The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Juu, se verran palaan tuohon teijän yölliseen keskusteluun että eron tullessa, voihan se olla joissain tapauksissa että on jommalla kummalla se "varakumppani" oottamassa jo, mut uskon kyllä että ei kaikilla niin ole vaikka oliskin se jättävä osapuoli.
Itse en alkais mitään sen kummempaa peliä muiden kans kun yhdessä suhteessa jo olen, ja vaikka ero tuliskin niin en usko ketään ees tilalle löytäväni.

Alkoipas tää vakavasti..no, kovinkaan paljoa ei piristä sekään että taas on kurkku kipeempi...taitaa lääkityksen saanti siirtyä jälleen.: /
suurimmalla osalla ihmisistä se on varmaan tuo eka kohta : /
ja monihan menee jo suoraan saman katon alle asumaankin kun edellisestä suhteesta lähtee

koskaan ei voi sanoa koskaan :)

enpä mäkään todellakaan uskonut että näin pian löytäisin jotain mielenkiintoista
tai no enhän mä periaatteessa itse löytänyt mitään tai mua löydetty kun oli järjestetty tapaaminen :D

mutta kuten sanottu, tässä on vielä pitkä ja mutkainen matka edessä :)
ja tutustumistahan tässä vasta vähitellen tehdään, ei se tarkoita että yhteen sovittais

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
huomenta :)

mukavaa tutustumispäivää teille
pp voi olla ensin ihmeissään lapsista tai sitten ei :)
käyttekö siellä kerran vai useammin tutustumassa?
Mennään huomenna tai ylihuomenna uudemman kerran, ja harkinnassa että meneekö mp pp.n kanssa vielä maanantaina mun ollessa koulussa tutustumaan, kun sillä on vapaapäivä. Mutta siitä neuvotellaan. Mut nyt meen herättelemään murun, ja rupeamme aamutoimiin. Tuun infoamaan sitten kun ollaan kotiuduttu :)

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Voi ärsy tän kurkun kans..pitääkö tässä alkaa soittelemaan taas hoitaja-aikaa et antibiootteja sais, kun huomenna olis reumalääkityksen tiputus mut sinne ei sais mennä kipeenä..ja tuota tiputusaikaa on jo siirretty parilla viikolla jo kun viimeks oli tää sama kurkkutulehdus+antibiootit päällä. Ootan vaan kauhulla milloin reumalääkkeen teho lakkaa, kun oik.ranteessa on alkanut jo nyt tuntumaan kipua..
Valivalia tänään taas..: /

Heippa mussukat :kiss:

Famiiiiii :hug: Teet just niin miten susta tuntuu parhaimmalta, äläkä välitä muiden sanomisista yhtään mitään. Ei sun tarvii kellään selitellä mitään, jos on niin urpoja, ettei kerrasta usko ja menee älyttömäksi inttämiseksi, nii anna inttää yksinään. Eihän se sulta pois ole :hug:

Olo alkaa itellä olee jo hiukan parempi, enköhän mä koita huomenissa selviytyä töihin jo. Tää päivä menee vielä lepäillessä. :)

• Tykkää
Voi ärsy tän kurkun kans..pitääkö tässä alkaa soittelemaan taas hoitaja-aikaa et antibiootteja sais, kun huomenna olis reumalääkityksen tiputus mut sinne ei sais mennä kipeenä..ja tuota tiputusaikaa on jo siirretty parilla viikolla jo kun viimeks oli tää sama kurkkutulehdus+antibiootit päällä. Ootan vaan kauhulla milloin reumalääkkeen teho lakkaa, kun oik.ranteessa on alkanut jo nyt tuntumaan kipua..
Valivalia tänään taas..: /
kannattaa käydä uudestaan lääkärissä :)

"FreezeCat"
Huomenia :)!

Aurinko lekkoaa pilvettömältä taivaalta, sininen taivas on kaunis :heart:...

