The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28307508:
Eikö sun pitäny olla päiväunilla :stick: :stick: :D


Mekko on kyllä ihan söpö. Olis tosin musta kivempi jos nuo pikkukuviot ois jotain muita ku rusetteja ja ankkureita.
 
Eikö sun pitäny olla päiväunilla :stick: :stick: :D


Mekko on kyllä ihan söpö. Olis tosin musta kivempi jos nuo pikkukuviot ois jotain muita ku rusetteja ja ankkureita.
:D
Joo, mä sain nukuttua jopa tunnin. 3 tuntia melkein pyörin tuolla sängyssä.. No jos vielä tässä tunnin tirsat jossain vaiheessa sais otettua ennenku pitää lähteä sinne töihin..

Toki nuo kuviot vois olla jotain muitakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28308129:
Moikka :kiss:

Mite koulupäivä meni? Mä hörpin kahvia ku otin tossa viel puolen tunnin päikyt, mitenköhä mä jaksan tuon yön...... ja ne 3 muuta.
Nyt ku valvot vähillä unilla niin jo vain huomenna uni maittaa :)
 
Siis voi persiinsuti!!!!|O :headwall:.....ja anteeksi :ashamed:

Mutta - mitähän vuotta mahdollisesti yltiöoptimistisena eletään, jotta noille kahdelle pojanriiviölle kasvaa järki päähän??!!

..mä oon niin harmaantunut tänään, niin harmaantunut :snotty:...
 
Siis voi persiinsuti!!!!|O :headwall:.....ja anteeksi :ashamed:

Mutta - mitähän vuotta mahdollisesti yltiöoptimistisena eletään, jotta noille kahdelle pojanriiviölle kasvaa järki päähän??!!

..mä oon niin harmaantunut tänään, niin harmaantunut :snotty:...
Ruutiukko just eilen mua informoi et poikapuolikkaille kasvaa järki siinä kolmenkympin korvalla. Mut varmaan se narras :hug:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28308129:
Moikka :kiss:

Mite koulupäivä meni? Mä hörpin kahvia ku otin tossa viel puolen tunnin päikyt, mitenköhä mä jaksan tuon yön...... ja ne 3 muuta.
Lepposasti. Odottelua oli lähes koko päivä, ja sitten kun sain kaiken mitä olin odotellu niin loppuki koulu :D Mutta ihan jees. Huomenna pääsee sitte tositoimiin.

Ja pp oli ollu tarhassa nätisti, ei ollu yhtään kuulemma itkeny, ja päikkäritkin oli nukkunu kiltisti :)
 
Lepposasti. Odottelua oli lähes koko päivä, ja sitten kun sain kaiken mitä olin odotellu niin loppuki koulu :D Mutta ihan jees. Huomenna pääsee sitte tositoimiin.

Ja pp oli ollu tarhassa nätisti, ei ollu yhtään kuulemma itkeny, ja päikkäritkin oli nukkunu kiltisti :)
Hei, lykkyä opintoihin! Ja tuohan on tosi kannustavaa kans, kun pp:llä lähti hienosti hoidossa käyntiin :).
 
Mua salaa pelottaa että ne hoitsut vaan valehtelee silmät kirkkaana ja oikeesti jäbä karjunu aamusta asti pää punasena :snotty:
:D Tällee mäki välillä mietin, että ne oikeesti valehtelee, mutta sitte ku ne hoitajat ekan kerran kerto, että pojilla oli ollu huono päivä nii aloin uskomaan, että kait ne sitten useimiten on siellä hoidossa ihan kiltisti :)

Mä muuten tilasin liput MM-kisoihin Suomen peliin.. Pakko mennä kattoon, harvinaisia tilaisuuksia :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä