Se tunne, kun facebookissa on näitä päivityksiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanonpahan vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanonpahan vaan

Vieras
Okei, myönnän, mua jotenkin huvittaa, mutta toisaalta ärsyttää nämä "se tunne" -päivitykset, joita jotkut viljelee facebookissa. Siis tyyliin "se tunne, kun tuli kotiin perheen luokse pitkän työpäivän jälkeen". Näitä päivittäjiä on omissa kavereissani onneksi vain kaksi, mutta joskus tekisi mieli kysyä, että niin, mitä siitä tunteesta? :D

Kyllä itsellänikin on varmasti joitain ärsyttäviä päivityksiä, mutta jos jonkun tietynlaisen päivitysyypin antaa ärsyttää itseään niin minulla se on tuo. Millaiset päivitykset teitä muita ärsyttää/huvittaa? Uteliaisuuttani kyselen :)

Eipä mulle tule muuta mieleen, kuin eräs naisihminen, jonka kaikki päivitykset (ja puhelut ja tapaamisen puheenaiheet) jne. liittyvät hänen ah niin erikoiseen, täydelliseen ja mahtavaan lapseensa.

Ihan perus mukulasta kun kuitenkin on kyse, niin voisi sitä kai edes joskus jostain muustakin puhua. Vaikka itsestään?!

Mä olen tästä hälle ihan suoraan sanonutkin, mutta ei...kun se lapsi nyt vaan on NIIN erikoinen ja lähes koko maailman napa, niin muutosta ei ole luvassa. Mä luulin, että kun muksu täyttää vuoden, niin tilanne rauhoittuu. Mutta ei. Tuntuu, että tilanne on vain pahentunut sen jälkeen.

Se tunne kuin tuota "se tunne" -alkua ei osata käyttää oikein.. :D

Mut joo.. Kaverin gourmee-kolmenruokalajin-fine dinig-viinilista päivitykset ärsyttää. En tiedä johtuuko se siitä, että koen sen kerskailuksi vai osittain myös siksi koska haluaisin syödä ja juoda itsekin samalla tavalla? Menen itseeni ja mietin...

Sellaset jossa luetellaan mitä on päivän mittaan tehty. Lähinnä siis joka pieni siivoaminen tai ruuanlaitto pitää kertoa. Toinen asia on jos jatkuvasti valitellaan omista vaivoista tai haukutaan terveydenhuollon palveluja. Itse olen töissä paikallisessa tk:ssa ja ei ole mitenkään kiva lukea sitä ainaista haukkumista tk:n palveluista.
Itse tykkään eniten lukea ihmisille sattuneista kommelluksista.

Ihan ylitse muiden on minun 3 työkaveria, jotka oikeasti jopa esimiehen
pyynnöstä huolimatta päivittävät negatiivisia asioita työpaikasta ja asiakkaistakin
- ja se että pomo ei oikeasti saa kuria siihen hommaan...

toinen on " voi vittu kun kaikki menee päin persettä"
ja sitten ei kuitenkaan sano mitään mikä, ja kerää vaan jaxuhaleja ja sydämiä

Sitten yleensä livenä se o tyyliin rakennekynsi poikki.

ja jos saa lisätä kolmannekin, niin ne jotka sairastaa aina.

[QUOTE="vieras";28334162]Se tunne kuin tuota "se tunne" -alkua ei osata käyttää oikein.. :D

Mut joo.. Kaverin gourmee-kolmenruokalajin-fine dinig-viinilista päivitykset ärsyttää. En tiedä johtuuko se siitä, että koen sen kerskailuksi vai osittain myös siksi koska haluaisin syödä ja juoda itsekin samalla tavalla? Menen itseeni ja mietin...[/QUOTE]

No kysyppä joku kerta, että koska saa tulla syömään :D Jos kyse on läheisestä ihmisestä, pääset varmasti joku kerta mukaan safkaamaan :)

Ehkä jotakin sieppaa mun päivitykset. Mulla on tapana mennä naamiskeen positiivisella mielellä, en narise ja valita siellä koskaan. Jos mulla on huono päivä en mene sinne ollenkaan. Varmaan olen tekopirtee tyyppi jonkun ajatuksissa. :D

Ehkä jotakin sieppaa mun päivitykset. Mulla on tapana mennä naamiskeen positiivisella mielellä, en narise ja valita siellä koskaan. Jos mulla on huono päivä en mene sinne ollenkaan. Varmaan olen tekopirtee tyyppi jonkun ajatuksissa. :D

Ihan sama mitä sä sinne päivittelet ja millä asenteella...joku kaverilistan ihmisistä kuitenkin pyörittelee päivityksellesi silmiä.

