Miksi 18-vuotias ja yli 30-vuotias ei saa seurustella!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miksi aina pitäisi luulla että se 18-vuotias on jotenkin hyväksikäytetty osapuoli????

Miksei voida uskoa että 18-vuotiaan ja yli 30-vuotiaan välilläkin voi olla oikeaa rakkautta! Ilman että kumpikaan on tyhmempi tai yhtään mitään.

Miksi aina pitää olla niin helvetin julma ja tuomita kaikki!

Millä mä muutan näiden tiettyjen vittupäiden asenteet.

Ihan kyllä saa, ei ole kiellettyä.

Miksi jotkut sitten marmattaa, ihan hirveetä paskaa ja saapi näyttämään tämän kaiken maailman hirveimmältä asialta? kun ne voi olla pari siinä missä muutkin, ei se jumalauta sano sitä et jos jotkut 18v ja yli 30v seurustelee, nii jokainen 18v on hyväksikäytetty! vittu herätkää ihan oikeasti tähän maailmaan!

Ootte saatana yhtä pöljiä kun jotkut vanhoillislestadiolaiset... meette ihan kun aivopesun mukana

En näe tuossa suhteessa mitään ongelmaa jos vakavalla pohjalla ollaan liikkeellä ja täysikäisistä kuitenkin on kysymys, vai ollaanko kun kuullostaa vähän teinijutulta nyt.
Melko agressiivinen asenne sulla kuitenkin mutta mahdatkohan nyt suunnata sitä ihan oikeaan osoitteeseen?

[QUOTE="vieras";28372744]En näe tuossa suhteessa mitään ongelmaa jos vakavalla pohjalla ollaan liikkeellä ja täysikäisistä kuitenkin on kysymys, vai ollaanko kun kuullostaa vähän teinijutulta nyt.
Melko agressiivinen asenne sulla kuitenkin mutta mahdatkohan nyt suunnata sitä ihan oikeaan osoitteeseen?[/QUOTE]

Mahdan, koska mua vituttaa kahtoa tiettyjen ihmisten asenteita täälläkin.

Tullaanko me koskaan kitkemään näitä ajatuksia pois:

- Teiniäiti voi olla myös hyvä äiti, vaikkei se olekkaan suotavaa!!

- Ikäerosuhteet voi olla myös loistojuttu, vaikka toinen osapuoli olisikin paljon nuorempi!!

Mä oon niin täynnä vihaa ja paskaa ja vihaa ja paskaa, ihmisten paskojen asenteiden takia ja haluaisin vaan muuttaa KAIKEN !

Saada tajuamaan: että jos minä nyt omasta halusta nussin yli 30-vuotiasta ja rupeen sen kanssa parisuhteeseen, nii en mie oo mikään saatanan hyväksikäytetty. !!! ja raukka paska. nussin ketä haluan, pullauttelen täys-ikäsenä vaikka halutessani kakaroita 10 tähän peräkkäin. Ei kellään ole enää oikeus saarnata mun tekemisistä täys-ikäsenä. !

Voisin vetää tuusannuuskaks paistinpannulla nyt vaikka heti sellasen pään jolla on näin paska ajatusmaailma että maalaa minusta jotain raukkaa ja hyväkskäytettyä tuollasen asian takia...

[QUOTE="vieras";28372754]Mahdan, koska mua vituttaa kahtoa tiettyjen ihmisten asenteita täälläkin.

- Ikäerosuhteet voi olla myös loistojuttu, vaikka toinen osapuoli olisikin paljon nuorempi!!

Mä oon niin täynnä vihaa ja paskaa ja vihaa ja paskaa, ihmisten paskojen asenteiden takia ja haluaisin vaan muuttaa KAIKEN !

Saada tajuamaan: että jos minä nyt omasta halusta nussin yli 30-vuotiasta ja rupeen sen kanssa parisuhteeseen, nii en mie oo mikään saatanan hyväksikäytetty. !!! ja raukka paska. nussin ketä haluan, pullauttelen täys-ikäsenä vaikka halutessani kakaroita 10 tähän peräkkäin. Ei kellään ole enää oikeus saarnata mun tekemisistä täys-ikäsenä. !

Voisin vetää tuusannuuskaks paistinpannulla nyt vaikka heti sellasen pään jolla on näin paska ajatusmaailma että maalaa minusta jotain raukkaa ja hyväkskäytettyä tuollasen asian takia...[/QUOTE]

Jos tässä ei olisi tota väkivaltaista loppukappaletta, voisin tykätä.

[QUOTE="vieras";28372754]Mahdan, koska mua vituttaa kahtoa tiettyjen ihmisten asenteita täälläkin.

