Raskaaksi, vaikka syö pillereitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin, ja testi tehty. Mies sanoo, että viivaa ei näy, mutta...samaa sanon kuin ensimmäisestäkin: siinä näkyy toooosi hento pikkuruinen viiva, "viivanpaikka" tms, mutta eihän sellaista pitäisi näkyä jos ei tulos olisi positiivinen? Laitoin testin vielä sivuun kuivumaan ja odottelemaan, emen hetken kuluttua uudelleen katsomaan, jospa olisi tummentunut. Jos ei ole niin teen aamulla uuden. Mutta miehelle sanoin, että näin oli viimeksikin ja tein uuden testin muutaman päivän päästä ja tuli selkeä viiva. Hui, oikeesti, nyt pelottaa!

kyllä se taitaa positiivinen olla...

Voinkohan mä vaan kuvitella sen viivan...

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mää näin siinä viivan, mutta se olikin vaan se raja missä ne materiaalit yhdistyy. tuliko se viiva siihen ihan viereen joku alta puolisenttiä?

Hmm, ehkä noin puolen sentin päähän siitä kontrolliviivasta.

iik! onnea jos olet raskaana, tulethan kertomaan huomenna jos teet uuden testin. minuakin pelottaa koko ajan että tulen raskaaksi pillereistä huolimatta (cerazette), vaikka periaatteessa mitään aihetta pelolle ei ole. mutta kun on jo yksi lapsi mikä saanut alkunsa kun ehkäisy ei ole toiminut, niin varmaan sitä loppuelämän jännittää..

Olen syönyt esikoisen syntymän jälkeen Meliane-pillereitä. Menkat tulleet lähes ajallaan mutta aina kesken laatan..
Tilanne on se, että edelliset menkat alkoi 21.12.09 ja sen jälkeen ei tipan tippaa. Rupee sen verran pelottaa vielä kun lukee näitä kohtalotovereiden juttuja että voisko olla mahdollista?!?
Alavatsaa nipistelee jatkuvasti ja pikkusen turvottaa. Väsymys yötä päivää jo monen viikon ajan.
Mitäs nyt sitten??

Lueskelin tätä ketjua kun on mietityttänyt vähän oma tilanne. Oon käyttänyt Melianee jo kauan, kymmenisen vuotta ehkä suunnilleen. Oon muutamankin kerran lykännyt menkkoja siten että oon syöny pari liuskaa putkeen. Tällä hetkellä on menossa jo kolmas liuska putkeen, kun oli pari sellasta tilannetta, etten halunnut menkkoja sillon. Ohjeissahan sanotaan että niitä saisi syödä enintään kaksi liuskaa kerrallaan. Mutta siis syön kuitenkin jo kolmatta eikä mitään ongelmia (välivuotoja tms.) ole ollut. Meliane on sopinu mulle muutenkin loistavasti, mitään oireita ei oo ollu.

En oo koskaan ollu mikään hirveän tunnollinen pillerien ottaja, unohtelua on ollut vähän väliä. Mitään ei ole sattunut, mutta nyt minulla on rinnoissa ollut arkuutta ja ehkä pientä turvotustakin, ainakin mies siitä mainitsi ja itsestäkin tuntuu siltä. Mitään (muita) raskausoireita ei ole, menkathan ei ole tulleet senkään takia kun olen tahallani lykännyt niitä, joten siitä ei voi päätellä mitään. Muistaakseni viimeisen rakastelukerran jälkeen otin pillerin hieman myöhässä.

Tuo rintojen arkuus on jatkunut jo ehkä parisen viikkoa, mutta siis mitään yökötystä tai vatsan nipistelyä ei ole ollut. Nyt tosin epäilen hiivaa, koska sen verran kutiaa tuo alaseutu..

Luultavasti olen vaan luulosairas, mutta kun täällä kerran oli sellasiakin kokemuksia, että säännölliset pillerinsyöjät ovat tulleet raskaaksi, niin arveluttaa väkisinkin.. että voisikohan olla... Pitäisikö minun lopettaa pillerit ja katsoa, tuleeko menkat, vai mitä tekisitte mun asemassa?

Anteeksi sekava viestini ja kiitos jo etukäteen vastauksista! :)

Voiko olla mahollista syön pillereitä ja kun harrastimme seksiä ja kesken kaiken oli menkat alkanut ja mieheni laukes sisään? kerotaa 0-100% kui todennäkösta että oon raskaana?

käytän cerazette nimisiä minipillereitä!! En muista aina ottaa samaan aikaan niitä. en käytä mitään muita ehkäisyä, niin et voiko tulla raskaaksi, vaikka syökin pillereitä??

Oon syöny mercilon-pillereitä 4vuotta. ennen menkat tuli silloinkun piti mutta nyt parin viimekuun ainaka verta tulee milloin vain. ole. nyt syönyt alle puoli liuskaa ja taas vuotaa ja vatsa on hieman kipeä. myös rintojen arkuutta on ollut yhtä kauan kuin tätä tiputteluvuotoa. voinko olla raskaana? luettuani teidä. muiden viestejä aloin huolestumaan asiasta. poikaystäväni kyselee koko ajan että etkai ole raskaana ja kommentoi kuinka mahani on kuulemma kasvanut. mahallaan nukkuminen on mahdotonta, tulee huono-olo samantien.

Oon syöny mercilon-pillereitä 4vuotta. ennen menkat tuli silloinkun piti mutta nyt parin viimekuun ainaka verta tulee milloin vain. ole. nyt syönyt alle puoli liuskaa ja taas vuotaa ja vatsa on hieman kipeä. myös rintojen arkuutta on ollut yhtä kauan kuin tätä tiputteluvuotoa. voinko olla raskaana? luettuani teidä. muiden viestejä aloin huolestumaan asiasta. poikaystäväni kyselee koko ajan että etkai ole raskaana ja kommentoi kuinka mahani on kuulemma kasvanut. mahallaan nukkuminen on mahdotonta, tulee huono-olo samantien.

mulla on vähän sama juttu! samat tabletit ja mahallaan ei pysty ollenkaan nukkua..

Yhteistyössä