Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun sisko tuli raskaaksi vaikka säännöllisesti otti pillerit
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen tullut. En ole unohtanut ottaa yhtäkään pilleriä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:no, toivon vieläkin et olis oksutautia luvassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Olen tullut. En ole unohtanut ottaa yhtäkään pilleriä.
mitäs pillereitä söit?etkai sinäkin yasmineja
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:no, toivon vieläkin et olis oksutautia luvassa.
Harvoin sitä ihminen itselleen oksutautia tahtoo...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun sisko tuli raskaaksi vaikka säännöllisesti otti pillerit
myös
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:no, toivon vieläkin et olis oksutautia luvassa.
![]()
juu harvoin mut mää toivon! :ashamed: :ashamed:
no kai se täytyy syödä tuo lätkä loppuun, muutama enään ja jos tulee menkat vielä niin ei kai hätää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:no, toivon vieläkin et olis oksutautia luvassa.
![]()
juu harvoin mut mää toivon! :ashamed: :ashamed:
no kai se täytyy syödä tuo lätkä loppuun, muutama enään ja jos tulee menkat vielä niin ei kai hätää![]()
menkat muuten voi tulla vaikka olisi raskaana ja varsinkin jos pillereitä syö, joten kyl se kannattaa testata. Pidän peukkuja että et oo raskaana.
![]()