kahvikirahvi
Minä en, vielä. Tarvis kyllä varmaan joskus nukkuakin kun aamulla taas herätys aikasin, mutta sole niin justiinsa. Kahvi on sitä varten :saint:Juuri, kun mina pyyhalsin paikalle!
Hmph...
Minä en, vielä. Tarvis kyllä varmaan joskus nukkuakin kun aamulla taas herätys aikasin, mutta sole niin justiinsa. Kahvi on sitä varten :saint:Juuri, kun mina pyyhalsin paikalle!
Hmph...
En ole viela oppinut uusiksi kahviin niin, etta jaksaisin sita joka kuukausi keitella...Minä en, vielä. Tarvis kyllä varmaan joskus nukkuakin kun aamulla taas herätys aikasin, mutta sole niin justiinsa. Kahvi on sitä varten :saint:
Mä oon valvonut törkeästi liikaa miettien asioita tässä oman muuttohärdellin ja kaiken keskellä. Vaikka en oo edes muuttanut mihinkään Tänään väsyttää jo kovasti, mutta saas nähä miten nopeasti se uni suostuu tulemaan kun tää on ensimmäinen ilta pp.n kanssa kahdestaan kotona.En ole viela oppinut uusiksi kahviin niin, etta jaksaisin sita joka kuukausi keitella...
Aamulla saa menna aika haipakkaa, etta saa Tyttaren Nro 3 kouluun kahdeksaksi, Pojan Nro 1 laakariin kymmeneksi ja siina valilla Tyttaren Nro 1 bussiin yhdeksaksi.
Taidan kayda juomassa vahan vetta ja yritan sammumistemppua. Olen nukkunut aivan jarkyttavan hyvin muuton jalkeen! Kunhan siis vain ensin saan unen paasta kiinni.
Hyvää nuqqumista :hug:Mä vielä kikkailen täällä, ku on huono olo, kiitti särkylääkkeiden Huomenna onneksi ortopedille aika vai mikä se olikaa...
Että jos sitä lähtis sitte nukuksimaan.
Kiitti muru :kiss: Jahka tästä ny pääsee tän koiven kans.Hyvää nuqqumista :hug:
Suosittelen sinullekkin.Hyvää nuqqumista :hug:
mä ehkä pitäisin tämän päivän kotona ja katsoisin nouseeko kuume uudestaanHuomenta!
On taas vaikee aamu täälläpäin..en nyt tiiä mitä esikon kans tekis, eilen illalla nosti kuumetta ja tänä aamuna ei mitään. Voiko tuon nyt sit kouluun laittaa? Meinattiin kyl että jospa se 4 tuntia jaksais..
Oli kyllä Harmi vaan että pp.llä oli huonompi yö nyt ja se herätti mut kesken unen.huomenta =)
kiva uni kirahvilla ollut
et sitten nähnyt mitä tapahtui viinien jälkeen :xmas:Oli kyllä Harmi vaan että pp.llä oli huonompi yö nyt ja se herätti mut kesken unen.
No siksi justiinsa se harmittikiet sitten nähnyt mitä tapahtui viinien jälkeen :xmas:
No siksi justiinsa se harmittiki
korjasin totuudenmukaisemmaksiMää näin unta että ruutis asui meidän mökin vieressä, ja menin hänen luokseen nauttimaan oluita.
Huomenta kaikille.
jos unessa olisi ollut oikean ruutiksen kaltainen ukko niin viinien jälkeen ei tapahdu kerrassaan mitäänet sitten nähnyt mitä tapahtui viinien jälkeen :xmas:
Mäkään en kyllä erityisesti viinin ystävä ole. Olut on kyllä jees!jos unessa olisi ollut oikean ruutiksen kaltainen ukko niin viinien jälkeen ei tapahdu kerrassaan mitään