Minkälaiselle miehelle antaisit heti?

• Viestiketjun aloittaja Juke
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28361240:
<no en tosiaan tiedä miehistä, mutta onhan toi aika hurja ilmestys, ei vastaa mun kauneuskäsitystä ollenkaan. Kauhee suu ainakin. Miehenä toi ois... Mr Bean.
Miehet harvemmin on yhtä nirsoja kuin naiset, ei tarvitse olla juuri heidän "kauneuskäsitystä" vastaava, jotta voisivat harrastaa seksiä naisen kanssa. :D

Musta toi on kaunis. Vaihtaisin kasvoni vaikka heti tuon kanssa, jos mahdollista olisi.
Ja vartalonkin.

määä
Miehet harvemmin on yhtä nirsoja kuin naiset, ei tarvitse olla juuri heidän "kauneuskäsitystä" vastaava, jotta voisivat harrastaa seksiä naisen kanssa. :D

Musta toi on kaunis. Vaihtaisin kasvoni vaikka heti tuon kanssa, jos mahdollista olisi.
Ja vartalonkin.
Niinno, luulis vaan olevan roppakaupalla niitä vähemmän oudon näköisiä, joita jokainen mies panis, vaikka minä en panisikaan, jos oisin mies ;)

Alkuperäinen kirjoittaja määä;28361251:
Niinno, luulis vaan olevan roppakaupalla niitä vähemmän oudon näköisiä, joita jokainen mies panis, vaikka minä en panisikaan, jos oisin mies ;)
No tossa on tollanen pliisumman näköinen kaunotar, eiköhän totakin valtaosa miehistä lykkis, jos tilaisuus olisi.
Irina Shayk ei kaikesta päätellen erityisen oudon näköinen muuten voi olla, negatiivisella tavalla ainakaan. "Hurjan" ja "Mr.Beanin" näköiset naiset harvemmin kai menestyvät pelkällä ulkonäöllään maailmanlaajuisesti.

Ja vartalonkin.
Data arvostelee julkkisnaisia aika rankasti. Minusta nsinen voi olla häikäisevä kaunotar ja mies on sitä mieltä, että ei kummonen. Siinä usein itse hämmentyy, koska nämä arvostelun kohteet ovat moninkertaisesti minua paremman näköisiä.

Data arvostelee julkkisnaisia aika rankasti. Minusta nsinen voi olla häikäisevä kaunotar ja mies on sitä mieltä, että ei kummonen. Siinä usein itse hämmentyy, koska nämä arvostelun kohteet ovat moninkertaisesti minua paremman näköisiä.
Mitä mä Dataa olen palstan kautta oppinut "tuntemaan", niin en pitäisi häntä kovin tavanomaisena miehenä monenkaan asian osalta.

Ota se kohteliaisuutena. :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä