Vauvalle käytetty pyöränistuin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
onko noissa turvallisuudessa jotain suuria eroja, jos on vanha tai esim. kaaduttu sillä tai jotain? :P pitäs ostaa vauvalle pyöränistuin, uutta oon katsellut ja maksoi 70€, tänään kirppiksellä olis ollut vanha käytetty 8€.... ihan siisti mutta en sit uskaltanut ostaa..

Joltain tutulta voisin ostaa käytetyn, kun tietäisi ettei se ole kovin vanha, mutta kirppikseltä en ostaisi. Meillä on nyt 8-vuotta vanha istuin jäämässä pois käytöstä ja roskalavalle ajattelin laittaa, koska on paljon käytetty enka halua että kukaan siinä lastaan loukkaa.

Minkä ikäisen ja kokoisen vauvan ajattelin istuimeen laittaa? Alle 9-kiloista ei muistaakseni suositella ja istua pitää osata ihan itse ennen pyörän istuimeen laittamista.

Joltain tutulta voisin ostaa käytetyn, kun tietäisi ettei se ole kovin vanha, mutta kirppikseltä en ostaisi. Meillä on nyt 8-vuotta vanha istuin jäämässä pois käytöstä ja roskalavalle ajattelin laittaa, koska on paljon käytetty enka halua että kukaan siinä lastaan loukkaa.

Minkä ikäisen ja kokoisen vauvan ajattelin istuimeen laittaa? Alle 9-kiloista ei muistaakseni suositella ja istua pitää osata ihan itse ennen pyörän istuimeen laittamista.

Nyt 10 kg ja ikää 9 kk. Osaa istua itse/mennä itse istumaan jo. Tuossa kesäkuussa ajattelin käyttöön ottaa, kun on vähän vielä kasvanut....

Itse ostin uuden istuimen, ei tullu mieleenkään ostaa käytettyä. Nyt tuo istuin on lapselle pieni, joten ajattelin kyl myyntiin laittaa. Rahaahan siinä säästyy, jos käytettynä ostaa. Mieti kuitenkin millaisen istuimen haluat? Jos käytettynä ostat, niin katso onko toimivat vyöt, jalkaremmit ja istuimen lukitus ja muutenkin tsekkaa istuimen yleisilme.

Yhteistyössä