Lady Gardenea
Ravintola leppävaarassa.mikäs se semmonen Fennia on?
Ravintola leppävaarassa.mikäs se semmonen Fennia on?
Syytön olen työvuorolistaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318382:Sinä senkin.. :stick:
Mä tässä just mietin mun tuntilappua, ku siinä ei oo tyhjää tilaa kohta enää ollenkaan, ku joka päivälle on merkintöjä..
Ruoka tulilla pari kupillista teetä ja pienen määrän puuroa olen tänää syönyt että pikkusen tässä jo huikopalaa tartteekin saada.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318405:Heippa Tinku :kiss:
Tee ensin ruokaa ja lähe sitte ulos Meki syötiin just. Nyt oottelen, että miekkonen saapuis kotio ja sit taidan mennä ottaa pienet päikyt, jaksaa yön sitte taas.
Mä näin jotain kuukausi sitten. :O On ne omituisia.Mä näin muuten tänään miehen joka kulki hihatomassa paidassa:O ei nyt mikään kesä vielä ole! outoja noi miehet.
hah, eräillä on vielä pitkät kalsaritMä näin jotain kuukausi sitten. :O On ne omituisia.
Onhan se.. Tilipäivän ajattelu laittaa jaksamaan kyllä. 2x 12 tunnin viikonloppuylityöt samaan tiliin, kuin myös yölisät yms. 2 viikon tilinä n. kuukauden palkka. Kelpaano onhan se hyvä että on hommia :saint:
Nii ja ko joku hamstraa ylitöitä, nii minkäs sille teet..Syytön olen työvuorolistaan.
Jaahas..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318562:Nii ja ko joku hamstraa ylitöitä, nii minkäs sille teet..
Ihq laittaa sitte kuvaa tulemaan......
Emmä kyl oikeesti hamstraa, mut ko en sit halunnu kieltäytyäkää ku pyydettiiJaahas..
Jaa jaa...hah, eräillä on pitkät
Ei ilman grillimakkaraa, joten grilli esiin ja grillaamaan huomennaNo nyt on huomiseksi hoitajalle ja pojille sapuskaa...on kanakeittoa, on risottoa ja kohta tulee pitsaa...pärjääkö ne huomisen?
Mä en ostele makkaroita...ainoastaan jos mies tahtoo raakamakkaraa tai krakovanmakkaraa niin sit. Ei noit muit :xAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28318704:Ei ilman grillimakkaraa, joten grilli esiin ja grillaamaan huomenna
Katellaan, saako tästä julkaisukelpoista kuvaa tekemälläkään..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318562:Ihq laittaa sitte kuvaa tulemaan......
meillä kävi nyt toisinme kertaalleen erottiin mutta palattiin yhteen muutaman kuukauden jälkeen ja koska 6kk ei täyttynyt niin ei keretty virallisesti erota eikä edes myydä taloa
oi voi :hug:mun nilkka menikin paljon pahemmin kuin osaain aavistaa, se ryökäle oli murtunut ja joudutaan oikein leikkaamalla korjaamaan
työt haittaa palstailua : /Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28318124:Kyllä mä ainakin koitan täällä kirjotella, mutta kun kukaan ei viitti kommentoida takasin mitään (huomattu monesti) niin sitte se mielenkiinto vaan menee jne...
sama vika täälläkin joskusMäkin keskustelen urhoollisesti keskenäni täällä muiden juttujen joukossa