?
....
Vieras
Mitään pommitusta ole...on älynnyt jo luovuttaakin kun vastassa on seinä. Ei ystävällisyys ole kiellettyä. Ainakin ap yritti jotain ilmapiirin parantamiseksi, monet vaan valittaa kahvitauolla.
Jos henkilö on pidättyväinen ja omissa oloissaan viihtyvä, niin oletettavasti hän ei myöskään valita kahvitunnilla.
Itse olen sulkeutuva, ja nyt about 4 vuoden jälkeen osaan joskus iiihan harvoin aloittaa keskustelun työkavereiden kanssa joka ei liity työasioihin.
Ja tämäkin sen takia että he ovat antaneet minun olla rauhassa. Meillä oli sellainen joskus henkilö töissä joka oikein hermostui minun sulkeutuneisuuteen. Oli todella ahdistavaa välillä kun oli sellainen fiilis että minut painostetaan puhumaan yksityiselämästäni :O Mutta tosiaa se oli vain YKSI yliutelias nainen, joka minun onneksi irtisanottiin.
Onneksi meidän työpaikalla yksityiselämästä kertominen ei ole mitenkään tärkeää (työasiat kuitenkin se numero yksi), ehkä kun tämä on miesvoittoinen ala tai jotain? Naisvoittoisella työpaikalla uteliaiden kanojen kanssa olisin varmasti todella pulassa