Ja puusavottaa pukkaa kaiken muun oheistoiminnan keskellä, voi jösses...että mies on viikon kotona mutta meno muutoin aivan samanlaista kuin perusviikollakin, niin...no, kait tässä omat luxuksensa on jossain kohdassa...ruokapöydässä yksi enemmän syömässä :D.. Ei vais, on se kiva että on tossa pyörimässä, ipanat tykkää...

Famille :hug:...ihanaa, että on valoa ja mukavaa oloakin näkyvissä rankkojen aikojen jälkeen!

Elämä on yllätyksellinen. Juuri kun kuvittelee olevansa varmoilla poluilla ja tietävänsä seuraavat tapahtumat, niin kyllä se heittää turpeeseen ja myllertää kaiken ympärillään uuteen muotoonsa. Mutta - niin sen vain pitää ollakin. Aika tylsää olisi elo, jos se menisi hamaan tappiinsa samoilla linjoilla... Ja parisuhteilut ne vasta haasteellisia ovatkin! Ihanteellistahan se olisi, että menisi kuten elokuvissa/saduissa - ..and they lived happily ever after.. - mutta se joka tukeutuu/nojautuu tuohon, fuulaa vain itseään. Kun toisesta ihmisestä ei voi olla ikinä varma. Hyvä, jos itsestäänkään.

Ja mitä tulee erotilanteisiin, niin jokainen käsittelee ne omalla tavallaan. Moni on itseasiassa käsitellyt jo eronsa, työstänyt sitä hartiavoimin, ennen kuin parisuhteesta on virallisesti erotukaan. Jolloin se mahdollinen uusi seurustelusuhde heti eron jälkeen ilmaantuessaan otetaan "varmana tietona" siitä, että on jo valmiina ollut kaveri odottamassa. Ja onhan niitäkin jotka pohjustavat eroaan uuden suhteen lämmittelyllä ennen kuin entisestä on edes eronnut, meitä kun mahtuu moneen kelkkaan potkuttelijaksi...

Paha on mennä kenenkään ratkaisuja ja tekemisiä spekuloimaan ja arvottamaan ja neuvomaan, koska jokainen kuitenkin tekee niin kuten uskoo itselleen parhaaksi mahdolliseksi tavaksi. Virhearviointeja tulee ja menee mutta ilman niitä ei mitään opikaan. Eikä opi tuntemaan itseään ollenkaan. Muista ei ole niin väliksikään loppupeleissä.

Fami - nauti uudesta keväästäsi! Onnittele itseäsi että olet selviytynyt ja edessäsi siintää aivan uusi elämä :)!

Ja muille halipusituksia mikäli tarvetta on :kiss: :hug:...!

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28284271:
Heippa mussukat :kiss:

Famiiiiii :hug: Teet just niin miten susta tuntuu parhaimmalta, äläkä välitä muiden sanomisista yhtään mitään. Ei sun tarvii kellään selitellä mitään, jos on niin urpoja, ettei kerrasta usko ja menee älyttömäksi inttämiseksi, nii anna inttää yksinään. Eihän se sulta pois ole :hug:

Olo alkaa itellä olee jo hiukan parempi, enköhän mä koita huomenissa selviytyä töihin jo. Tää päivä menee vielä lepäillessä. :)
kiitos :hug:

näinhän tuo on, itse tiedän miten elämääni olen elänyt ja elän
ja millaisessa parisuhteessa :)
päivä kerrallaan mennään

ärsytti vaan kun jotkut tietää mun asiat paremmin kuin minä itse :LOL:
ja mielestäni olen tässä ketjussa monta kertaa muutenkin kirjoitellut mitä mieltä olen kun ollaan parisuhteessa

jokainen tekee mitä tekee ja elää miten elää, kaikkien omia päätöksiä ne ovat :)
en "tuomitse" ketään missään asiassa, pääasia että itse tietä miten elämää elää :)

koitahan sinä lepäillä ja parannella itseäsi :)

