W
wwwssa
Vieras
No sehän paistattelee nyt muitten häiriköitten "ihailtavana" ...
...niin omalle lapselleni en sellaista ihailua toivoisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sehän paistattelee nyt muitten häiriköitten "ihailtavana" ...
No ihan kunnon kansalaisia kasvoi minusta ja ystävistänikin vaikka teiniangstissa kaikkea typerää tehtiinkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja sosiaalinen häpeä;28312335:Sama täällä ja kyllä minä olen harkinnut hänestä luopumista useampaan otteeseen. Päähäni ei vaan mene tuollainen käytös, oli sille mikä tahansa syy.
Mun poika on just tollanen. tekee sitä kotonaki. Sillon ku suuttuu ni ei nää eikä kuule mitään ja se on menoa sillon se. On erityislapsi.
Epäreilua sanoa noin. Lähes 8 poikaoppilasta kymmenestä käyttäytyy noin ja huonommin.
Heitellään jonkun oppilaan tavaroita.
Laitetaan kerta toisensa jälkeen musiikkii kännykästä tai opettajan puhe joka nauhoitettu.
Kuljetellaan omia tai toisten tavaroita hukkaan, kaappiin,piiloon, heitellään niitä. Tehdään lennokkeja opettajan antamista harjoituksista, revitään niistä pientä sotkua, jne
Tätä tehdään sille kenelle voidaan. Eli ei sille väkivaltaiselle opettajalle joka nostaa rinnuksista seinälle tai tönii ulos tai ottaa silmätikuksi jonkun, vaan sellaiselle, joka on reilu ja kunnollinen. Oppilaista kiusataan sitä ketä voidaan, sellaista, joka itse ei tajua kiusata muita, sama juttu opettajien suhteen.
Tuo oppilas oli paljon reilumpi ja suorempi ja kunnollisempi kuin monenkaan häntä haukkuvan palstailijan oma tuote.
Epäreilua sanoa noin. Lähes 8 poikaoppilasta kymmenestä käyttäytyy noin ja huonommin.
Laitetaan kerta toisensa jälkeen musiikkii kännykästä tai opettajan puhe joka nauhoitettu.
Kuljetellaan omia tai toisten tavaroita hukkaan, kaappiin,piiloon, heitellään niitä. Tehdään lennokkeja opettajan antamista harjoituksista, revitään niistä pientä sotkua, jne
Tätä tehdään sille kenelle voidaan. Eli ei sille väkivaltaiselle opettajalle joka nostaa rinnuksista seinälle tai tönii ulos tai ottaa silmätikuksi jonkun, vaan sellaiselle, joka on reilu ja kunnollinen. Oppilaista kiusataan sitä ketä voidaan, sellaista, joka itse ei tajua kiusata muita, sama juttu opettajien suhteen.
Tuo oppilas oli paljon reilumpi ja suorempi ja kunnollisempi kuin monenkaan häntä haukkuvan palstailijan oma tuote.
Alkuperäinen kirjoittaja häirikön mutsi;28312580:No, kokemusta on häirikön äitinä. Pojallani tuli sanaharkkaa opettajansa kanssa jossa opettaja sillä kertaa ylireagoi. Tilanne käsiteltiin rehtorin ja opettajan kanssa pidetyssä yhteispalaverissa jossa opettaja pyysi pojalta anteeksi käytöstään. Toki poika pyysi myös häneltä. Ei siinä mitään sen kummasempaa tapahtunut. Erona varmaan ettei kukaan kuvannut tilannetta.
meikäläisen pentu olisi tuossa vaiheessa tai oikeammin jo ennen tuollaista tutustunut koivuniemen herraan.
itse tapahtuman jälkeen olisin vain sanonut lapselleni, että mitäs läksit, ja että ensi kerralla varmaan poistut omin avuin.
Mutta tämän kamalan hässäkän vuoksi olisin surullinen. Varsinkin pojilla kehitys on tuossa iässä vielä niin kesken, että tulee käyttäydyttyä tyhmästi eikä aina mietitä, milloin voisi sulkea jo suunsa. Tällainen jonnettelu ja inho sekä viha pitkin nettiä on aika raskas taakka nuorelle. Jos oman lapsen kohdalle osuisi, toivoisin todellakin vähän pienemmässä piirissä käsittelyä.
Hyvä. Olen iloinen jos noin on jossain.
Viihdyt lapsesi kanssa ja hän on hyvää seuraa myös lomilla, ja viihdyt myös jos lapsai on monta teillä ja kaikki käyttäytyvät. tällöin varmaan käyttäytyy koulussakin. Olet ehkä myös seurannut pari viikkoa koulusi tapahtumia?