kaveri pyysi vaatekassillisesta 40e ja sovittiin kaupat, nyt haluaakin lisää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marinka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"marinka"

Vieras
kassiin kuulu lisäksi vauvan kaarilelu (vanha ja musiikki ei toimi) lisäksi potkareita ja joku hänen paitansa. tajusin vasta että hinnaksi tuli 5e kappale. en toki rupea perumaan mitään itsehän suostuin hänen hintapyyntöön mutta sitten kuulemma hänelle oli joku sanonut että miksi myi niin halvalla ja nyt haluaa lisää
mitä siis pitää tehdä

selvästi sinua harmittaa tuo hinta jo valmiiksi, joten ei muuta kuin perut kaupat. ystävällisesti.
sano hintapyyntöön, että no ei se mitään löysin jo vastaavia enkä enää tarvitsekaan.

Kasvaa syödessä. Ei tietenkään voi jälkikäteen tulla pyytämään lisää rahaa. Hyvänen aika. Kaupassakin maksetaan se hinta mikä hinta on eikä jälkikäteen kauppias tule vaatimaan lisää maksua. Voi jessös. Kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ottaa..

palautan kassin. saa itse myydä kalliinmalla jollekkin. aika kumma kuitenkin olen auttanut heitä kun tarvinnut kyytiä. niistä en mitään bensarahaa ole saanut.

[QUOTE="marinka";28385433]palautan kassin. saa itse myydä kalliinmalla jollekkin. aika kumma kuitenkin olen auttanut heitä kun tarvinnut kyytiä. niistä en mitään bensarahaa ole saanut.[/QUOTE]

No jatkossa et enää kyyditse tai auta muutenkaan. Pitäköön tunkkinsa niinsanotusti. Ihme kavereita joillain.

Yhteistyössä