Katri Helena-Elossa taas (lyrics) Vain elämää - YouTube

kappaleen nimi sopii, sanoista en niin tiedä :heart:

näinhän tuo on, itse tiedän miten elämääni olen elänyt ja elän
ja millaisessa parisuhteessa :)
päivä kerrallaan mennään

ärsytti vaan kun jotkut tietää mun asiat paremmin kuin minä itse :LOL:
ja mielestäni olen tässä ketjussa monta kertaa muutenkin kirjoitellut mitä mieltä olen kun ollaan parisuhteessa

jokainen tekee mitä tekee ja elää miten elää, kaikkien omia päätöksiä ne ovat :)
en "tuomitse" ketään missään asiassa, pääasia että itse tietä miten elämää elää :)

koitahan sinä lepäillä ja parannella itseäsi :)

Katri Helena-Elossa taas (lyrics) Vain elämää - YouTube

kappaleen nimi sopii, sanoista en niin tiedä :heart:
Tuo on just ärsyttävää, ku toiset muka tietää sun asioista jotain. Yleensä ne on jotain kuulopuheita, mutta nyt pelkkiä ihme oletuksia, koska kaikki ihmisethän voi laittaa samaan muottiin.

:hug:

Mää parantelen itteni ja hienoa, että oot löytäny uuden suunnan elämälles :) :heart:

• Tykkää
[QUOTE="FreezeCat";28284355]Huomenia :)!

Aurinko lekkoaa pilvettömältä taivaalta, sininen taivas on kaunis :heart:...

Ja puusavottaa pukkaa kaiken muun oheistoiminnan keskellä, voi jösses...että mies on viikon kotona mutta meno muutoin aivan samanlaista kuin perusviikollakin, niin...no, kait tässä omat luxuksensa on jossain kohdassa...ruokapöydässä yksi enemmän syömässä :D.. Ei vais, on se kiva että on tossa pyörimässä, ipanat tykkää...

Famille :hug:...ihanaa, että on valoa ja mukavaa oloakin näkyvissä rankkojen aikojen jälkeen!

Elämä on yllätyksellinen. Juuri kun kuvittelee olevansa varmoilla poluilla ja tietävänsä seuraavat tapahtumat, niin kyllä se heittää turpeeseen ja myllertää kaiken ympärillään uuteen muotoonsa. Mutta - niin sen vain pitää ollakin. Aika tylsää olisi elo, jos se menisi hamaan tappiinsa samoilla linjoilla... Ja parisuhteilut ne vasta haasteellisia ovatkin! Ihanteellistahan se olisi, että menisi kuten elokuvissa/saduissa - ..and they lived happily ever after.. - mutta se joka tukeutuu/nojautuu tuohon, fuulaa vain itseään. Kun toisesta ihmisestä ei voi olla ikinä varma. Hyvä, jos itsestäänkään.

Ja mitä tulee erotilanteisiin, niin jokainen käsittelee ne omalla tavallaan. Moni on itseasiassa käsitellyt jo eronsa, työstänyt sitä hartiavoimin, ennen kuin parisuhteesta on virallisesti erotukaan. Jolloin se mahdollinen uusi seurustelusuhde heti eron jälkeen ilmaantuessaan otetaan "varmana tietona" siitä, että on jo valmiina ollut kaveri odottamassa. Ja onhan niitäkin jotka pohjustavat eroaan uuden suhteen lämmittelyllä ennen kuin entisestä on edes eronnut, meitä kun mahtuu moneen kelkkaan potkuttelijaksi...

Paha on mennä kenenkään ratkaisuja ja tekemisiä spekuloimaan ja arvottamaan ja neuvomaan, koska jokainen kuitenkin tekee niin kuten uskoo itselleen parhaaksi mahdolliseksi tavaksi. Virhearviointeja tulee ja menee mutta ilman niitä ei mitään opikaan. Eikä opi tuntemaan itseään ollenkaan. Muista ei ole niin väliksikään loppupeleissä.

