Voi ei! Ukko mitä teit! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt Mimmi

Vieras
Mun mies tuli juuri saunasta ja tuli esittelemään yllätystä: oli vetänyt täysin posliiniksi! Kuvitteli varmaan minun innostuvan, mutta en voinut muuta kuin räjähtää nauramaan!!! Nyt ukko on ihan nolona ja mua hihityttää edelleen! :D :D :D :D

heehhe :D Mä ajelin posliiniksi vähän väliä... ihan jo oman mukavuuteni takiakin ;) Ja jos mun penikselle nauretaan, niin that turns me on baby... saa tulla ihan vaikka sentin parin päästä sen kohdalle nauramaan, ilkkumaan ja pilkkaamaan :p

Meillä se ajaa pikku kakkosenkin... on sitten helpompi mennä "heikoille jäille" :D :D milloin milläkin, patukalla tai kielellä, tai vaikka hapsiainen tulisi käymään tms.

No tuota, mieheni joskus tekee saman ja kyllä se vähän "orpo" näky on. Itse olen aina posliinina ja mies tykkää siitä niin, joskus saatan jättää vähän karvoja eteen. Mutta ei miehelle mielestäni sovi :D. Olen sanonutkin joskus hienovaraisesti "sun tarvii ajaa, tykkään karvoista", mutta silti "muka yllätykseksi" esittelee että kato mitä teki. Noh, olen jo vähän tottunut siihen välillä.

[QUOTE="vieras";28347061]Mut on pari kertaa yllätetty samoin. :P Musta se vaan näyttää... lapselliselta... Ei järin eroottiselta.[/QUOTE]

Meillä kans! Ei oo miehet suurella järjellä varustettu!

Mä itse ainakin haluan että miehellä on karvoja alapäässä, näyttääkin miehekkäämmältä. Ja en ymmärrä niitä jotka valittaa että kun karvoja menee suuhun ja suuseksikin on mukavampaa kun ei oo karvoja, niin naisilla kuin miehillä. Niin kyllä mä ainakin sheivaan mun häpyhuulet ihan sen hygieenisuuden takia, mutta häpykummelle jätä karvat, että näytän naiselta!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
No en mä kyllä niin tökerö olisi että alkaisin nauraa, kulli kuin kulli vaikka karvattomana.

Mutta sen sanon että en erityisesti tykkäis, oishan se vaihtelua. Se on kiva et palleista ajellaan (mukavampi suussa) mutta jos muutenkin niin nejnej. Kyllä miehessä pitää karvoja olla ja ois tyhmän näköistä jos ois rintakarvat ja posliini :D
Ja minä ainakin tykkään pyöritellä sormia miehen karvoissa. :)

Yhteistyössä