No ei mun pää toimi, se on täynnä räkää, se särkee, on kuumetta ja väsyttää. Sekä mua on aina ärsyttäny se, että mun sanoja yritetään vääntää ja lukea rivien välistä jotain sellasta mitä siellä ei ole...elä ota vakavasti, mä vaan kiusaan :kiss:
No ei mun pää toimi, se on täynnä räkää, se särkee, on kuumetta ja väsyttää. Sekä mua on aina ärsyttäny se, että mun sanoja yritetään vääntää ja lukea rivien välistä jotain sellasta mitä siellä ei ole...elä ota vakavasti, mä vaan kiusaan :kiss:
et oo huomannu että tässä ketjussa tahallaan väännetään ja käännetään?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280270:No ei mun pää toimi, se on täynnä räkää, se särkee, on kuumetta ja väsyttää. Sekä mua on aina ärsyttäny se, että mun sanoja yritetään vääntää ja lukea rivien välistä jotain sellasta mitä siellä ei ole...
Joo oon huomannu kyllä, eikä sellanen leikkimielinen kääntäminen ja vääntäminen haittaa, mutta jääkiekko on vakava asia, ei sen kanssa saa vääntää!et oo huomannu että tässä ketjussa tahallaan väännetään ja käännetään?
Mun mielestä tuo ei edes ollut enää kiusottelua, vaan älytöntä inttämistä. Siks mua alko niin paljon ärsyttään... Tuli mieleen yks IRL-tuttu, joka on Ässät-fani. Samanlaista inttämistä ja ärsyttämistä pitää toisinaan.*laittaa mieleensä että siivoomisen lisäksi jääkiekko on aihe josta ei kestä kiusotella*
oot niin söpö kun suutut :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280443:Mun mielestä tuo ei edes ollut enää kiusottelua, vaan älytöntä inttämistä. Siks mua alko niin paljon ärsyttään... Tuli mieleen yks IRL-tuttu, joka on Ässät-fani. Samanlaista inttämistä ja ärsyttämistä pitää toisinaan.
:kiss:oot niin söpö kun suutut :heart:
Mää voin täältä koittaa piristää sua :hug:Guga tulis piristämään mua? Tavalla tai toisella.
:wave:Guga tulis piristämään mua? Tavalla tai toisella.
Koko aihe saa mun raivon partaalle, oon jo kymmenen valitusviestiä pyyhkinyt pois kun oon meinannut kirjoittaa teille jotain painokelvotonta:wave:
sua ei taida saada lämpenemään tinkaamalla jääkiekosta?
no entä GoT, joko oot kattonu uusimman jakson?Koko aihe saa mun raivon partaalle, oon jo kymmenen valitusviestiä pyyhkinyt pois kun oon meinannut kirjoittaa teille jotain painokelvotonta
Kaffitteluseura kelpais, ja pari taikasanaa että se ladattu puheaika aktivoituis.
Ja alastulolle, :kiss:
En, kakkoskauttaki on vielä pari jaksoa näkemäti.no entä GoT, joko oot kattonu uusimman jakson?
no helekatti, miten ne vielä on rästissäEn, kakkoskauttaki on vielä pari jaksoa näkemäti.
Kirjotas vaan meille jotain painokelvetonta jääkiekosta, nii jätetää se tästä ketjusta kokonaa pois, ei haittaa mua, mä voin keskustella siitä muuallakinKoko aihe saa mun raivon partaalle, oon jo kymmenen valitusviestiä pyyhkinyt pois kun oon meinannut kirjoittaa teille jotain painokelvotonta
Kaffitteluseura kelpais, ja pari taikasanaa että se ladattu puheaika aktivoituis.
Ja alastulolle, :kiss:
Juu ei muutako arvauskeskukseen pitäis soittaa.. Tosin nyt kun voin soittaa niin siellä on ruuhkaa, se on tää pyhien jälki perhana. Sairaanhoitajan puhelinaikakin loppu just sopivasti 8.30..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280699:Kirjotas vaan meille jotain painokelvetonta jääkiekosta, nii jätetää se tästä ketjusta kokonaa pois, ei haittaa mua, mä voin keskustella siitä muuallakin
:kiss: myös sinnekin..
Tuo on kyl ärsyttävää ku joutuu odottelee, että puheaika aktivoituu, itekki joskus odotellu kiukkusena sitä...
*hokkuspokkus kiraffin puheaika aktivoidu*
Mp.n kanssa sitä ollaan tuijoteltu, mutta eipä olla kovin useasi satuttu olemaan kotona samaan aikaan jotta oltais voitu tuijotella.no helekatti, miten ne vielä on rästissä
Ei menny niinku strömssössä. Mp on just nyt muuttamassa tavaroita uudelle kämpille, mä vien pp.n hoitoon sukulaiselle joka on kotona noin kuuden aikaan, ja laskin että ehdin puoli seittämäks töihin niin että ehin tekemään hommat ennen ysiä. Mutta kappas, äsken soi puhelin ja selvis että mulla on tällä viikolla töissä perehdytettävä ja se on ollu jo viideltä paikan päällä odottelmassa mua..Tervehdys pitkästä aikaa! Ketju on valitettavan hiljainen nykyään.
Huhhuhhuh, kaksi päivää tyhjätty yhtä kiinteistöä ja monta monta peräkärrykuormallista ajaettu ja kannettu niin, että käsiä varmaan särkee vielä tässä joku päivä.
Mutta voiton puolella ollaan ! Mitäs tänne ? Juoruja?
Nii, ja autojutun takia ei mikään varahoitokaan onnistu.kylläpä se nyt sirahvilla ossaa vastustaa :hug: