Mistä ihmeestä löydän hyvät kaarituettomat imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti
"odottaja"
Eka, kun oli vauva, löysin hyvät ja mukavat liivit, mutta harmi, kun ovat jo niin kuluneet, ettei voi ajatellakaan enää, että ne päällensä laittaisi.

Enkä tahdo kaupoista hyviä liivejä löytää. Kaikki tuntuvat liian tiukoilta ja napakoilta päällä + puristavat tuosta pallean kohdasta inhottavasti.

Nytkin käytän "iänvanhoja" kaarituellisia rintaliivejä, kun nuo ovat ainoat mukavat. Ovat löysät eivätkä purista / kiristä mistään.

Vaan pakko tässä olisi jotkin kaarituettomatkin liivit löytää. Onhan se vauva-aika sotkuista. Liivit vähän väliä maitotarhroissa jne jne.

alkuperäinen
Tiiru, mutta nuokin liivit mitä mainostit, näyttävät kanssa siltä, kuin puristavat ja painavat pallean kohdalta. Ja harmillista on myös liivien tyyris hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28325085:
Tiiru, mutta nuokin liivit mitä mainostit, näyttävät kanssa siltä, kuin puristavat ja painavat pallean kohdalta. Ja harmillista on myös liivien tyyris hinta.
Ei kai ne purista jos vain oman kokonsa löytää? Tai ei mulla ainakaan koskaan ole puristanut yhtään...

Voisin suositella Carriwellin liivejä, on erilaisia malleja.:) Mulla ei ainakaan puristanu mistään, mun on muutenkin hankala löytää passeleja liivejä..
Samaa mieltä olen minäkin. Carriwellin liivit ovat olleet parhaat päällä. Menee arkikäytössä ja yöliiveinä. Eikä ole hinnalla pilattu, karvan alle 30e taisi maksaa ja nyt näitä on neljät.

Carriwell
Carriwll -merkkiset vie pisteet täälläkin! Ihanat päällä, ei paina eikä purista, mutta tukee hyvin.
Olen imettänyt elämästäni liki neljä vuotta ;) Ja viimeisimpinä kahtena imetysvuotena olen hankkinut vain carriwellin liivejä, kun monien pettymysten jälkeen tuon merkin löysin.

"Juudit"
Täältä kannattaa tilata!

http://www.nursingbra-shop.co.uk/

Voin lämpimästi suositella, halvemmat kuin suomessa, edulliset pk:t ja tuli tosi nopeasti. Tuolta löytyy myös noita toppi yms. mallisia jos koko on epävarma ja muutenkin kyllähyvät mittataulukot :)

Esikkoäiti
Mulla on Bravadot ja Anitat -tykkään molemmista. Helsingin keskustan stokkan alusvaateosastolla on aina välillä paikalla Anita-konsulentti, joka on aivan mestari löytämään kullekin istuvia liivejä. Suosittelen.

"Mariska"
Ihan parhaat: Bravado seamless body silk imetysliivit. Itse hankin kolmet eri väriset..

Saa bebesiltä, mutta huomattavasti edullisemmin esimerkiksi täältä http://www.nursingbra-shop.co.uk/
Tuli nopeasti, voin suositella.

Kolmannen odottelija
Bravadon seamless silk saa äänen multakin! On myös käytössä Carriwellin liivejä, mutta mukavuudessa ja tukevuudessa ne jää kyllä kakkoseksi. Itselleni ei löydy marketeista sopivaa kokoa, kun on pieni ympärys ja iso kuppi(varsinkin nyt loppuraskaudessa, saati imetysaikana).

Yhteistyössä