain tarvitsen. Hyvää viikonloppua sullekin urpo!

miwwui
mullekkin tullut jo 2 soittoa 0444 300 339 ja 0444 300 206 numeroista kumpaakin vastasin ja samantien paiskattiin luuri korvaan. Jos joku tietää yrityksen nimen ois kiva jutella heidän kanssaan.. Hieman kummallista touhua.

ex-puhelinmyyjä
Tiedän, että puhelinmyynti on ärsyttävää, mutta työntään hekin vain tekevät. Itse jouduin tekemään sitä hommaa kuukauden ja aina kun soitin ajattelin; 'tiedän olevani se, kenen soittoa kaikkia inhoaa'. Mutta kun oli ainut työ mitä sillä hetkellä oli tarjolla. :(

Yhteistyössä