Voisin vetää tuusannuuskaks paistinpannulla nyt vaikka heti sellasen pään jolla on näin paska ajatusmaailma että maalaa minusta jotain raukkaa ja hyväkskäytettyä tuollasen asian takia...[/QUOTE]

Varmaan kannattaisi muuttaa sieltä äidin ja isän helmoista pois, niin ei ole kenelläkään mitään sanottavaa. Mutta niin kauan kun asut toisten nurkissa, jotka vielä ruokkivat ja vaatettavat sinut, olisin ihan hiljaa .

nyt ei voi muuta sanoa kuin että aloittaja vaikuttaa todella lapselliselta, oiskohan siinä syy jos suhteen laatua joku epäilee...

minulla on mieheni kanssa 8v ikäero ja olen itse vanhempi, nyt 30v. Tosin mieheni ei saa enää teiniraivareita... :whistle:

Näinpä. Erittäin kliseisen tyypillistä teiniuhoamista ja muiden mielipiteistä välittämistä. Kenelläkään ei varmasti olisi sanomista jos suhteen nuorempi osapuoli olisi henkisesti aikuinen, mutta koska ilmiselvästi ei ole, niin herättäähän se ihmetystä miksi yli 3-kymppinen seurustelee (henkisesti) murrosikäisen kanssa...

Mua lapsena hyväksikäyttänyt mies meni myöhemmin yhteen just 18-v täyttäneen tyttösen kanssa, oli itse siis nelissäkymmnissä jo reilusti. Lapsiakin on, ja kyllä mua jotenkin säälittää/kauhistuttaa koska miehellä on selkeästi jonkunlainen suuntauminen nuoriin tyttöihin, vaimo ei tätä taida tajuta vaan ajattelee et on rakkautta vaikka ikä on miehelle varmasti ollut isossa osassa, parisuhteet oman ikäisiin ei kiinnosta, tuota vaimoaankin alkoi piirittää jo ennen täysi-ikäisyyttä.
Tästä syystä en osaa suhtautua kovin hyvin näihin pareihin, joissa nainen on just just 18, mies paljon vanhempi. Sit jos kyseesä on vaikkapa 60-v mies ja 40-v nainen, ei se ole ihan niin paha, siitä puuttuu se "toinen oli juuri lapsi"-asetelma.

" toinen oli juuri lapsi asetelma " - imekää vittu paskaa.

Mä oon heittäny jo aika päiviä romu koppaan sitten mun lapsuuden, eikä ois kiinostanu sitä elääkkään kun se oli niin paska.

Se miksi oon tällänen, niin siksi koska oon näillekki palstajunteille niin helvetin vihanen...

Se on ihan sama mitä teen ja miten oon ja nyt kun puran tämän kaiken ulos, nii aina keksitään joku syy mitenkä se asia saadaan käänettyä mua vastaan.

Ihan oikeesti mun tekis mieli käyttää tälläsiä ihmisiä kohtaan väkivaltaa.

En minä rupea enää olemaan kellekkään kiva, jos en saa muuta kun paskaa niskaan tälläsen suhteen takia ja koko ajan hermoilla siitä onko meitä nyt joku ulkopuolelta erottamassa vai ei. Ymmärrättekö miten hirveetä on särkeä jonkun parisuhde, tekemällä tällästä hallaa, se on yhtä paha kun vamppais toiselta puolison ja se satuttaa myös yhtä pahasti!!!!!!!!!!!!!

Eikä meitsi muuten enää himassa asu, vaan ihan omillaan. Olenhan jo 18. :D

Mutta ihan oikeesti jos minun vanhemmat ois samallaisia mitä te ootte ja ois tuollanen suhtautuminen, niin sanosin vaan että se on vittu sitten byebye ja lähen myymään persettä ja narkkaamaan vaikka suoneen. Meneepähän kovan kautta kalloon sitten se, jos multa henki lähtee, että minä teen tasantarkkaan nyt aikuisena elämässäni miten haluan ja muut pitää sen turpansa kiinni.

Mun eräs ystävä alkoi 18-vuotiaana seurustella 30-vuotiaan kanssa. Olin ensin vähän skeptinen, että millainen mies on kyseessä kun oli baarista löytynyt, mutta miehen tavattuani ymmärsin että hyvä tyyppi on kyseessä ja ystävälle oikein sopiva :) nyt ovat olleet yhdessä jo useamman vuoden, naimisissa ja lapsenkin ovat saaneet.

Väitän, että lähtökohtaisesti iso ikäero ei ole huono juttu, mutta se on tosi paljon kiinni niistä suhteessa olevista ihmisistä. Oman ystäväni mies ei aina vaikuta yli kolmikymppiseltä vaikka sitä onkin ;) ja moni on oikein ääneen ihmetellyt että onko se jo yli 30v että ei olisi uskonut! Samoin moisesta suhteesta ei välttämättä tule mitään jos 18v ei ole vielä karistellut isoa osaa teinielämästä jo taakseen. Esimerkiksi ap kirjoitustyylinsä perusteella ei välttämättä ole kovin kypsä ikäisekseen. Se ihmisen henkinen ikä on se mikä näissä suhteissa ratkaisee, koska jonkinlainen yhteinen aaltopituus hyvässä parisuhteessa aina on oltava. Muussa tapauksessa se on niin, että olette toisillenne vain seksuaalisesti kokemuksen arvoisia välietappeja näin kärjistettynä.. Aika sen näyttää.

