määä
No totta puhuen sekin voisi kokeilla vaikka mustaa keesiä välillä, kun sillä muutenkin tota rohkeutta riittää.Tai Aira Samulin leikkaas lyhyet hiukset ja lopettaas punaaseksi värjäämisen.
No totta puhuen sekin voisi kokeilla vaikka mustaa keesiä välillä, kun sillä muutenkin tota rohkeutta riittää.Tai Aira Samulin leikkaas lyhyet hiukset ja lopettaas punaaseksi värjäämisen.
No ei varttia vaille nelikymppisellä, eikä noilla ehkä myöhemminkään, vielä roiku leukaperät. Meistä useimmat ei vaan ole Angelinoja, eikä varsinkaan varustettu hänen hiuslaadullaan. Toki en tiedä onko noilla ensinkään omia ne pitkät hiukset nykyään...Nämäkin naiset varttia vaille nelikymppisiä ja pitkät hiuket passaa mainiosti.
Alkuperäinen kirjoittaja määä;28335274:No ei varttia vaille nelikymppisellä, eikä noilla ehkä myöhemminkään, vielä roiku leukaperät. Meistä useimmat ei vaan ole Angelinoja, eikä varsinkaan varustettu hänen hiuslaadullaan. Toki en tiedä onko noilla ensinkään omia ne pitkät hiukset nykyään...
Saati että moni meistä näkee ehkä jotain tärkeämpääkin elämässään kuin kuluttaa sitä aikaa sen olemattoman tukan vaalimiseen ja tupeeraamiseen.
En mä kyllä tajua mitä naisellista tuossa roikkuvassa kuivassa hampussa on.Siinä sitten roikkuvampaa ja silti pitkä on naisellinen.
Mä en kyllä miellä noita hiuksia pitkiksi. Pitkä on mielestäni sellainen, joka ylettyy vähintään lapaluihin asti. Noi on korkeintaan puolipitkiä.Siinä sitten roikkuvampaa ja silti pitkä on naisellinen.
Mää olen onneksi näin 39v iässä antanut naamalleni anteeksi, niin mun hiusten ei enää tarviRoikkuvaa naamaa vasta korostaakin lyhyt, kynitty tukka, joka paljastaa karusti koko kasvot!! Lyhyet hiusket eivät käy kuin siroille ja todella kauniille kasvoille, koska ne eivät anna mitään anteeksi!
No nämä hiukset alkavat jo olla pitkät Systerillä on ristiselkään asti ja on tosiaan jo 58 v. Eli ei se ikää katso, minkä pituiset hiukset on.