Mitäs kaivelet?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28360188:
Mä ompelin mun mekosta paidan/tunikanMullon samanlainen mekko jossakin kaapin perällä!
Eikä varsinkaan nappeja missään vaatekappaleessa, mitä ihmettelen suunnattomasti.Tää tyyppi oli itsepäinen jo pienestä pitäen: Ei prinsessamekkoja, ei 'söpistelyä', ei pinkkiä...
Iso nenä ja pussit silmien alla. Silti pidät itseäsi kauniina .
Jotkut ei tykkää napeista. Ymmärrän täysin. Mulla voi olla muovinappeja mut ne ankkuri ja mummohelminapit on ihan semmosia etten voi ees koskee.Eikä varsinkaan nappeja missään vaatekappaleessa, mitä ihmettelen suunnattomasti.
Ei voi sanoa kipittelyksi noilla kiloilla.Kipittelen tulva alueelle
Oletko laittamassa blogiin niitä jossakin vaiheessa? Olis kiva nähdä.Kivoja kuvia
Laittaisin meidän reissusta kuvan, mutta kun mies vei kameran mennessään. Enkä muutenkaan saa niitä kopioitua vielä, möh.
Missä reissussa oot ollu?Kivoja kuvia
Laittaisin meidän reissusta kuvan, mutta kun mies vei kameran mennessään. Enkä muutenkaan saa niitä kopioitua vielä, möh.
Iso perse. No Can Donoh, löntystelen sitten
Joo laitan heti, kun saan oman tietokoneen toimimaan taas. Se hajosi ja siihen pitää tilata yksi osa. On vähän mutkia matkassa näiden prkleen koneiden kanssaOletko laittamassa blogiin niitä jossakin vaiheessa? Olis kiva nähdä.
jos sie olet ruma, niin mikäs mie sitten olen ?No sanos muuta Ruma ku mikä mut minkä sil sitten voi...
Onko tämä se joka haluaisi liittyä moottoripyöräjengiin?