syntyivät viikolla 38+2. Imetin kyllä, mutten ihan niin pitkään kuin olisin toivonut. Oli hankalampaa kuin esikoisen kanssa.Millä viikoilla kaksoset syntyivät? Onnistuiko imetys?
Koen usein. Mutta on vaan laskenut rimaa alemmas, ei vaadi itseltään liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja toinen kaksosten äiti;28325998:Koetko koskaan riittämättömyyttä? Kun molemmat pienet haluaa yhtäaikaa jotain.
syntyivät viikolla 38+2. Imetin kyllä, mutten ihan niin pitkään kuin olisin toivonut. Oli hankalampaa kuin esikoisen kanssa.
2280g/47cm ja 2690g/50cm. <3 <3Mun pojat syntyivät myös 38+2. Minkä kokoisia vauvat olivat syntyessään?
No meillä tosiaan myös 3 poikaa, että kyllä vauhtia riittää ainakin kolmen edestä.Juu, meneehän ne! No, pakko mennä, siis hoidettava nuo on, vaan tosiaan, välillä tuntuu, että triplasti töitä vaikka tuplasti poikia!
Minulla käynnisteltiin 38+0 päivä tipalla ja yöks menin osastolle, mutta mitään ei tapahtunut, joten sain passituksen kotiin viikonlopuksi. Yön nukuin kotona ja aamulla heräsin mojoviin supistuksiin, muutaman tunnin kuluttua olivat pienet (2,7 kg ja 3,2 kg) kainalossa.Mulla siis käynnistetty 38+1, en tiedä onko muilla näin myös vai onko tosiaan sattumaa että samoilla viikoilla syntyneet?
Henkinen kuorma on minustakin ollut isompi kuin fyysinen. Ja sitä on vaikea selittää toisille. Tosin, kyllä joskus laskin että tuplarattaat joissa kolme poikaa ja ruokaa, painoi enemmän kuin minä...on tullut kiloja sen kotiäitiysvaiheen jälkeen meikäläiselleAlkuperäinen kirjoittaja toinen kaksosten äiti;28326157:Näinpä! Se on henkisesti todella raskasta, kun et pysty repeemään kahtaalle yhtäaikaa. Ja fysiikkakin kohtentuu kummasti kun roudaat kahta turvakaukaloa (painoa vauvoineen yhdellä hyvin äkkiä se 15 kg) esim neuvolaan ja lisäksi siinä pyörii 3-vuotias vahdittavana. Saatikka viikon ruokaostosten haku kaupasta.