kukaan tullut raskaaksi vaikka syö pillereitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miranda83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tullut kahdesti raskaaksi pillereitä syödessä. Cerazettet olleet kyseessä. En voi syödä yhdistelmäpillereitä migreenin vuoksi, mutta nuo Cerazettet aiheuttavat mulle sitä migreeniä... Jos olen oksentanut, olen toki ottanut uuden pillerin, mutta pettäneet ovat kuitenkin ja migreeneistä todennäköisesti johtuu. No, ei siinä onhan minulla kaksi ihanaa lasta, mutta johonkin se raja on vedettävä! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Olen tullut. En ole unohtanut ottaa yhtäkään pilleriä.

mitäs pillereitä söit? :) etkai sinäkin yasmineja :o :o :o

Kaikkia mahdollisia olen kokeillut...raskauduin myös klipsien laiton jälkeen. Lääkärit ovat sitä mieltä, että kuulun siihen 1% naisista jotka raskautuvat ehkäisystä huolimatta.

Mä olen tehnyt 2 raskaustestiä itse ja kerran tk:ssa, kun olen epäillyt raskautta näiden cerazettien kanssa. Oireina ollut pahoinvointia, alavatsakipua, painontunnetta eli käytännössä kaikkea samaa mitä ollut alkuraskaudessakin. En ymmärrä mistä nämä oireet aina välillä ovat johtuneet, mutta raskaana en ole ollut (imetän edelleen ja menkkoja ei ole ollut eli niiden kautta seurantakin on mahdotonta). Oon jopa miettinyt, josko pillerit itsessään aiheuttaa välillä sivuoireina näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja he:
no, toivon vieläkin et olis oksutautia luvassa.

:D Harvoin sitä ihminen itselleen oksutautia tahtoo... ;)

juu harvoin mut mää toivon! :ashamed: :ashamed:

no kai se täytyy syödä tuo lätkä loppuun, muutama enään ja jos tulee menkat vielä niin ei kai hätää :)

:D menkat muuten voi tulla vaikka olisi raskaana ja varsinkin jos pillereitä syö, joten kyl se kannattaa testata. Pidän peukkuja että et oo raskaana. ;)

no, toivon vieläkin et olis oksutautia luvassa.

:D Harvoin sitä ihminen itselleen oksutautia tahtoo... ;)

juu harvoin mut mää toivon! :ashamed: :ashamed:

no kai se täytyy syödä tuo lätkä loppuun, muutama enään ja jos tulee menkat vielä niin ei kai hätää :)

:D menkat muuten voi tulla vaikka olisi raskaana ja varsinkin jos pillereitä syö, joten kyl se kannattaa testata. Pidän peukkuja että et oo raskaana. ;)

Kiitos, pistä varpaat myös pystyyn! :)

mulla kävi myös niin että tulin raskaaksi vaikka söin yasmin pilsuja ja en edes unohtanut ottaa yhtään, toki samaan aikaan söin selkäkipuihin voimakkaita lääkkeitä ja lääkäri sitten kertoikin jälkeenpäin että ne voi heikentää pillereiden tehoa. Ja antibiootit heikentää vielä enemmän !

Mä söin pillereitä , ja tulin raskaaksi. Lääkärissä ei raskautta huomattu , sanottiin vaan että mulla on joku vatsatauti kun oksentelin.
Mun vatsatautini on pian täysi-ikäinen :P , ihan normaali mukula pillerialusta huolimatta.

Söin meliane pillereitä. Yhtää en unohtanu vaan kaikki söin ajallaan. Ne ei vaa sopinu, menkatkii tuli milloin sattuu, lääkäri käski viel syyvä josko tasottuis. No ei tasottunu mikään vaan esikko tuli, joka muutekseen täyttää just 10v :heart:

Yhteistyössä