Ei taida olla aihetta/tapaa/tyyliä joka olisi KAIKKIEN mielestä hyvä :)

Taas huokaan helpotuksesta, onneksi tajusin jättää koko nassukirjan jo reilu vuosi sitten. Ei tarvitse stressaantua kenenkään päivityksistä tai päivittämättömyyksistä.

[QUOTE="vieras";28334195]Kyseessä on paras ja rakkain ystäväni ja takuulla pääsisin syömään mukaan, mutta kun välimatkaa on 400 km...... :/[/QUOTE]

Viikonloppu hänen luonaan kera hyvän ruoan ja viinin?

Mä piilotan mun etusivulta sellaisten ihmisten päivitykset, jotka ärsyttää toistuvasti. Ei niitä ole pakko tilata, voi jättää näkemättäkin.
Kaveri sanoi, ettei jaksa omaa kaveriaan, joka päivittää monta kertaa päivässä siitä, miten ihanaa ja täydellistä sen elämä on, miten ihana mies ja fantastiset lapset. Elämässä tapahtuu vaan ihania asioita ja jos se joskus jostain valittaa, niin sitten siitä, miten joku muu on tehnyt jotain kökköä.

Ei tollainen onnellisuuden hehkuttaminen monta kertaa päivässä vakuuta, tulee sellainen olo, että se hokee asiaa, että vois itte uskoa siihen. Ja kaverilistalla olevia se ärsyttää.

Yks kaveri päivittää monta kertaa päiässä mitä "hassua" hänen lapsensa on sanonut tänään,kukaan ei edes niitä jaksa enää tykätäkkään. Tai mikä on ollut lääkärin diagnoosi ollut hänen miehellään kun päivystyksessä kävi. Toinen emäntä ei päivitä muutaku sairauksiaan,niitä on jatkunut nytji monta kuukautta eikä kukaan enää jaksa päivitellä miten ootte sairaina ihan koko ajan. Niin ja kolmas, kun joku kertoo et nyt vituttaa mut sitten ei kerro kuin yvllä mikä on........ Arrrrgggghhhh!!!!

Mä piilotan mun etusivulta sellaisten ihmisten päivitykset, jotka ärsyttää toistuvasti. Ei niitä ole pakko tilata, voi jättää näkemättäkin.
Kaveri sanoi, ettei jaksa omaa kaveriaan, joka päivittää monta kertaa päivässä siitä, miten ihanaa ja täydellistä sen elämä on, miten ihana mies ja fantastiset lapset. Elämässä tapahtuu vaan ihania asioita ja jos se joskus jostain valittaa, niin sitten siitä, miten joku muu on tehnyt jotain kökköä.

Ei tollainen onnellisuuden hehkuttaminen monta kertaa päivässä vakuuta, tulee sellainen olo, että se hokee asiaa, että vois itte uskoa siihen. Ja kaverilistalla olevia se ärsyttää.

Minua ärsyttää myös nämä hehkuttajat, jotka tunkevat ajatuksiaan monta kertaa päivässä facebookiin. Tulee tosiaankin sellainen olo, että he ovat kaikkea muuta kuin sitä mitä fb:hen kirjoittavat. Jos joutuu monta kertaa päivässä hakemaan huomiota facebookista, ja kaipaa sille ihkulle onnellisuudelleen muiden kommentteja ja lisää hehkutuksia, on kyllä syytä epäillä tällaisen ihmisen onnellisuutta.

