bte
Mielenkiintoista, miten paljon joidenkin päälle käy yhdistelmä lucifer, ruokahaasteketju ja hirvenjauheliha. Tää on oikeesti jo surkuhupaisaa.
sittenhän meitä on kaksi toden puhujaa. voit halutessasi vaikka soittaa sille kuvassa olleelle henkilölle tai kuvan ottajalle ja tarkistaa. jos asia sinua noin vaivaa. Käske kertoa hessulle ja vaimolleen terveisiä.En itkel, koska en ole valehdellut niin kuin sinä.
Jos se pää onkin _piirakassa_? Perseethän on kuitenkin vähän arveluttavia paikkoja noin kunnollisille naisille.Kylläpä on lihapiirukka ja Lucifer taas pahaa mieltä palstalla aiheuttanut Voi elämä taas
kerran, nyt rouvat päät pois perseistänne ja piirakan tekoon.
Paha se on soitella koska kuvassa oli sinun kertoman mukaan jo kuollut mummo.sittenhän meitä on kaksi toden puhujaa. voit halutessasi vaikka soittaa sille kuvassa olleelle henkilölle tai kuvan ottajalle ja tarkistaa. jos asia sinua noin vaivaa. Käske kertoa hessulle ja vaimolleen terveisiä.
vai minun kertomani mukaan. Oltiinko kenties samoissa hautajaisissa?Paha se on soitella koska kuvassa oli sinun kertoman mukaan jo kuollut mummo.
Kajaanista sä sit varmaan olet.Noup, sukulaisia tosin sielläkin (luultavasti vieläkin) asustaa.
Mitä, onks Perähikiän Korvessakin jo tietokoneita ja netti Jossai Puolangalla muka.Perähikiän korvesta kylläkin olen mutta en Hyryltäkään.
Epäilen että Puolangalla ei ole, eihän siellä ilmeisesti ole edes elämää....Mitä, onks Perähikiän Korvessakin jo tietokoneita ja netti Jossai Puolangalla muka.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Tälläisillä perhesivuilla irstaita puhutaan.
Lihaa laitetaan piirakan sisään. Eikö sitä voisi toisin ilmaista. :xmas: