Asiat mitä et osaa (mitkä kaikki muut tuntuu osaavan)

  • Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
No autokoulua en oo käynyt, eli ajaminen millään moottoroidulla.
En osaa viheltää enkä sukeltaa, en uskalla laittaa naamaa veden alle kun pelkään että vedän kuitenkin vettä henkeen. Joo ja tuo "small talk", muutenkin ystävystyminen jne. on pelkkää hepreaa (jota en myöskään osaa :D )
 
Kirjoittaminen on vaikeaa. Kaikenlaiset kielioppisäännöt on mulle pelkkää hepreaa. Jos yritän opetellakin, väsyn saman tien. Eli voin luokitella tämän -en osaa -kategoriaan.

Enkä osaa pyörittää hula-vannetta. En, vaikka lapsena vietin varmaan tuntikausia harjoitellen.
 
Viimeksi muokattu:
"Sari"
[QUOTE="Ööp";28308428]Kaikki mut tuntuvat osaavan kutoa. Minä en vaikka kuinka yritän.[/QUOTE]

En usko, että kovinkaan moni osaa nykyään kutoa. Kutomista tehdään kangaspuilla.
 
166/62
Piti lähteä hippaloimaan puolen vuoden tauon jälkeen, mutta kauhukseni kaikki bilevaatteet olivat ylläni kuin ylikireitä makkarankuoria. Minulle on kertynyt salakavalasti pari kiloa. En olisi uskonut, että se vaikuttaa näin paljon ulkomuotoon. En taida kehdata edes lähteä tällaisena läskipossuna minnekään.

Mitenkähän saisi laihdutettua pikaiseen 3 kg pois?
 
"Vieras"
En osaa:
-viheltää
-tehdä kärrynpyörää
-lasketella
-räkiä limaa kurkusta (siis silleen jotenkin että siitä lähtee se koriseva ääni ja sitten tulee ilma suuhun ja se sylkäistään, tiedättehän, *kräääää, pthyi*). Luulen, että mu kohtalo on joku kerta tukehtua omaan limaan flunssan yhteydessä.
 
"Dora"
[QUOTE="vieras";28307457]Röyhtäistä, ei tule edes vahingossa... Tosi inhottavaa, kun sitten hiilihapot jää mahaan möyrimään ja tulee paha olo.[/QUOTE]

Jep, täällä toinen!
 
röökimuija
-kainalopierut
-viheltää sormet suussa
-leipoa
-lämmittää leivinuunia paistamistarkoitukseen (ei oo kyllä kukaan opettanutkaan)
-taskuparkkeerata kuin teoriassa
-vaihtaa rengasta

ja ties mitä muuta, ei nyt vaan tuu mieleen...
 
- Autolla ajaminen on vaikeaa, parkkeeraamisesta puhumattakaan. Ja mulla siis on ajokortti... Olen ajanut vain kerran niin että ei ole ollut ketään vieressä istumassa. Piti vain peruuttaa parkista pois. Heti kolautin naapuriautoon :ashamed: Erään toisen kerran meinasin lainata vanhempieni autoa kun olin talonvahtina, ja olin ostanut lähistöltä yhden huonekalun. Juttu tyssäsi siihen että en saanut autoa käyntiin!? :O Ja ajattelin että joo, ehkä tosiaan parempi että EN nyt yritä tätä... :D
Nyt en olekaan ajanut moniin, moniin vuosiin ollenkaan, pitäs opetella uudestaan, kun autokoulukin tuli maksamaan niin tuhottomasti kun piti ottaa ekstratunteja... (inssi meni jostain syystä tosi hyvin eikä edes jännittänyt)

- Vaatteiden viikkaus (niin että tulisi siistejä, tasaisia viikattuja pinoja.... Ei onnistu)

- Rutiinien noudattaminen. Siis esim. joka aamu samaan aikaan herääminen ja nukkumaan meno, ruokailuajat, saman aamupalan syöminen, lääkkeiden/vitamiinipillereiden ottaminen säännöllisesti, järjestyksen noudattaminen (vaikka systeemi olisi oma keksimäni ja todella haluaisin sitä noudattaa, esim. vaatekaapin järjestys).

- Koreografioiden oppiminen on haastavaa (paitsi sormikoreografioiden, siis instrumenttien soittaminen jne.)
 

Yhteistyössä