Fami - nauti uudesta keväästäsi! Onnittele itseäsi että olet selviytynyt ja edessäsi siintää aivan uusi elämä :)!

Ja muille halipusituksia mikäli tarvetta on :kiss: :hug:...![/QUOTE]

sinä se osaat aina kirjoittaa niin kauniiisti :)

olisin voinut olla kirjoittamatta kaikki nuo mutta kai se on sitä että haluaa kuitenkin "purkaa" itseään tässä yllättävässä tilanteessa :)
tulee sitten paskaa niskaan tai ei :D

"FreezeCat"
..toi Katri- Helenan Elossa- biisi on aivan ihana :heart:...miten ihminen on osannutkin taikoa kynästään hyvin osuvat, puhuttelevat sanat...

Sitä pitäs vissiin ruveta pyykkäämään hissuksiin noita talvivermeitä takaviistoon, vaikka takatalvihan sieltä kuitenkin on vielä tulossa - viimeistään vappuna :). Mutta jos tuossa eteisessä jotain myllerrystä sais aikaiseksi, vaikka joka aamuhan siinä melkoinen pyörremyrsky käy, kun yritetään suoriutua ulko- ovesta ulos. Joku sais niin tulla räjäyttään ton eteisen uuteen uskoon, mä kun en saa tuota toimivaksi en sitten millään. Ja aina tuntuu siltä että tila loppuu kesken...

Mutta - ei auta, häippäsen tuonne ulos kaitsemaan ipanoita ja halkomaan puita, joten :wave:...
Mukavaa päivää kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28284405:
Tuo on just ärsyttävää, ku toiset muka tietää sun asioista jotain. Yleensä ne on jotain kuulopuheita, mutta nyt pelkkiä ihme oletuksia, koska kaikki ihmisethän voi laittaa samaan muottiin.

:hug:

Mää parantelen itteni ja hienoa, että oot löytäny uuden suunnan elämälles :) :heart:
hienolta tuntuu mutta päivä ja hetki kerrallaan eteenpäin ja katsotaan mitä tulee vai tuleeko mitään :)

ja tämä uusi tuttavuus vaikuttaa ainakin näin ensialkuun luonteeltaan ja muutenkin niin erilaiselta kuin exä :heart:
ja olenhan kysellyt nyt myös kaverilta millainen tuo tyyppi oikein on että kannattaako lähteä juttuun mukaan vai ei =)

mutta näistä asioista en palstalla kirjoittele, yksärillä saa kysellä jos haluaa :)

[QUOTE="FreezeCat";28284433]..toi Katri- Helenan Elossa- biisi on aivan ihana :heart:...miten ihminen on osannutkin taikoa kynästään hyvin osuvat, puhuttelevat sanat...

Sitä pitäs vissiin ruveta pyykkäämään hissuksiin noita talvivermeitä takaviistoon, vaikka takatalvihan sieltä kuitenkin on vielä tulossa - viimeistään vappuna :). Mutta jos tuossa eteisessä jotain myllerrystä sais aikaiseksi, vaikka joka aamuhan siinä melkoinen pyörremyrsky käy, kun yritetään suoriutua ulko- ovesta ulos. Joku sais niin tulla räjäyttään ton eteisen uuteen uskoon, mä kun en saa tuota toimivaksi en sitten millään. Ja aina tuntuu siltä että tila loppuu kesken...

Mutta - ei auta, häippäsen tuonne ulos kaitsemaan ipanoita ja halkomaan puita, joten :wave:...
Mukavaa päivää kaikille![/QUOTE]

juu, on kaunis kappale eikä se aaronin versiokaan huono ole :heart:
musiikki on muutenkin hyvää terapiaa :)
sen kautta voi käydä läpi niin iloja kuin surujakin :)

mukavaa päivää sinnekin, itsekin pitää kohta lähteä kohti töitä :)

Viimeksi muokattu:
hienolta tuntuu mutta päivä ja hetki kerrallaan eteenpäin ja katsotaan mitä tulee vai tuleeko mitään :)

ja tämä uusi tuttavuus vaikuttaa ainakin näin ensialkuun luonteeltaan ja muutenkin niin erilaiselta kuin exä :heart:
ja olenhan kysellyt nyt myös kaverilta millainen tuo tyyppi oikein on että kannattaako lähteä juttuun mukaan vai ei =)

mutta näistä asioista en palstalla kirjoittele, yksärillä saa kysellä jos haluaa
:)
Fiksu päätös kaikinpuolin. :)

• Tykkää
"FreezeCat"

sinä se osaat aina kirjoittaa niin kauniiisti :)

olisin voinut olla kirjoittamatta kaikki nuo mutta kai se on sitä että haluaa kuitenkin "purkaa" itseään tässä yllättävässä tilanteessa :)
tulee sitten paskaa niskaan tai ei :D

Ole hyvä, sinä ihana :hug: :kiss:

Pura rauhassa jatkossakin olotiloistasi, niinhän me kaikki muutkin tehdään. Ja mikä sen ihanampaa purkautumista kuin se, että elämä hymyilee ja tuntuu hyvältä kaikin puolin :). Sillä se jos mikä tarttuu toisiinkin, niin kuin nyt tuo sinun kevätriemusi - ihanaa luettavaa ja hengessä mukana olemista!

Niin kuin olet sanonutkin, niin muut saavat ajatella miten tahtovat - ja tahtovathan he :D - pääasia on se, että itse tunnet itsesi ja voit hyvin kaikella saralla :). Koska se jos mikä antaa potkua eteenpäin.

• Tykkää
[QUOTE="FreezeCat";28284471]Ole hyvä, sinä ihana :hug: :kiss:

Pura rauhassa jatkossakin olotiloistasi, niinhän me kaikki muutkin tehdään. Ja mikä sen ihanampaa purkautumista kuin se, että elämä hymyilee ja tuntuu hyvältä kaikin puolin :). Sillä se jos mikä tarttuu toisiinkin, niin kuin nyt tuo sinun kevätriemusi - ihanaa luettavaa ja hengessä mukana olemista!

Niin kuin olet sanonutkin, niin muut saavat ajatella miten tahtovat - ja tahtovathan he :D - pääasia on se, että itse tunnet itsesi ja voit hyvin kaikella saralla :). Koska se jos mikä antaa potkua eteenpäin.[/QUOTE]

:heart:
juu, virtaa riittää nyt taas =)

kunpa vanhempani saisivat olla tässä kaikessa mukana
mutta elämä on yllätyksiä täynnä, niin huonossa kuin hyvässäkin
niillä mennään mitä elämä eteen tuo, ei auta muu

ja juuri noin että itse itseni tunnen ja tiedän ja oman elämäni :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="FreezeCat";28284511]Komppaan alastuloa kyllä - fiksu päätös.

En voi olla toivottamatta sinulle ihanaa, maistuvaista kevättä! Päivä kerrallaan kohti uusia seikkauluja ja kokemuksia :). Siivet kantavat kyllä.[/QUOTE]

kiitos =)
paitsi jos tulee siipirikko mutta sekin kuuluu elämään :)

"FreezeCat"
:heart:
juu, virtaa riittää nyt taas =)

kunpa vanhempani saisivat olla tässä kaikessa mukana
mutta elämä on yllätyksiä täynnä, niin huonossa kuin hyvässäkin
niillä mennään mitä elämä eteen tuo, ei auta muu

ja juuri noin että itse itseni tunnen ja tiedän ja oman elämäni :)
:hug:...kyllä vanhempasi mukana ovatkin, uskon niin. Katsovat perääsi ja siloittelevat mahdollisuuksien mukaan polkuasi, antavat voimaa ja uskoa...olethan jo niin monesta selvinnyt :hug:...:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä