HuOmenta !!

Huomenia kaikille tasapuolisesti.Näin sitten todella inhottavaa unta.Unessa soittelin moniin eri paikkoihin ilmoittaen rakkaan äitini kuolemasta ja samalla järjestelin hänen tavaroitaan. Toivottavasti ei ollut mikään enneuni.

Alkuperäinen kirjoittaja Skädäm;28364769:
Ei juma. Makaat sängyssä ja luet tätä palstaa?!?

Oletko kuullut elämästä?
Säkö sitten istut pöydän ääressä ja luet palstaa...ja sekö sitten on se hyvin kuuluisa "elämä"? :LOL:

Jep, mä makoilen vieläkin sängyssä...ja luen mm. tätä palstaa. Luin kyllä tuossa uutiset ja tsekkasin säänkin, sekä olen selaillut useimpia käsityöblogeja ja löytänyt kivan aplikaationkin, jonka meinaan itsekin toteuttaa.

Mulle tämä on elämää. Sunnuntai-aamun elämää. Ja jopa ihan kivaa sellaista :)

"Neiti"
Minä heräsin neljältä ja päätin mennä vaihtamaan autoon kesärenkaat. Huomasin, että en ehkä osaakaan. Tulin takaisin ja googletin aiheesta. Eksyin tänne palstalle ja nyt istun koneen ääressä jalat pöydällä ja työntelen dildoo peräaukkooni, Ihanaa!

"vieras"
[QUOTE="Neiti";28364780]Minä heräsin neljältä ja päätin mennä vaihtamaan autoon kesärenkaat. Huomasin, että en ehkä osaakaan. Tulin takaisin ja googletin aiheesta. Eksyin tänne palstalle ja nyt istun koneen ääressä jalat pöydällä ja työntelen dildoo peräaukkooni, Ihanaa![/QUOTE]

Kuva ois kiva yllätys sun aamupuuhista.:)

Oletko huomannut, että ennen olisit nähnyt enneunia?
Netistäkin saattaa löytyä uni-selvityksiä. Unikirja olisi kiva!
Olen joskus nähnyt ns enneunia, mitkä ovat toteutuneet.Toki tämä uni voi olla ihan siitä johtuvaa, kun äitini kaatui pihassa ja sai kallonpohjan murtuman ja on nyt sairaalassa.Tapahtuneeseen nähden voinut yllättävän hyvin, mutta mietityttää kun hänellä on muitakin terveysongelmia ja kaatumisia tapahtuu usein.
Unikirja meillä on...sain joskus miehen siskolta, mutta en ole sitä koskaan lukenut.

Yhteistyössä