Kyllä järkeviä naisia on, ne ei niin järkevät on vaan enemmän esillä...Voiko olla mahdollista että järkeviä naisia on vielä olemassa eikä pelkkiä lumppuja?
Onhan meitä, tosin varattu taitaa suurin osa ollaVoiko olla mahdollista että järkeviä naisia on vielä olemassa eikä pelkkiä lumppuja?
Ja sinä et sitten antas kenellekään... huippumallille, ...ää nyt pää lyö tyhjää mitä niitä maailmankuuluja kaunottaria onkaan.Voiko olla mahdollista että järkeviä naisia on vielä olemassa eikä pelkkiä lumppuja?
Irina Shayk esimerkiksi on sellainen ilmestys, että varmaan harva (vapaa) mies kieltäytyisi kunniasta.Alkuperäinen kirjoittaja määä;28361014:Ja sinä et sitten antas kenellekään... huippumallille, ...ää nyt pää lyö tyhjää mitä niitä maailmankuuluja kaunottaria onkaan.
Tätä lainaan..Omalleni tuli annettua heti. Olkoonkin klisee, mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Monta vuotta yhteistä eloa takana ja naimisissa ollaan nykyään. Vastaukseni taitaa olla: Sille oikealle.
kuka nyt ryssää huolisIrina Shayk esimerkiksi on sellainen ilmestys, että varmaan harva (vapaa) mies kieltäytyisi kunniasta.
Valtaosa miehistä, veikkaisin minä. Venäläisethän on muutenkin suosittuja miesten keskuudessa, ei vain tuo erityisen upea Irina.kuka nyt ryssää huolis
nenä ja suu kasvanut yhteen muutenki
en minä ainakaanValtaosa miehistä, veikkaisin minä. Venäläisethän on muutenkin suosittuja miesten keskuudessa, ei vain tuo erityisen upea Irina.