L
"Lipi"
Vieras
suositushan on, että ihminen joisi vettä useamman litran päivässä. Mä olen nyt useampaan otteeseen yrittänyt lisätä vedenjuontia, mutta hankalaa on. Vesi sinällään on hyvää ja käytän aina ruokajuomana pelkkää vettä. Mutta jos yritän yhtään enempää kuin lasin aterioiden yhteydessä sitä juoda, joudun ravaamaan vessassa ihan vartin välein. Rakko ei vaan tunnu kestävän. Eilenkin joudun kesken jumpan käymään 2krt pissalla, vaikka en edes ihan ennen tunnin alkua ollut mitään juonut.
Olen varmaan vähän erikoinen tapaus, kun en oikeastaan koskaan tunne janoa. Ehkä joskus kesähelteellä rankan treenin jälkeen voi tulla jano, mutta ei oikeastaan muuten milloinkaan. Ja tosiaan tavallisesti saatan juoda vain 3 lasillista vettä päivässä ruoan kanssa ja kupin teetä tai kahvia. Nesteen määrä vaan jää reippaasti alle suositusten, minkä vuoksi olen nyt yrittänyt tuota vettä enemmän lipitellä. Ei vaan rakko meinaa kestää.
Olen varmaan vähän erikoinen tapaus, kun en oikeastaan koskaan tunne janoa. Ehkä joskus kesähelteellä rankan treenin jälkeen voi tulla jano, mutta ei oikeastaan muuten milloinkaan. Ja tosiaan tavallisesti saatan juoda vain 3 lasillista vettä päivässä ruoan kanssa ja kupin teetä tai kahvia. Nesteen määrä vaan jää reippaasti alle suositusten, minkä vuoksi olen nyt yrittänyt tuota vettä enemmän lipitellä. Ei vaan rakko meinaa kestää.