Ahakylläpä te ootte hiljasia
Nothing to say..kylläpä te ootte hiljasia
tuitui :wave:no ei kyllä mullakaan ole mut jos jollain olis ollut....
sulla ne on kyllä aina munat mielessä :saint:Nothing to say..
Mutta nyt on. Mä poistun paistamaan munia.
No kun alkoi tekemään mieli..sulla ne on kyllä aina munat mielessä :saint:
no sillonhan se on saatava kun mieli tekeeNo kun alkoi tekemään mieli..
Ei hiuksissa älyllisyys asu :OMie oon seikkaillu netin hiusmallimaailmassa, enkä meinaa löytää mitään älyllistä. Ja se värikin vielä..vaikka se kampaaja voi ja saa ja sen pitääkin sanoa omakin mielipiteensä, ois kiva jos miulla ois ees jotain ehdotettavaa.
No, sen verran tiedän etten haluis hirmu lyhyttä, minimissään nää on n. hartioille ollu..ja tasapitkä otsis ei pysy miulla, on jotain pyörrettä tuo eessä enkä jaksa jatkuvasti olla laittamassa. Meinasin että pyydän jotain suht helposti hoidettavaa mallia..
meneppä tiiä, mulla on aika lyhyt tukka ja mähän tunnetusti en ole ruudinkeksijäEi hiuksissa älyllisyys asu :O
:kiss: *puhaltaa pipin pois*Ja mahaan koskee, varmaan tuo antibiootti..vaikka maitohappobakteereitakin on.: /
Mulla taas on pitkätukka ja se sopii vaan ukkosjohdattimeksi...meneppä tiiä, mulla on aika lyhyt tukka ja mähän tunnetusti en ole ruudinkeksijä
:kiss:Ja mahaan koskee, varmaan tuo antibiootti..vaikka maitohappobakteereitakin on.: /
En osaa sanoa mitä sun pitäs tehdä muutakun että tee jotain sellasta mistä muutoksen näkee,nyt kun kerta menet kampaajalle niin ota pieni riski ja tee jotain "mullistavaa". Sellainen muutos joka näkyy mutta tuntuu omaltaMie oon seikkaillu netin hiusmallimaailmassa, enkä meinaa löytää mitään älyllistä. Ja se värikin vielä..vaikka se kampaaja voi ja saa ja sen pitääkin sanoa omakin mielipiteensä, ois kiva jos miulla ois ees jotain ehdotettavaa.
No, sen verran tiedän etten haluis hirmu lyhyttä, minimissään nää on n. hartioille ollu..ja tasapitkä otsis ei pysy miulla, on jotain pyörrettä tuo eessä enkä jaksa jatkuvasti olla laittamassa. Meinasin että pyydän jotain suht helposti hoidettavaa mallia..
Jospa vaikka muuttuisin vähän älyllisemmäksi kuhan löydän kunnollisen hiusmallinEi hiuksissa älyllisyys asu :O
toi on luultavasti elämänmyllerrysten aiheuttama tilapäinen mielenhäiriöMikähän meikäläiseen on menny, käytän aikani siivoamalla kotia nytteko yksin olen Eilen järjestelin roskiskaapin, viikkasin muovikasseja ja järjestelin kierrätykseen menevät jututkin siististi :O Yleensä ne on olut vaan räjähdyksen jälkjiltä kaikki sekasin kaapissa.
Oonko sekoamassa :'(
tuu samaan syssyyn siivoomaan tännekin:xmas: ei tässä oo ees neliöitä kovin montaa:snotty:Mikähän meikäläiseen on menny, käytän aikani siivoamalla kotia nytteko yksin olen Eilen järjestelin roskiskaapin, viikkasin muovikasseja ja järjestelin kierrätykseen menevät jututkin siististi :O Yleensä ne on olut vaan räjähdyksen jälkjiltä kaikki sekasin kaapissa.
Oonko sekoamassa :'(
mä en ole myöskään löytänyt sellaista hiusmallia :|Jospa vaikka muuttuisin vähän älyllisemmäksi kuhan löydän kunnollisen hiusmallin