V
"vieras"
Vieras
hyvä vaihtoehto laittaa laitokseen? Ei jumalauta et voi olla tosissasi. Et taida yhtään tietää miten tärkeä kiintymyssuhde on ihmiselle. Apinanpentukin kuolee, ellei sitä hoideta hellästi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No siis realistisesti ajatellen down-aikuinen kyllä nykyään asuu avustetusti omillaan, ei mitenkään laitoksessa. Vai onko se erilaiset ystävät vai mikä se sarja on niin teidän mielestä laitos? Minä odotan vauvaa ja minulla sekä miehelläni on neurologisia diagnooseja, lapsellakin luultavasti. Minuanei tämä pelota, vaikka autismi voisi olla vaikeampi kuin omani.
Jos ihminen on sen verran tolkuissaan, että tajuaa tilansa, tilanne on huono (tajuaa siis olevansa kykenemätön moniin asioihin, epätasavertainen jne).
Jos ihminen ei tajua tilaansa, hänen elämänlaatunsa on todennäköisesti muutenkin huono.
No siis realistisesti ajatellen down-aikuinen kyllä nykyään asuu avustetusti omillaan, ei mitenkään laitoksessa. Vai onko se erilaiset ystävät vai mikä se sarja on niin teidän mielestä laitos? Minä odotan vauvaa ja minulla sekä miehelläni on neurologisia diagnooseja, lapsellakin luultavasti. Minuanei tämä pelota, vaikka autismi voisi olla vaikeampi kuin omani.
Tämä on aivan totta.. Oma terveenä syntynyt lapseni sairastui vakavasti ja pysyvästi 10-vuotiaana. En todellakaan tiedä, mitä olisin tehnyt jos olisin tiennyt tämän lasta odottaessani. Toisaalta sain nauttia tästä terveestä lapsesta 10 vuotta, kunnes sairaus muutti kaiken ja ikään kuin lapsi olisi aivan eri ihminen.
Jos ihminen on sen verran tolkuissaan, että tajuaa tilansa, tilanne on huono (tajuaa siis olevansa kykenemätön moniin asioihin, epätasavertainen jne).
Jos ihminen ei tajua tilaansa, hänen elämänlaatunsa on todennäköisesti muutenkin huono.