"nelikymppinen"
Upeat!
Upeat!
Joo, just tuota mietin kun aloituksen ja ekan sivun kommentit luin. Jos moni on tyytyväinen lyhyemmässä tukassa, sitten se on paras heille. Turha sitä on muiden säälitellä.Alkuperäinen kirjoittaja määä;28335004:Eiköhän tuo paine ole justiinsa toisinpäin. Näiden palstojen perusteella sitä lyhyeksi leikkaamista saa hävetä, vaikkei se pitkä peilistä ihan itse nähtynä enää näytä hyvältä, johtui se sitten hiuslaadun huononemisesta tai naaman roikkumisesta. Saati sitten että se hoitaminen ja laittaminen alkaa olla rasittavaa, kun hiuslaatu vaan ei ole ihanteellinen siihen.
Mistä toi pituus mitataan? Pään päältä vai?Minä aloin kasvattaa hiuksia sen jälkeen kun vähän vailla 2 v. sitten leikkuutin sellaisen lyhyen polkan joka oli niskasta lyhyempi. Mielestäni lyhyet hiukset vanhentavat minua, ja ihan kaikki tutut sanovat samaa, ja täälläkin se on todettu moneen, moneen kertaan.
Nyt on hiukset 39 cm pitkät, ajattelin että 40 cm pidemmiksi en kasvata vaan pidän siinä mitassa, koska hiukseni eivät ole kauhean paksut, siitä pidempinä alkavat näyttää jo liian ohuilta. Hankin vähän aikaa sitten 40 cm klipsipidennykset joita käytän kun on joku meno tms., en arkena.
Viihdyn tämän pituisissa hiuksissa todella hyvin, ja jotenkin tunnen oloni naiselliseksi vaikka naama vanhenee päivä päivältä.
Ikää on paria kuukautta vailla 41 vuotta.
No ans olla kun kampaajalle menisit niin armotta laskutetaan pitkän hiuksen hinta. Puolipitkä on johonkin kaulalle varmaan. Noi oli kuitenkin reilusti yli hartian. Saattoi näyttää vähän lyhyemmältä, koska tukka oli kiharalla.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28335403:Mä en kyllä miellä noita hiuksia pitkiksi. Pitkä on mielestäni sellainen, joka ylettyy vähintään lapaluihin asti. Noi on korkeintaan puolipitkiä.
Olen samaa mieltä miehenä, se on useimmiten rumaa ja miehistä.Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;28334431:Olen huomannut saman ja toivon todella, että en ikinä itse joudu kohtaamaan tätä kananperse-vaihetta . Se nimittäin pukee todella_harvaa.
Todella upeat. Näytät takaa päin eräältä ranskalaiselta naispuoliselta ystävältäni. Musta ei olisi huono noinkaan.Kiitos Huomenna on kyllä kampaaja-aika, tosin pituudesta ei lähde pois. Laitetaan vaan tohon päälle jotain toffeen tyyppistä raitaa tms. niin tulee vähän vaaleampi vaikutelma koko tukkaan.
Totta, kyllä osaava kampaaja varmaan tietää.Kiitos. Mä tykkään, et tuo väri on vuodenaikaan nähden vähän turhan tumma, talvella oli ihan kiva. Näin keväällä ja kesää kohti kun mennään, niin haluan vähän vaaleamman sävyn.
Unohdat nyt että lyhyt tukka naisella toimiakseen vaatii ihan mielettömän karisman. Vähän samanlainen juttu kuin lierihattu tai pystykaulukset kauluspaidassa miehillä. Usko minuaHalle Berrylle ja Winona Ryderille sopii kyllä paremmin lyhyt tukka. Heillä on tosin muutenkin kauniit kasvot.
Samoin Audrey Tautou ja Michelle Williams näyttävät upeilta lyhyillä hiuksilla. Pitkä tukka tekee heistä jotenkin tylsempiä...
Pitkät/lyhyet hiukset saa olla mun mielestä minkäikäisellä vaan, mutta tuota keesiä oon miettinyt että kehtaisko vielä tässä iässäitelläni on hiuskuontalon pituus vaihdellut iästä riippumatta. nyt on taas perseeseen asti, mutta ajatuksena olisi laittaa kesäksi joko kalju, siili tai irokeesi.
miksi ei? ja jos tuon vaihteeksi taas toteutan, siihen tulee kyllä sähäkkäväri mukaan. hirmusesti kutkuttaa ajatus, joten luulen että tässä pitää alkaa soitella kampaajalle ja käskeä hommaamaan kunnon värit.Pitkät/lyhyet hiukset saa olla mun mielestä minkäikäisellä vaan, mutta tuota keesiä oon miettinyt että kehtaisko vielä tässä iässä
Sis punaiseen tukkaan toffeen värisiä raitoja? Uffff...Kiitos Huomenna on kyllä kampaaja-aika, tosin pituudesta ei lähde pois. Laitetaan vaan tohon päälle jotain toffeen tyyppistä raitaa tms. niin tulee vähän vaaleampi vaikutelma koko tukkaan.
Niin ketjun otsikkoon vaan viittasin, et tää on mulle suurempi kysymys kuin hiusten pituus/lyhyys. Siis nyt kun oon kohta 40.miksi ei? ja jos tuon vaihteeksi taas toteutan, siihen tulee kyllä sähäkkäväri mukaan. hirmusesti kutkuttaa ajatus, joten luulen että tässä pitää alkaa soitella kampaajalle ja käskeä hommaamaan kunnon värit.