[QUOTE="vieras";28373310]Mutta ihan oikeesti jos minun vanhemmat ois samallaisia mitä te ootte ja ois tuollanen suhtautuminen, niin sanosin vaan että se on vittu sitten byebye ja lähen myymään persettä ja narkkaamaan vaikka suoneen. Meneepähän kovan kautta kalloon sitten se, jos multa henki lähtee, että minä teen tasantarkkaan nyt aikuisena elämässäni miten haluan ja muut pitää sen turpansa kiinni.[/QUOTE]

Perun aiemman kommenttini, kuulostatkin TODELLA kypsältä ja aikuiselta. NOT!

... toivottavasti olen langennut provoon, jos en, niin huh huh... Laitapa ap nämä kommenttisi talteen ja lue vaikka 10 vuoden päästä jos häpeältäsi pystyt :D.

Huh... Aikamoinen teini angsti sulla päällä. Liekkö tää yli kolmekymppinen miehesikin samalöa tasolla koska yhdessä olette.. :D
Kyllä sä tässä aika hyvin toit esille sen miksi ihmiset suhtautuuteihin kuten suhtautuu. Snähän olet aivan täysi kakara vielä.

Mä oon aiemmin keskustellu täällä tästä asiasta asiallisesti ja näyttäny sillon mun kypsän puolen, mutta sain silti lokaa niskaan. Joten miksi mun kannattaisi edes yrittää olla enää sellainen mukava ja kypsä, jos en saa sillä käytöksellä kun pelkkää ilkeyttä?

Ei mua enää kiinnosta. Mä rupean vaan ilkeäksi ja vittumaiseksi ihmiseksi ja heitän kaiken sen hyvyyden musta taakse.

Sitten olette varmasti todella tyytyväisiä ja tästä maailmasta tulee taas parempi paikka kerran elää, kun yhdestä ihmisestä on käänytetty elämäänsä turhautunut, vittumainen paska, joka ei osaa muuta kun vittuilla ja ilkeillä toisille ihmisille. Siinä tulee olemaan se mun todellinen luonto sitten, kun joku poltti vähän minut loppuun.

Ettekö oikeesti usko että ihminen voi palaa loppuun?

Kannattais. Eikä vaan härnätä ja kieriskellä siinä ja aiheuttaa sille toiselle sitä burn-outtia koko ajan.

Oon kyllästyny kyttäämään, kuka haluaa milloinkin hajottaa meidän parisuhteen oikeassakin elämässä, kun näitä tälläsiä ajattelijoita on tälläkin palstalla niin paljon.

Ja miksi olla skeptinen? hei camoooooon! jos vaikka olisit ihan neutraali, kun kyse on kuitenkin rakkaudesta ja tunnepitosista asioista.

[QUOTE="vieras";28373569]Mä oon aiemmin keskustellu täällä tästä asiasta asiallisesti ja näyttäny sillon mun kypsän puolen, mutta sain silti lokaa niskaan. Joten miksi mun kannattaisi edes yrittää olla enää sellainen mukava ja kypsä, jos en saa sillä käytöksellä kun pelkkää ilkeyttä?
[/QUOTE]

Yleensä se kypsän esittäminen on niin läpikuultavaa, että ihmiset kyllä huomaavat että taustalla on vain se teini joka räjähtää raivosta heti kun kaikki eivät olekaan samaa mieltä... Oikeasti kypsä aikuinen ei muiden mielipiteistä välittäisi, ainakaan niin paljoa että olisi uhoamassa alkavansa narkkariksi :D.

Tottakai tuon ikäiset voivat seurustella keskenään tai mennä naimisiinkin. Paremmin toimii, jos mies on se vanhempi osapuoli. Harva 18-vuotias poika miettii vielä esim. perheen perustamista, kun taas kolmekymppisellä naisella alkaisi olla jo "kiire". Toisaalta tunnen kyllä pariskunnan, jolla tuo 12 vuotta ikäeroa (nainen vanhempi) ja yhdessä ovat olleet jo seitsemän vuotta ja 5-vuotias lapsikin on.

[QUOTE="vieras";28373637] Paremmin toimii, jos mies on se vanhempi osapuoli. Harva 18-vuotias poika miettii vielä esim. perheen perustamista, kun taas kolmekymppisellä naisella alkaisi olla jo "kiire". [/QUOTE]

Muista, että jokainen nainen ei halua lapsia, joten jokaisella lapsettomalla kolmekymppisellä naisella ei todellakaan ole "kiire".

Yhteistyössä