K
kääks
Vieras
Minulla siis silloin tällöin tämä persauksesta oleva tauti... viimeksi ehkä puoli vuotta sitten, silloin sain hoidoksi Nitrofur-lääkkeen... joka kyllä auttoi, mutta huomattavasti hitaammin kuin Trimopan,joka on aiemmin tuonut avun jo neljässä tunnissa! Nitrofurin tehoon meni ehkä 12 tuntia, että pahin taittui, sitten kokonaisuudessaan pari päivää.
No joka tapauksessa sain tuon samaisen estolääkkeeksi itselleni. Minkälaisia kokemuksia teillä siitä on? Minulle virtsatietulehdus tulee joskus yhdynnän jälkeen, ohjeeksi olen saanut että otan tabletin yhdynnän jälkeen. Joka kerta en näin ole tehnyt toki, koska estolääkkeitä on nyt kotona ja voin tarpeen tullen aloittaa siis ihan antibioottikuurin siihen sitten.
Onko teillä tuo lääke ollut tehokas? Minkälaiset ohjeet olette saaneet estolääkityksestä?
Minulle lääkäri ei tuota Trimopania kirjoittanut, koska raskaushaaveita on.
No joka tapauksessa sain tuon samaisen estolääkkeeksi itselleni. Minkälaisia kokemuksia teillä siitä on? Minulle virtsatietulehdus tulee joskus yhdynnän jälkeen, ohjeeksi olen saanut että otan tabletin yhdynnän jälkeen. Joka kerta en näin ole tehnyt toki, koska estolääkkeitä on nyt kotona ja voin tarpeen tullen aloittaa siis ihan antibioottikuurin siihen sitten.
Onko teillä tuo lääke ollut tehokas? Minkälaiset ohjeet olette saaneet estolääkityksestä?
Minulle lääkäri ei tuota Trimopania kirjoittanut, koska raskaushaaveita on.