Onnellisuus ei sinänsä minua ärsytä, mutta sellaiset itsekehu-onnellisuus-elämä on ihanaa-päivitykset,joita tulee monta kertaa päivässä.

Ja. ihmetyttää/huvittaa miten 30v nainen jaksaa joka päivä lisätä posket lommolla huulet törröllä itseotetun kuvan... ja yksi toinen 30v nainen salilla itseotettuja persepitkälläpeilinkautta -kuvia :D

[QUOTE="vieras";28334243]Minua ärsyttää myös nämä hehkuttajat, jotka tunkevat ajatuksiaan monta kertaa päivässä facebookiin. Tulee tosiaankin sellainen olo, että he ovat kaikkea muuta kuin sitä mitä fb:hen kirjoittavat. Jos joutuu monta kertaa päivässä hakemaan huomiota facebookista, ja kaipaa sille ihkulle onnellisuudelleen muiden kommentteja ja lisää hehkutuksia, on kyllä syytä epäillä tällaisen ihmisen onnellisuutta.

Onnellisuus ei sinänsä minua ärsytä, mutta sellaiset itsekehu-onnellisuus-elämä on ihanaa-päivitykset,joita tulee monta kertaa päivässä.[/QUOTE]

Jos on oikeasti onnellinen, niin pitääkö sille hakea vahvistusta koko ajan? Mun mielestä ei.
Sen ymmärrän, jos joku on ihastunut ja päivittää siitä, tai jos kumppani on järkännyt jonkun kivan yllätyksen ja haluaa kertoa siitä muillekin.

Ne ruokakuva-päivitykset. Oikeesti, ketä kiinnostaa? :D Ja sitten ne missä aloitetaan joku asia "arvuuttelevasti", ja ei kuitenkaan kerrota sitten sen enempää. :D Vaikka joku erehtyisi kysymäänkin, että mikä on.

Mua lähinnä naurattaa erään sukulaisenm päivitykset. Erotaan,ollaan yhessä,niin rakastuneita seuraavana päivänä ollaankin taas erottu.Sitten ne matkoille lähdöt,milloin on reissaamassa minnekin,vaikka totuus on ettei hän mihinkään reissuun ole edes menossa.Nytkin lähti muka etelänlämpöön,lennonlähtöajat ym laittanut seinällee,vaikka totuus on että ei lähtenytkään mihinkään,paitis tallinnanlaivalle.
Tosin tuo valehtelu ym on hänelle ihjan normaalia,eli ns patologinen valehtelija.

Eipä mulle tule muuta mieleen, kuin eräs naisihminen, jonka kaikki päivitykset (ja puhelut ja tapaamisen puheenaiheet) jne. liittyvät hänen ah niin erikoiseen, täydelliseen ja mahtavaan lapseensa.

Ihan perus mukulasta kun kuitenkin on kyse, niin voisi sitä kai edes joskus jostain muustakin puhua. Vaikka itsestään?!

Mä olen tästä hälle ihan suoraan sanonutkin, mutta ei...kun se lapsi nyt vaan on NIIN erikoinen ja lähes koko maailman napa, niin muutosta ei ole luvassa. Mä luulin, että kun muksu täyttää vuoden, niin tilanne rauhoittuu. Mutta ei. Tuntuu, että tilanne on vain pahentunut sen jälkeen.

Ootkohan sä mun serkun kaveri... Muuta ei osaa kirjoittaa kun mukulastaan ja tietenkin semmoiseen sävyyn, että meidän mukula on kaikkein taitavin, komein ja viisain. Koko ihminen meni ihan sekaisin, kun sai tämän lapsen. Elämään ei mahdu enää mitään muuta. Nyt viellä toinen tulossa.. Kauhulla odotan..

Mua ärsyttää yks tyyppi joka laittaa itsestään melkeen joka päivä uuden kuvan. Kaikki kuvat samanlaisia. Sitten yhen tyypin melkeen kaikki päivitykset kun sillä on jotenkin ärsyttävä tyyli hehkuttaa kaikkea. Ja sitten vielä yks joka päivittää monta kertaa päivässä turhia päivityksiä.

Yhteistyössä