Onko nämä teistä enempi tytön vai pojan paitoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko siellä valittavana sellaista kategoriaa kuin unisex? NO EI VITTU SOIKOON TAIDA OLLA, KUN SUN TYYPPISET TAHVOT TAHTOO TYTÖILLE PINKKIÄ RÖYHELÖÄ JA POJALLE MUSTAA MONSTERIA TAI MUUTEN NOUSEE HALOO!

A
Onko siellä valittavana sellaista kategoriaa kuin unisex? NO EI VITTU SOIKOON TAIDA OLLA, KUN SUN TYYPPISET TAHVOT TAHTOO TYTÖILLE PINKKIÄ RÖYHELÖÄ JA POJALLE MUSTAA MONSTERIA TAI MUUTEN NOUSEE HALOO!

Hmmm....Olihan taas vastaus. Arvauskin meni metsään; ei, nimenomaan meillä EI poika pukeudu vain siniseen ja mustaan ja harmaaseen, vaan nimenomaan meidän mottona on "väriä elämään". Yllätyin vain siitä, että nuo on netin sivujen mukaan listattu tyttöjen vaatteisiin, miksi ei siis voisi löytyä molempien puolelta?
Meillä ainakin aiotaan pitää ja poikakin tykkää :)

Aha. Kaupunkimaisema on siis poikien juttu. Puut, koira ja talot on maskuliineja? Vai onko se tuo yksi elementti eli tie, joka vaatii paidan kantajalta kivekset? Miten vitussa te jotkut voitte ajatella näin hankalasti? Voitteko te itse ajaa autoa? Ja toi örkkipaita sitten... Onko mielikuvitusolennot tytöiltä kiellettyjä?

Jos tytöstään haluaa lespahtavan poikatytön niin kai nuo tytöillekin sopivat mutta ehdottomasti ovat pojille suunnattuja! En pukisi tyttäriäni tuollaisiin, pojalle kyllä sopisivat.

Pojan, mutta kyllä nuo meidän tytöillekin kävisivät. Itse siis laskisin unisex-vaatteiksi mutta kaupassa olettaisin niiden löytyvän poikien puolelta.

Muoks. Tuon tyylisiä vaatteita meillä on siis ostettu ajatuksena että käyvät kummallekin.

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä on poikien paitoja. Toki menee ihan molemmille. mutta meidän 5v tyttö ei kyllä päällensä noita laittaisi. Ja sen tiedän siitä että kaks vanhinta lasta on poikia ja tämä nuorin tyttö, niin poikien vaatteita hänelle kyllä on tarjolla. Pojat taas pienempänä olis tykännyt noista kovasti. Ja meillä on pojilla kyllä punaisia paitoja ja tytöllä sinisiä.

Paljon mieluummin mä tollasia vaatteita ostaisin pojalle kuin niitä iänikuisia tummansinisiä, tummanvihreitä ja mustia. Ihan sama, kummalle noi on varsinaisesti "tarkoitettu", ovat molemmat sellaisia, että voisin pukea ne sekä pojan että tytön päälle. Koska meille on päinvastaisesta toiveesta huolimatta tulossa poika, enkä siis voi ostaa tulokkaalle mitään ihania tyttövaatteita, ostaisin paljon mieluummin tuollaisia kuin poikien supertylsiä sinisiä vaatteita.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Ne on lasten vaatteita. Niinkuin ihan kaikki cm mittaiset vaatteet on lasten vaatteita ihan lapsen sukupuolesta riippumatta. Nättejä paitoja, voisin ostaa ihan kelle lapselle vaan jos olisi jokin syy.