The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280270:
No ei mun pää toimi, se on täynnä räkää, se särkee, on kuumetta ja väsyttää. Sekä mua on aina ärsyttäny se, että mun sanoja yritetään vääntää ja lukea rivien välistä jotain sellasta mitä siellä ei ole...
et oo huomannu että tässä ketjussa tahallaan väännetään ja käännetään?

• Tykkää
Reactions: famipala
et oo huomannu että tässä ketjussa tahallaan väännetään ja käännetään?
Joo oon huomannu kyllä, eikä sellanen leikkimielinen kääntäminen ja vääntäminen haittaa, mutta jääkiekko on vakava asia, ei sen kanssa saa vääntää! :D

Siis ei nyt niin vakava, mutta tollanen älytön inttäminen ei oikeen iske.. Varsinkaan asiassa, missä ei oo mun mielestä mitään hauskaa, mutta ehkä mä sit oon vieraantunu tästä ketjun kulttuurista jo..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280443:
Mun mielestä tuo ei edes ollut enää kiusottelua, vaan älytöntä inttämistä. Siks mua alko niin paljon ärsyttään... Tuli mieleen yks IRL-tuttu, joka on Ässät-fani. Samanlaista inttämistä ja ärsyttämistä pitää toisinaan.
oot niin söpö kun suutut :heart:

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Plaah, mitä tässä nyt alkais..en osaa päättää. Ois kirja kesken, uutta neulehommaa vois alotella (kun keksis et mitä), telkkaa, kahvia vai vai vai..siivota en jaksa tänään, tein sen jo eilen.:)

Koko aihe saa mun raivon partaalle, oon jo kymmenen valitusviestiä pyyhkinyt pois kun oon meinannut kirjoittaa teille jotain painokelvotonta :D

Kaffitteluseura kelpais, ja pari taikasanaa että se ladattu puheaika aktivoituis.

Ja alastulolle, :kiss:
Kirjotas vaan meille jotain painokelvetonta jääkiekosta, nii jätetää se tästä ketjusta kokonaa pois, ei haittaa mua, mä voin keskustella siitä muuallakin :)

:kiss: myös sinnekin..

Tuo on kyl ärsyttävää ku joutuu odottelee, että puheaika aktivoituu, itekki joskus odotellu kiukkusena sitä...

*hokkuspokkus kiraffin puheaika aktivoidu* :LOL:

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28280699:
Kirjotas vaan meille jotain painokelvetonta jääkiekosta, nii jätetää se tästä ketjusta kokonaa pois, ei haittaa mua, mä voin keskustella siitä muuallakin :)

:kiss: myös sinnekin..

Tuo on kyl ärsyttävää ku joutuu odottelee, että puheaika aktivoituu, itekki joskus odotellu kiukkusena sitä...

*hokkuspokkus kiraffin puheaika aktivoidu* :LOL:
Juu ei muutako arvauskeskukseen pitäis soittaa.. Tosin nyt kun voin soittaa niin siellä on ruuhkaa, se on tää pyhien jälki perhana. Sairaanhoitajan puhelinaikakin loppu just sopivasti 8.30..

Mutta en viiti valittaa, eiköhän täällä saa kaikki puhua mistä huvittaa, mä voin olla hiljaa jos ei oo mitään fiksua sanottavaa. Tai edes kilttiä, mun jutut ny muutenkaa kovin fiksuja ole :D

Heippatihei vaan :wave:

Kunhan käväsen kurkkaamassa mitä täällä mut eipä näy oikeen mitään. On sitten vaihteeks paska fiilis mutta ei siitä sen enempää.Vedän hetkeks itteni suoraks,ohimo taas vaihteeksi jyskyttää.

Tervehdys pitkästä aikaa! Ketju on valitettavan hiljainen nykyään.
Huhhuhhuh, kaksi päivää tyhjätty yhtä kiinteistöä ja monta monta peräkärrykuormallista ajaettu ja kannettu niin, että käsiä varmaan särkee vielä tässä joku päivä. :D
Mutta voiton puolella ollaan ! Mitäs tänne ? Juoruja?

kahvikirahvi
Tervehdys pitkästä aikaa! Ketju on valitettavan hiljainen nykyään.
Huhhuhhuh, kaksi päivää tyhjätty yhtä kiinteistöä ja monta monta peräkärrykuormallista ajaettu ja kannettu niin, että käsiä varmaan särkee vielä tässä joku päivä. :D
Mutta voiton puolella ollaan ! Mitäs tänne ? Juoruja?
Ei menny niinku strömssössä. Mp on just nyt muuttamassa tavaroita uudelle kämpille, mä vien pp.n hoitoon sukulaiselle joka on kotona noin kuuden aikaan, ja laskin että ehdin puoli seittämäks töihin niin että ehin tekemään hommat ennen ysiä. Mutta kappas, äsken soi puhelin ja selvis että mulla on tällä viikolla töissä perehdytettävä ja se on ollu jo viideltä paikan päällä odottelmassa mua..
Enkä mitenkään ehdi sinne tähän hätään ku en saa lasta vielä hoitoon. Voi vittu sanon minä! Ton kun oliskin muistanu vaikka eilen niin olis voinu vaihtaa lapsenvahtia.. Ja tietenkin mp.n autokin turvaistuimineen on työpaikan pihassa, eikä mun autossa istuinta ole. Fuck fuck fuck fuck my life!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä