V
"vieras"
Vieras
Eikö hävettäis yhtään? Ihan hirvee keskenkasvuinen kakara ja opettaja teki ihan oikein. En kyllä kehtais omaksi lapsekseni moista hirviötä myöntää!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun penskat sais kyllä pistää niska-perseotteella pihalle, jos ei kunnioita aikuisia. Kyllä opettajila on keinot vähissä kun aikuisen kokoiset, mutta henkisesti uhmaikäisen tasolla olevat jannut hyppii silmille, jos ei saa muutakuin ystävällisesti kehoittaa.
Vaatisin opettajaa takaisin virkaansa ja sen nulikan pyytämään anteeksi käytöstään! Tuosta ei kyllä kunnon kansalaista kasva mitenkään!
Mun poika on just tollanen. tekee sitä kotonaki. Sillon ku suuttuu ni ei nää eikä kuule mitään ja se on menoa sillon se. On erityislapsi.
Olisin erittäin pahoillani että asiasta on noussut niin suuri kohu. Asian tuoma julkisuus on luultavasti suurempi rangaistus myös häirikölle kuin yksittäinen poistaminen luokasta, ruokatilasta tms.
Alkuperäinen kirjoittaja sosiaalinen häpeä;28312335:Sama täällä ja kyllä minä olen harkinnut hänestä luopumista useampaan otteeseen. Päähäni ei vaan mene tuollainen käytös, oli sille mikä tahansa syy.