Miten olisi huhtikuun KUVAKETJU?!

  • Viestiketjun aloittaja Kuvaketju
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";28326381]Jos tätä joutuu oikeasti pohtimaan, niin todennäköisesti ei ymmärrä vastausta, vaikka sen kuinka suurilla kirjaimilla kirjoittaisi. :D[/QUOTE]

:D No kun en vaan ymmärrä miten pukeudutaan esim. nelikymppisenä niin, että näyttää nelikymppiseltä.
 
[QUOTE="Sadie";28326376]Ja miksi tästä asiasta pitää "keskustella" joka kuvaketjussa...?[/QUOTE]

Koska heitä kiinnostaa asia noin kovasti. He muuta näekkään kun mun kuvan ja mun vaatteet ja mun rypyt ja mun sitä ja tätä :) Mutta eihän se mua haittaa vaikka mulle huomiota antavat...hauskaahan tämä on.
 
sweetPissisAgain
[QUOTE="jjj";28326382]Miksi ihminen ei saa pukeutua kuten haluaa? :D[/QUOTE]

saa,mutta onhan tuo laissakin kielletty ettei omia wanabee pissis again kuvia saa tyrkyttää muiden silmille.
 
[QUOTE="anniina";28326365]Jos sä hyväksyisit ikäsi sä pukeutuisit kuin ikäisesi etkä kuin joku teinipissis. Sä et vaan pysty hyväksymään vanhenemistasi.[/QUOTE]

Kyllä se enemmän siltä näyttää, että te ette sitä hyväksy :)
 
jfklsa
Kuinka vanha olet Booty? Ihmisten närkästymisestä päätellen ilmeisesti yli 40. En ymmärrä miksi ihmiset ottaa kaiken niin vakavasti, ihan normaalia ja siistiä pukeutumistahan tuo on.
 
"vieras"
[QUOTE="anniina";28326317]Miksi bootypeppi pitää yrittää näyttää nuoremmalta kuin olet?[/QUOTE]

No niinpä sehän on ihan älytöntä kun samalla vaivalla voisi yrittää näyttää vanhaltakin. Esimerkiksi vois laittaa mummonsa vanhan lypsymekon, tukisukkahousut ja tukkakin kannattaisi värjätä harmaaksi.
 
CaptainMorgan
[QUOTE="vieras";28326454]No niinpä sehän on ihan älytöntä kun samalla vaivalla voisi yrittää näyttää vanhaltakin. Esimerkiksi vois laittaa mummonsa vanhan lypsymekon, tukisukkahousut ja tukkakin kannattaisi värjätä harmaaksi.[/QUOTE]

heko heko.
onko mielestäsi siis oikeasti normaalia jos 50 yrittää näyttää 14v ?
mun mielestä sairasta touhua.
 
Peyote
[QUOTE="hyvä mieli";28326630]Kaapu näyttää kyllä kesäiseltä, harmi ku ei näe tarkemmin. :) Näytät muuten tutulta, ehkä kuvasi on tullut vastaan tällä palstalla aiemminkin?[/QUOTE]

On varmasti. Mä oon se surullisenkuuluisa nikinvaihtaja, jossa on jotain hämärää. :D
 

Yhteistyössä